Kirjoittaja Aihe: Aleksander Barkov Jr.  (Luettu 676112 kertaa)

Poissa Paarma

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 811
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1410 : Lokakuu 29, 2013, 17:35:46 »
Maikkarin sivuilla juttu TPS:n saamisista Engrenistä ja Ristolaisesta tässä.

"Puolustaja Rasmus Ristolaisen allekirjoittama sopimus Buffalo Sabresin kanssa lihottaa turkulaisseuran tilipussia 200 000 dollarilla eli noin 160 000 eurolla. Kyse on NHL:n ja Kansainvälisen jääkiekkoliitto IIHF:n välisestä pelaajasiirtosopimuksesta.
Tuosta summasta 75 prosenttia eli noin 135 000 euroa kilahtaa Palloseuran pussiin tällä kaudella. 10 prosenttia summasta maksetaan ensi kaudella ja loput 15 prosenttia kolmannella kaudella."

Mennee vissiin Tapparan ja Barkovin osalta samanlailla dollarien tippuminen. Jutussa ei kyllä mainita mitään siitä 50kilon bonarisummasta, jos pelaaja jää heti rapakon taakse.

edit. Offtopicina mitähän siitä Koskirannasta sitten saatiinkaan, kun Engrenistä samanlaisella sopimuksenpurusta TPS:lle 400k. Outoa, jos hänellä ei ole KHL -pykälää ollut.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 29, 2013, 17:43:58 kirjoittanut Paarma »

Poissa Corkscrew

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 575
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1411 : Lokakuu 29, 2013, 17:39:26 »
Korvaukset on aika naurettavan pieniä siihen nähden, millaisia rahoja NHL-organisaatiot pelaajilla tulevat tulevaisuudessa takomaan. NHL:n ja IIHF:n sopimus on seurajoukkueiden kannalta huono. Voidaan verrata vaan jalkapalloon, jos olisi suhteessa Barkovin tasoinen junnu myyty johonkin Valioliiga-seuraan niin puhuttaisiin miljoonista.

Poissa Gobraza

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 436
  • Tappara!
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1412 : Marraskuu 03, 2013, 03:57:17 »
Barkov upotti Floridan ainoan rankkarin huikeasti sisään ottelussa Washingtonia vastaan.

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1413 : Marraskuu 03, 2013, 05:16:20 »
Barkov upotti Floridan ainoan rankkarin huikeasti sisään ottelussa Washingtonia vastaan.

Tuubista löytyy jo... Vähän foppaa on mukana 8)

Lähde:
http://m.youtube.com/watch?v=Tu64c4p9Oww

PS. Grabovski vetää melkein "niämiset"... Eli "valelaukaus-harhautus-harhautus..."
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 03, 2013, 05:20:09 kirjoittanut iceman »

Poissa Kolme Seppää

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1318
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1414 : Marraskuu 03, 2013, 09:54:00 »
Korvaukset on aika naurettavan pieniä siihen nähden, millaisia rahoja NHL-organisaatiot pelaajilla tulevat tulevaisuudessa takomaan. NHL:n ja IIHF:n sopimus on seurajoukkueiden kannalta huono. Voidaan verrata vaan jalkapalloon, jos olisi suhteessa Barkovin tasoinen junnu myyty johonkin Valioliiga-seuraan niin puhuttaisiin miljoonista.

NHL:n ei periaatteessa tarvitsisi maksaa pelaajista yhtään mitään. Mallina voisi olla sekin, että sopimuksettomia pelaajia voisi napata ilman korvausta kuten tällä hetkellä KHL:ään, Elitserieniin tai Sveitsiin. Sehän ohjaisi nuoret lupaukset tekemään vain vuoden mittaisia sopimuksia ja vähätkin siirtokorvaukset jäisivät saamatta.

Poissa lepals

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 33
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1415 : Marraskuu 04, 2013, 16:15:46 »
Itse en ole näiden alkukauden pelien aikana ihan hahmottanut mihin Barkovin valtava hype perustuu. Mies surffailee ja arkailee, lisäksi on ihan saatanan hidas. Flegmaattinen. Olen jonkin verran Floridan pelejä nähnyt mutta monessa matsissa mitä olen vilkuillut ei mies ainakaan positiivisesti nouse esiin tuosta ryhmästä.

Poissa IsotKirvekset

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1618
  • ...
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1416 : Marraskuu 04, 2013, 16:27:42 »
Itse en ole näiden alkukauden pelien aikana ihan hahmottanut mihin Barkovin valtava hype perustuu. Mies surffailee ja arkailee, lisäksi on ihan saatanan hidas. Flegmaattinen. Olen jonkin verran Floridan pelejä nähnyt mutta monessa matsissa mitä olen vilkuillut ei mies ainakaan positiivisesti nouse esiin tuosta ryhmästä.

Hankala ottaa kantaa kun ei ole yhtään peliä nähnyt. Mutta kovasti kyllä kummastuttaa miksi poikaa panttereissa väkisin pidetään kun ei kerran peli kulje.

Ja missäs sellainen "valtava" hype on päällä? Minun silmiini kun ei moinen ole tarttunut. Lähinnä on keskitytty ihmettelemään kuinka heplolta NHL-pelien mittoihin kasvaminen on näyttänyt 18 vuotiaalle koltiaiselle. Ei kai kukaan kuvittelekkaan Barkovin dominoivan sarjaa? Varsinkaan kun koko Pantterilauma on korkeintaan keskinkertainen tasoltaan.

Olen aina mieluummin onnellinen, kuin oikeassa.
                                                         - Douglas Adams

Poissa Miksa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 551
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1417 : Marraskuu 04, 2013, 16:31:05 »
Itse en ole näiden alkukauden pelien aikana ihan hahmottanut mihin Barkovin valtava hype perustuu. Mies surffailee ja arkailee, lisäksi on ihan saatanan hidas. Flegmaattinen. Olen jonkin verran Floridan pelejä nähnyt mutta monessa matsissa mitä olen vilkuillut ei mies ainakaan positiivisesti nouse esiin tuosta ryhmästä.
Monessa Floridan pelissä se ainoa sentteri ,joka osaa oikeasti rakentaa sitä hyökkäystä. Ei ole Barkovin vika jos kaikenmaailman versteegit ei saa edes tyhjiin painettua sitä mustaa.

Barkov ei todellakaan ole se näyttävin pelaaja kentällä,  mutta useimmin se järkevin.

Kommenttisi oli niin kärjistetty, että se tais olla puhdas provo, mutta tartuttiin nyt kuitenkin.
Antakaa määkin huudan ,määkin olen kännissä.

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1418 : Marraskuu 04, 2013, 16:47:12 »
Mun mielestä pitäs tulla palstalle sellanen pykälä, että Barkovin aiheeton mollaaminen aiheutaa automaatisesti hiljentämisen!!
On se sellanen messias tuo poika!  :P
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa Juissi

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 299
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1419 : Marraskuu 04, 2013, 16:52:35 »
Itse en ole näiden alkukauden pelien aikana ihan hahmottanut mihin Barkovin valtava hype perustuu. Mies surffailee ja arkailee, lisäksi on ihan saatanan hidas. Flegmaattinen. Olen jonkin verran Floridan pelejä nähnyt mutta monessa matsissa mitä olen vilkuillut ei mies ainakaan positiivisesti nouse esiin tuosta ryhmästä.

Missä tämä mainitsemasi hype on ollut esillä? Odotitko, että Barkovin peli perustuu NHL:ssa luistelunopeuteen, jos odotin niin en voi kuin ihmetellä. Todellisuudessa Sashaa pitäisi "hypettää" paljon nykyistä enemmän.

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1420 : Marraskuu 04, 2013, 16:55:44 »
Naapurit trollaa ja porukka tarttuu heti täkyyn. Ohan Sasha ny ihan saatanan hyvä.
"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1421 : Marraskuu 04, 2013, 17:48:17 »
Ilves kannattajat purkaa pahaa oloaan ja turhautuneisuuttaan Tapparan foorumilla, tuntuu jo voitolta :D
Barkov on hyvä NHL pelaaja, mutta Barkovista tulee erinomainen NHL pelaaja, stara!
"Varo ettei talos pala!"

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1422 : Marraskuu 04, 2013, 19:40:09 »
Pari peliä oon nähnyt Panttereilta, että Barkov on kyllä jäätävän hyvä ikäisekseen. Samat kynät toimii pienessä tilassa mitkä Liigassakin ja erottuu selvästi pelinrakennustaidollaan. Lisää rankkareita odotellessa, kikkoja löytyy kyllä varastosta ja veskat tulee olemaan ihmeissään.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Poissa tsrautia

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 558
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1423 : Marraskuu 04, 2013, 21:21:51 »
Itse en ole näiden alkukauden pelien aikana ihan hahmottanut mihin Barkovin valtava hype perustuu. Mies surffailee ja arkailee, lisäksi on ihan saatanan hidas. Flegmaattinen. Olen jonkin verran Floridan pelejä nähnyt mutta monessa matsissa mitä olen vilkuillut ei mies ainakaan positiivisesti nouse esiin tuosta ryhmästä.

On ihan ymmärrettävää, että nuori ilves-kannattaja ei halua myöntää Barkovin hyvyyttä, mutta sitä en kyllä ymmärrä, että sitä angstia pitää tulla jauhamaan Tapparan palstalle. Kyllä jokainen jääkiekosta vähänkään ymmärtävä huomaa Barkovin kokonaisvaltaisen ja kypsän pelin. Lue vaikka Jatkoajasta puolueettomia kommentteja.

Poissa Tapaninkylän Tappara

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 115
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1424 : Marraskuu 07, 2013, 23:56:06 »
Kyllä pikku Sasha on ylittänyt kaikki odotukset. se ihmetyttää, kun hesarissa ja urheiluruudussa uutisoitiin tällä viikolla, kuinka Granlund teki ekan maalinsa.Voi herranen aika! Oliskohan pikkusen enemmän uutisoitavaa Barkovista. Huvudstadsbladet muuten teki ison jutun Sashasta viime viikolla. se myös ihmetyttää, miten Tapparan sivuilla ei kerrota MITÄÄN Sashan alkukaudesta? HäH?