Kirjoittaja Aihe: Aleksander Barkov Jr.  (Luettu 675871 kertaa)

Poissa Mr.Peter

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2842
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1185 : Syyskuu 19, 2013, 09:40:57 »
Heh, oli pakko kiinnittää huomiota tuohon tukkajukan kommenttiin: Itse vähän salaa ja varmaan aika
monikin toivoisi, että Sasha tulisi maitojunalla takaisin ainakin vuodeksi. Olisihan se aivan huikea sentteri tuohon nykyiseen Tapparaan.
Toivon toki, että onnistuu rapakon takana ennemmin tai myöhemmin.
Se maitojuna olisi kyllä positiivisella tavalla maitojuna ainakin Tappara-faneille. ;)

Poissa keigykedy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 590
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1186 : Syyskuu 19, 2013, 09:45:34 »
Minä en toivo salaa vaan ihan avoimesti että Sasha lähetetään tänne ja vielä äkkiä ainakin vuodeksi !
Ehtii sinne rapakon taakse vielä takomaan taaloja monen monta vuotta ja valmiimpana !

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1187 : Syyskuu 19, 2013, 09:50:27 »
MInä taas toivon, että Sasha onnistuu heti ja näyttää kaikille, mikä hän on miehiään kiekkoilijana. Tovion myös, että Tappara pärjää ilman häntäkin. Toivottavasti hänen ei tarvitse palata tänne pelaamaan ihan heti...noin 20 vuoteen. :D
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Juissi

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 299
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1188 : Syyskuu 19, 2013, 10:17:31 »
MInä taas toivon, että Sasha onnistuu heti ja näyttää kaikille, mikä hän on miehiään kiekkoilijana. Tovion myös, että Tappara pärjää ilman häntäkin. Toivottavasti hänen ei tarvitse palata tänne pelaamaan ihan heti...noin 20 vuoteen. :D


Olen itse samaa mieltä! Jos jostain syystä ei sitten pelipaikkaa aukene, niin mielellään otetaan vastaan tottakai, mutta ensisijaisesti toivon pelaavan Panthersissa. En tiedä onko muut huomanneet, mutta on täysin käsittämätöntä median toiminta Sashan kanssa, ekassa pelissä onnistu ihan hyvin niin oli aika hiljaista viimeyönä 0+0 ja epäonnistui rankkarissa niin siitä kirjoitetaan heti ja revitellään "Barkov mokasi" -tyyliin. En jumalauta tajua, miksi media ei näe, että tässä on oikeasti lahjakkain ja NHL-kiekkoon sopivin suomalainen junnu ties kuinka pitkään aikaan. MG ja Teräväinen on oikeasti aivan keskinkertaisuuksia Sashaan verrattuna etenkin, kun katsotaan sopivuutta NHL-kiekkoon nimenomaan.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1189 : Syyskuu 19, 2013, 10:26:29 »
Minä en toivo salaa vaan ihan avoimesti että Sasha lähetetään tänne ja vielä äkkiä ainakin vuodeksi !
Ehtii sinne rapakon taakse vielä takomaan taaloja monen monta vuotta ja valmiimpana !

Saatan myös omata aika vahvat sinioranssit lasit, mutta samoilla linjoilla mennään.

Jos karusti puhutaan niin evvk joku suomikiekolle hieno juttu jos pääsee pelaamaan heti NHL:ssä. Pelaahan se siellä jos taso riittää, niin sen pitää mennäkin. Jos Florida kokee, että Tapparaan vain niin mitä pahaa siinäkään on? Jannu ehtii varmasti vielä tekemään uraa Floridassa.

Yleensäkin vtuttaa kun Granlundilla ja Barkovilla on jokin suomikiekon sanansaattaja viittana. Silti suurin osa salaa toivoo näiden uran kusevan rapakon takana. Jos paikka ei heti aukeakaan niin Liiga on surkea tasoltaan, pelaajat on surkeita ja ei voi kehittyä täällä... Voisi vain kuvitella suomalaisen median reaktion jos Barkov lähetettäisiin Tapparaan. Ja ne otsikot ei kehuvia olisi, mutta ketä kiinnostaa? Pääasia että pelaaja ja joukkue tietää missä mennään.

Tuli vähän tällänen avautuminen tähän väliin.

juujep

  • Vieras
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1190 : Syyskuu 19, 2013, 10:29:47 »
MInä taas toivon, että Sasha onnistuu heti ja näyttää kaikille, mikä hän on miehiään kiekkoilijana. Tovion myös, että Tappara pärjää ilman häntäkin. Toivottavasti hänen ei tarvitse palata tänne pelaamaan ihan heti...noin 20 vuoteen. :D


Olen itse samaa mieltä! Jos jostain syystä ei sitten pelipaikkaa aukene, niin mielellään otetaan vastaan tottakai, mutta ensisijaisesti toivon pelaavan Panthersissa. En tiedä onko muut huomanneet, mutta on täysin käsittämätöntä median toiminta Sashan kanssa, ekassa pelissä onnistu ihan hyvin niin oli aika hiljaista viimeyönä 0+0 ja epäonnistui rankkarissa niin siitä kirjoitetaan heti ja revitellään "Barkov mokasi" -tyyliin. En jumalauta tajua, miksi media ei näe, että tässä on oikeasti lahjakkain ja NHL-kiekkoon sopivin suomalainen junnu ties kuinka pitkään aikaan. MG ja Teräväinen on oikeasti aivan keskinkertaisuuksia Sashaan verrattuna etenkin, kun katsotaan sopivuutta NHL-kiekkoon nimenomaan.
Mä en kyllä käsitä pätkääkään, että loistavan Tapparakasvattin toivotaan pelaavan jossain muualla kuin voittamassa Tapparalle mestaruutta. Yhtä paljon harmittaa myös minua  Tuukan ja Koskirannan lähtö. Ihan sama mihin liigaan tekijämiehet poistuu.
typo
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 19, 2013, 11:39:01 kirjoittanut juujep »

Poissa Juissi

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 299
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1191 : Syyskuu 19, 2013, 10:45:03 »
MInä taas toivon, että Sasha onnistuu heti ja näyttää kaikille, mikä hän on miehiään kiekkoilijana. Tovion myös, että Tappara pärjää ilman häntäkin. Toivottavasti hänen ei tarvitse palata tänne pelaamaan ihan heti...noin 20 vuoteen. :D


Olen itse samaa mieltä! Jos jostain syystä ei sitten pelipaikkaa aukene, niin mielellään otetaan vastaan tottakai, mutta ensisijaisesti toivon pelaavan Panthersissa. En tiedä onko muut huomanneet, mutta on täysin käsittämätöntä median toiminta Sashan kanssa, ekassa pelissä onnistu ihan hyvin niin oli aika hiljaista viimeyönä 0+0 ja epäonnistui rankkarissa niin siitä kirjoitetaan heti ja revitellään "Barkov mokasi" -tyyliin. En jumalauta tajua, miksi media ei näe, että tässä on oikeasti lahjakkain ja NHL-kiekkoon sopivin suomalainen junnu ties kuinka pitkään aikaan. MG ja Teräväinen on oikeasti aivan keskinkertaisuuksia Sashaan verrattuna etenkin, kun katsotaan sopivuutta NHL-kiekkoon nimenomaan.
Mä en kyllä käsitä pätkääkään, että loistavan Tapparakasvattin toivotaan pelaavan jossain muualla kuin voittamassa Tapparalle mestaruutta. Yhtä paljon harmittaa myös minua harmittaa Tuukan ja Koskirannan lähtö. Ihan sama mihin liigaan tekijämiehet poistuu.


Niin, ihan sen takia tätä toivon, kun Sashan jokaisesta kommentista huokuu se halu pelata NHL:ssa ja tietäen paljonko äijä haluaisi meillä Tapparassa pelata niin, jos NHL menee sen halun edelle vielä niin voidaanko me muuta toivoa?

juujep

  • Vieras
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1192 : Syyskuu 19, 2013, 10:55:44 »
Kyllähän kaikki toivoo Barkovin uralle sitä parasta mutta mulle jääkiekkojoukkue Tapparan etu menee yksilöiden edun edelle, puhutaan siis vain jääkiekko(viihteestä). 

Poissa Juissi

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 299
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1193 : Syyskuu 19, 2013, 11:07:20 »
Kyllähän kaikki toivoo Barkovin uralle sitä parasta mutta mulle jääkiekkojoukkue Tapparan etu menee yksilöiden edun edelle, puhutaan siis vain jääkiekko(viihteestä).

Se on tottakai ymmärrettävä näkemys ja tottakai olisin enemmän kuin iloinen jengin puolesta, jos Sasha tulisi takaisin. Totuus vaan on se, että Sasha pelasi sm-liigan mestaruutta vaille "läpi".

Poissa Screamager

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1636
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1194 : Syyskuu 19, 2013, 11:15:46 »
Kyllähän kaikki toivoo Barkovin uralle sitä parasta mutta mulle jääkiekkojoukkue Tapparan etu menee yksilöiden edun edelle, puhutaan siis vain jääkiekko(viihteestä).

Se on tottakai ymmärrettävä näkemys ja tottakai olisin enemmän kuin iloinen jengin puolesta, jos Sasha tulisi takaisin. Totuus vaan on se, että Sasha pelasi sm-liigan mestaruutta vaille "läpi".

Ei pelannut läpi. Otteet ailahtelivat kauden sisällä johtuen nuoresta iästä eikä fyysinen kunto ollut ilmeisesti vielä siinä kunnossa, että liiga olisi jotenkin jo nähty. Mitä pidemmälle viime kausi eteni, sitä enemmän Koskiranta meni pelillisesti ohi.

Poissa Juissi

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 299
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1195 : Syyskuu 19, 2013, 11:20:49 »
Kyllähän kaikki toivoo Barkovin uralle sitä parasta mutta mulle jääkiekkojoukkue Tapparan etu menee yksilöiden edun edelle, puhutaan siis vain jääkiekko(viihteestä).

Se on tottakai ymmärrettävä näkemys ja tottakai olisin enemmän kuin iloinen jengin puolesta, jos Sasha tulisi takaisin. Totuus vaan on se, että Sasha pelasi sm-liigan mestaruutta vaille "läpi".

Ei pelannut läpi. Otteet ailahtelivat kauden sisällä johtuen nuoresta iästä eikä fyysinen kunto ollut ilmeisesti vielä siinä kunnossa, että liiga olisi jotenkin jo nähty. Mitä pidemmälle viime kausi eteni, sitä enemmän Koskiranta meni pelillisesti ohi.

Aikahan sen näyttää mutta, mun mielestä ainakin, jos mies NHL:ssa pärjää alkavalla kaudella niin sm-liiga pelattu läpi.

juujep

  • Vieras
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1196 : Syyskuu 19, 2013, 11:48:08 »
Juissihan vääntää kuin savolainen. Eli suomeksi sä toivot Barkovin pelaavan mielummin muualla kuin Tapparassa. Oletko yhtä onnellinen Tuukan ja Koskirannan puolesta. Väänsin asian mustavalkoiseksi, jotta saisin suoran vastauksen. Ei ollenkaan pahalla.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1197 : Syyskuu 19, 2013, 11:52:12 »
Käännetäämpä toisin päin. Olet seurannut Sashan kehittymistä ja pelaamista jo hänen lapsuudestaan saakka. Iloisena, jopa osallisena, että poika kehittyy, toiveikkain mielin , että joskus NHL:ään. Nyt kun se toteutuu, niin sinä toivot,että Sasha epäonnistuu? Onko näin? Väänsin asian mustavalkoiseksi, jotta tajuat pointin. Ei millään pahalla.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

juujep

  • Vieras
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1198 : Syyskuu 19, 2013, 12:04:44 »
Käännetäämpä toisin päin. Olet seurannut Sashan kehittymistä ja pelaamista jo hänen lapsuudestaan saakka. Iloisena, jopa osallisena, että poika kehittyy, toiveikkain mielin , että joskus NHL:ään. Nyt kun se toteutuu, niin sinä toivot,että Sasha epäonnistuu? Onko näin? Väänsin asian mustavalkoiseksi, jotta tajuat pointin. Ei millään pahalla.
Mä en ole toivonut Sashalle mitään epäonnea. En näe mitään pointtia sun esimerkissä. No, ehkä se pointti, että sinä fanitat yksilöitä joukkueen sisällä ja minä joukkuetta. Kaikki saa kannattaa omalla tavalla, mutta itseäni on ihmetyttänyt pitkän aikaa, mikä ajatus on takana kun Tapparasta lähtee huippuosaamista ja se on vielä hyvä asia.

Poissa Juissi

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 299
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #1199 : Syyskuu 19, 2013, 12:04:54 »
Juissihan vääntää kuin savolainen. Eli suomeksi sä toivot Barkovin pelaavan mielummin muualla kuin Tapparassa. Oletko yhtä onnellinen Tuukan ja Koskirannan puolesta. Väänsin asian mustavalkoiseksi, jotta saisin suoran vastauksen. Ei ollenkaan pahalla.

Ei kun mää toivon näkeväni Sashan Tapparassa koko miehen uran ajan, mutta realisti olen sen verran, että mies kun nyt jo on valmis NHL:aan niin siellä toivon miehen onnistuvan. Enkä ole onnellinen yhdenkään tuon tason jätkän lähdöstä. Toki Tuukan ja Jarnonkin olisin mieluiten tälläkin kaudella Tapparassa nähnyt, mutta edelleen realiteetit huomioiden nämä on pakollisia menetyksiä.