Kirjoittaja Aihe: Aleksander Barkov Jr.  (Luettu 675895 kertaa)

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #810 : Maaliskuu 29, 2013, 21:30:28 »
Ei tuossa ollut Melartin toimesta mitään väärää. Viesti twitterissä nyt vaan on osa nykyaikaa eikä mikään osoitus katumuksesta. Tässä lajissa rehellinenkin kontakti voi johtaa loukkaantumiseen ja sillä selvä. Eihän mies edes pyytele anteeksi vaan toivottaa paranemisia.
Hyvä, että anteeksi pyydetään ja toivotaan parantumista. Tämä kyllä omasta mielestäni haiskahtaa HIFK:n PR-tempulta ja julkiselta mainostempulta kuin tuon pelaajan sponttaanilta henkilökohtaiselta katumiselta. Skeptikko.

Toivottavasti tämä "jeesustelu" aiheuttaa ihmeparantumisen loppuviikon peleihin.  ;D ;D

Poissa jurpo

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 70
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #811 : Maaliskuu 29, 2013, 21:39:07 »
Turhaa on tässä Melartia syytellä vaikka ei hänestä muuten pitäisi. Ainakin E-katsomoon näytti ja kuului ettei kumpikaan ehtinyt reagoimaan vihellykseen. Kova, puhdas kontakti ja helvetisti huonoa tuuria.

juujep

  • Vieras
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #812 : Maaliskuu 29, 2013, 22:02:21 »
Tapparan keskuteluissa osa jengistä puolustelee kultaista noutajaa kun kaveri on taas noutanut yhden Tapparalaisen. Tekisi mieli vähän kirota mutta hommanhan täytyy olla painajaista tai mä olen taas täysin väärässä. Toivottavasti mä olen täysin väärässä.

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #813 : Maaliskuu 29, 2013, 23:25:27 »
Tapparan keskuteluissa osa jengistä puolustelee kultaista noutajaa kun kaveri on taas noutanut yhden Tapparalaisen. Tekisi mieli vähän kirota mutta hommanhan täytyy olla painajaista tai mä olen taas täysin väärässä. Toivottavasti mä olen täysin väärässä.

Semmonen onelineri tähän, että kyllä sää nyt tosiaan oot väärässä. Taklaus oli ihan normaalia pleioff-hokia ja kävi huono tuuri.

Sashan menetys koskee mielestäni pahiten av-peliä. 

juujep

  • Vieras
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #814 : Maaliskuu 29, 2013, 23:38:07 »
Tapparan keskuteluissa osa jengistä puolustelee kultaista noutajaa kun kaveri on taas noutanut yhden Tapparalaisen. Tekisi mieli vähän kirota mutta hommanhan täytyy olla painajaista tai mä olen taas täysin väärässä. Toivottavasti mä olen täysin väärässä.

Semmonen onelineri tähän, että kyllä sää nyt tosiaan oot väärässä. Taklaus oli ihan normaalia pleioff-hokia ja kävi huono tuuri.

Sashan menetys koskee mielestäni pahiten av-peliä.

Juu, varmastikkin näin mut pelaaja tiesi tilanteen, paitsio ja mahdollisuus vapariin. Mä en tiedä ihmisten urheilutaustoja mutta nää tilanteet vaan tunnetaan. Ei tästä sen enempää.

Poissa Paarma

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 811
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #815 : Maaliskuu 29, 2013, 23:59:21 »
"Hakametsän tietotoimistosta kuultu, että Barkov 6 kk ja Connolly 3 kk poissa. Barkov pääsee kuntoon ja iskuun joulun tietämillä - harmillinen tappio koko sm-liigalle. " - Näin Jatkoajan palstalla nm. Kappis.

Aina vaan paranee!  >:(

Poissa heka8835

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 208
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #816 : Maaliskuu 30, 2013, 00:26:36 »
Tää kunnioitettava anteeksipyyntö tuli jossain helvetin twitterissä, ois pyydelly anteeksi ihan henk.kohtasesti. Tätähän tämä nykypaska on, kun on naamakirjat, vitterit yms.

Poissa tm78

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 133
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #817 : Maaliskuu 30, 2013, 00:38:03 »
"Hakametsän tietotoimistosta kuultu, että Barkov 6 kk ja Connolly 3 kk poissa. Barkov pääsee kuntoon ja iskuun joulun tietämillä - harmillinen tappio koko sm-liigalle. " - Näin Jatkoajan palstalla nm. Kappis.

Aina vaan paranee!  >:(

Barkov 6 kk...en yleensä vammadiagnooseja harrasta, mutta nimimerkillä "melkein kokemusta": taitaa olla supraspinatus-jänne poikki, tai kiertäjäkalvosimen repeämä: http://www.sairaalaneo.fi/fi/Osaamisalueet/Olkapaavaivat/Kiertajakalvosimen_repeama
Itsellä oli vain jonkunnäköinen tulehduksentynkä jänteen päällisessä limapussissa, paranemiseen hurahti 3,5 kk.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2013, 00:44:19 kirjoittanut tm78 »

Poissa c-paaty

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 462
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #818 : Maaliskuu 30, 2013, 09:27:25 »
Näitä on turha murehtia enää. Tämä kausi ohi ja Sasha on kunnossa syyskuussa kun kausi alkaa ja piste. Tärkeintä että käsi kuntoutetaan 100% kuntoon ennen seuraavia pelejä.

Poissa lupu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 204
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #819 : Maaliskuu 30, 2013, 11:03:11 »
Itse katselin tilanteen vasta eilen, niin pahasti otti pattiin aikaisemmin. Taklaus tulee vihellyksen jälkeen, mutta varmaan 0,5 sekuntia, joten ei mitenkään voi syyttää Melartia siitä. Sehän on selvää, että Melartille on annettu ohje horjuttaa kovilla taklauksilla meidän avainpelaajia. Tämä nyt oli valitettava loukkaantuminen, sillä selvä. Selvää playoff kiekkoa,pelataan kovalla tunteella ja silloin sattuu tällaisia tilanteita, thats it!
Toivottavasti toipuminen sujuu ennakoitua paremmin!

Poissa van Timer

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #820 : Maaliskuu 30, 2013, 11:36:33 »
Linjatuomari havaitsee paitsiotilanteen, nostaa pillin suuhunsa, ja viheltää.
Jos Melart on sisällä pelissä, niin hänellä on sama aika reagoida tekemisiinsä + noin puoli sekuntia.
Tietysti pelataan niin kauan kuin on vihelletty, mutta joka tapauksessa tilanteeseen nähden tarpeeton hyppytaklaus.

Hyvä, että edes twitterissä toivoittaa paranemista, mutta sen sanominen ei tosiaan ole "hieno ele" otsikon arvoinen uutinen mediassa.

Onko sm-liigan toiminta linjakasta, kun Peltonen/Nordlund ja Barkov/Melart tapauksia verrataan keskenään?
Miksi Peltosen tapauksessa nousi haloo, mutta Barkovin tapauksessa evvk?

Poissa Tapparan näköinen mies

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 887
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #821 : Maaliskuu 30, 2013, 11:50:14 »
"Hakametsän tietotoimistosta kuultu, että Barkov 6 kk ja Connolly 3 kk poissa. Barkov pääsee kuntoon ja iskuun joulun tietämillä - harmillinen tappio koko sm-liigalle. " - Näin Jatkoajan palstalla nm. Kappis.


Vähän ristiriitaa tuossa - 6 kk poissa, mutta sitten kuitenkin olisi kunnossa vasta joulun tienoilla. Jouluun on 9 kk...

Jos toipumisaika on noin 6 kuukautta, niin eiköhän se Barkov ole mukana, kun kausi syksyllä alkaa. Harjoituspelejä voisi jäädä väliin, se ei haittaa mitään.



Poissa jurpo

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 70
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #822 : Maaliskuu 30, 2013, 12:17:16 »
Tapparan keskuteluissa osa jengistä puolustelee kultaista noutajaa kun kaveri on taas noutanut yhden Tapparalaisen. Tekisi mieli vähän kirota mutta hommanhan täytyy olla painajaista tai mä olen taas täysin väärässä. Toivottavasti mä olen täysin väärässä.

Semmonen onelineri tähän, että kyllä sää nyt tosiaan oot väärässä. Taklaus oli ihan normaalia pleioff-hokia ja kävi huono tuuri.

Sashan menetys koskee mielestäni pahiten av-peliä.

Juu, varmastikkin näin mut pelaaja tiesi tilanteen, paitsio ja mahdollisuus vapariin. Mä en tiedä ihmisten urheilutaustoja mutta nää tilanteet vaan tunnetaan. Ei tästä sen enempää.
Sen verran pitää vielä itsekkin lisätä, että paitsiossa tilanteessa on keskellä viilettänyt Nieminen. Jotenka niinkuin aikaisemmin sanoin, Barkov eikä Melart tiennyt paitisosta ennen hiukan myöhäistä vihellystä.
Tapparan pelaajilla ei näköjään ole sinun urheilutaustojasi kun kukaan ei reagoinut tilanteeseen niinkuin johonkin törkeyteen yleensä reagoidaan.


Poissa Harald

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 605
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #823 : Maaliskuu 30, 2013, 12:20:03 »
Luoja että kyrpii. Jos jotain positiivista haetaan niin nyt ei liene sitä vaaraa, että Barkov lähtisi ensi kaudeksi Pohjois-Amerikaan.

Älkää viitsikö hakea Melartista syyllistä vitutukseenne. Tilanne on harmiton pelitilanne eikä Melart tee mitään väärää.

Poissa jukka823

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 824
  • Läheltä ylös
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #824 : Maaliskuu 30, 2013, 12:24:06 »
Onko missään kerrottu että Barkov olisi tosiaan 6kk pois?
En usko ennenkuin se lukee jossain virallisesti ja nyt en tarkoita jatkoaikaa yms..
Tilanteessa  oli todella huonoa tuuria. Kyrsii helvetisti mutta se ei tilannetta muuta..
Vois melkein jättää turhat spekuloinnit pois siittä että onko saikku 6kk vai ei.
Nyt sitä ei tiedä juuri muut kuin Barkov itse ja Tapparan johto/pelaajat