Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Äänestäjiä yhteensä: 71
Kontiola + Puistola. Sitä toista ääntäkö ei pysty antamaan?
Kontiola + Puistola. Sitä toista ääntäkö ei pysty antamaan? V.Nieminen ens kaudella, tämän kauden pakoilkoon veroja KHL:ssä
Itse en haluaisi nähdä Teemu Aaltoa tämän kauden Tapparassa.
Lainaus käyttäjältä: jonsse - Lokakuu 18, 2011, 11:58:05Itse en haluaisi nähdä Teemu Aaltoa tämän kauden Tapparassa.Mää haluaisin.Tarvittais ylivoimaan yks rightin pakki ja Aallon kuti on suoraan syötöstä ihan älyttömän hyvä.Kontiolan haluaisin ehdottomasti.Tarvitaan ykkössentteri jollaista meillä nyt ei vaan ole.
Lainaus käyttäjältä: Green Hill - Lokakuu 18, 2011, 12:04:11Lainaus käyttäjältä: jonsse - Lokakuu 18, 2011, 11:58:05Itse en haluaisi nähdä Teemu Aaltoa tämän kauden Tapparassa.Mää haluaisin.Tarvittais ylivoimaan yks rightin pakki ja Aallon kuti on suoraan syötöstä ihan älyttömän hyvä.Kontiolan haluaisin ehdottomasti.Tarvitaan ykkössentteri jollaista meillä nyt ei vaan ole.Laukauksen puolesta Aalto ilman muuta kelpais, mutmut se omanpään peli.. katellaan mitä saadaaan tulevat hankinnat ei kuitenkaan tule kaikkia miellyttämään tulisi sieltä sitten vaikka Grosby ja Malkin
Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Lokakuu 18, 2011, 12:00:12Kontiola + Puistola. Sitä toista ääntäkö ei pysty antamaan?vain yksi ääni. laitoin otsikon väärin... pahoittelen.
Kenet vaan sitä ottaa, jos ilmaiseksi saa.Mielenkiintoisimpana näen sen, ketkä hankinnasta keskustelevat Mikin ja RD:n lisäksi?