Kirjoittaja Aihe: Aleksander Barkov Jr.  (Luettu 676038 kertaa)

Mazza

  • Vieras
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #270 : Joulukuu 27, 2011, 00:36:25 »
Sasha pelannut ihan ok. Vauhti on vielä liian kova, varsinkin kotihurmoksessa polkevan Kanadan. Mutta syöttöpisteen nappasi heti.

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #271 : Joulukuu 27, 2011, 11:11:38 »
Sasha pelasi tosiaan ihan ok pelin, mutta ei mies erottunut Suomen harmaasta massasta. Onneksi oli pelinumero mielessä, jotta pystyi Sashaa seuraamaan. Mikähän mahtoi olla peliaika?
Kyllä vastustajan vauhti/taito/joukkuepelaaminen ja tahto ihan eri tasolla kuin suomipojalla. Valitettavasti puolustuspelaaminen oli huonoa, maalipaikoissa raipemaisesti yritettiin syöttää ja juostiin kiekon perässä. Mitalipelit voidaan unohtaa. Tuskin Raipekaan jatkaa valmentajana tämän perusteella.

Poissa Ioni

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 833
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #272 : Joulukuu 27, 2011, 13:14:29 »
Mä oon hieman yllättynyt, ellen jopa pettynyt, ettei vanhan liiton peliätekevä sentteri Raipe peluuta Sashaa ylivoimalla, vaan itsepintaisesti antaa yv-aikaa Salomäelle. Ei siinnä, onhan hän ihan hyvä sentteri, mutta ei kuitenkaan mitkään yv-ketjun aivot. Sashan pelisilmä ja rauhallisuus olisivat iso plussa suomen surkealle yv:lle.

Tämä siis mun mielipiteeni. Älkää lyökö pientä ihmistä :)

Poissa Tupe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 56
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #273 : Joulukuu 27, 2011, 13:41:19 »
Mä oon hieman yllättynyt, ellen jopa pettynyt, ettei vanhan liiton peliätekevä sentteri Raipe peluuta Sashaa ylivoimalla, vaan itsepintaisesti antaa yv-aikaa Salomäelle. Ei siinnä, onhan hän ihan hyvä sentteri, mutta ei kuitenkaan mitkään yv-ketjun aivot. Sashan pelisilmä ja rauhallisuus olisivat iso plussa suomen surkealle yv:lle.

Tämä siis mun mielipiteeni. Älkää lyökö pientä ihmistä :)
no en minä ainakaan lyö, sillä olen ihan samaa mieltä. Barkov kakkosylivoimaan niin sais edes mahdollisuuden todistaa arvokkuutensa hyökkäyspäässä. ja kun ei Barkov mikään puolustuspään ihme ole niin ei sitä erikoistilanneaikaa tule sieltäkään. vähän menee taidot hukkaan tuossa roolissa.
toinen asia minkä korjaisin yv:ssä olisi se, että Pulkkinen viivaan. Suomen pakit ei mitään loistavia ole (näkyi hyvin eilen) ja pakin paikalla Pulkkinen vois paukutella one timer - lämäreitä mielin määrin.

Poissa luddet

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 394
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #274 : Tammikuu 01, 2012, 18:50:22 »

Mazza

  • Vieras
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #275 : Tammikuu 02, 2012, 00:46:21 »
Tanskaa ja Tsekkiä vastaan Sasha pelasi jo todella mallikkaasti. Etenkin syöttö Miro Aaltosen maaliin Tsekkiä vastaan oli parasta Barkovia, hyökkäyssinisellä kolmen vastustajan keskeltä siirto Aaltoselle joka kiitti varmalla viimeistelyllä.

Edmonton Journalin juttu Barkovista
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 02, 2012, 00:49:12 kirjoittanut Mazza »

Poissa HuiHai

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1767
  • Don´t hate the player, hate the game
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #276 : Tammikuu 02, 2012, 09:47:10 »
Edmonton Journalin juttu Barkovista

Olin juuri tulossa samaa linkkaamaan. Hyvä juttu, kannattaa lukea :)

Poissa iroj

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1450
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #277 : Tammikuu 02, 2012, 14:17:36 »
Mielenkiintoisia arvioita Edmonton Journalin jutussa.
Barkov on osoittanut että hän pystyy pelaamaan maailman parhaita vastaan näissä kisoissa.

Mikael Granlundin arvio Barkovista:
Hän pystyy pelaamaan täällä koska hänellä on hockey-senseä.
Hän pelaa rennosti eikä ryntäile jäällä ja hän tietää minne kiekko on menossa ja hän tekee aina oikeat ratkaisut.
On uskomatonta että hän on 16-vuotias koska hän näyttää pelaavan kuin 25-vuotias.

Raipen arvio Barkovista:
Hän ei välillä näytä kovin hyvältä koska hän näyttää olevan niin hidas mutta hänellä on erittäin nopea pää ja kädet.

Mazza

  • Vieras
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #278 : Tammikuu 02, 2012, 14:35:08 »
Kaikkien faneista taustahenkilöihin täytyy pitää hatuistaan kiinni, koska luulen että kisojen jälkeen Barkovista puhutaan kesän 2013 Top 5-varauksena. Matka on pitkä vielä ja kaikenlaista ehtii sattua ja tapahtua, mutta kun kehitysvauhti on näin hurjaa ja taustat vaikuttavat olevan mallillaan niin saattaa olla että saamme nauttia pikku-Sashan otteista yllättävän pienen aikaa Tappara-paidassa. Mutta siitäkin ajasta voi tulla aika ikimuistoinen!

juujep

  • Vieras
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #279 : Tammikuu 02, 2012, 15:57:13 »
Barkovilla paljon huippuhyviä ominaisuuksia ja pari aluetta, jossa kaveri vielä parantaa treenien myötä(luisteluterävyys, puolustuspeli ja aloitukset). Yksi ominaisuus Barkovilla on jo nyt kansaivälistä tasoa. Pienet ja vähän isonmatkin siirrot/syötöt yhdellä kosketuksella siten antamalla ketjukaverille aikaa ja tilaa, yksinkertaisesti tekemällä ketjukavereista parempia.
Toivottavasti jatkossa Barkovin ketjukaverit osaavat etsiä sen tyhjän tilan, syötöt kyllä napsuu lapaan. Loistava kaveri!

Poissa hat3breeder

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1107
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #280 : Tammikuu 02, 2012, 18:31:07 »
HUikee pelaaja kyllä, Tsekki pelissä 3 tsekkipelaaja barkovin ympärillä, josta Barkov anto namusyötön Aaltoselle, ja napsu!!

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #281 : Tammikuu 03, 2012, 01:27:02 »
Komea maali Barkovilta Slovakiaa vastaan.... kuinkas vanha Barkov olikaan tarkalleen... Veikö Crosbyltä nyt yhden "nuorin pelaaja" enkan  8)

Lainaus
Competing in the 2004 World Junior Championships in Helsinki, he then became the youngest player to score a goal in the history of the tournament at 16 years, 4 months, and 21 days when he scored against Switzerland in a 7–2 win.[69] Crosby finished the tournament with 2 goals and 3 assists in 6 games, helping Canada to a silver medal finish.

Lähde:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sidney_Crosby

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2012, 01:32:00 kirjoittanut iceman »

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #282 : Tammikuu 03, 2012, 01:31:03 »
Eikös meirämmies oo syntyny liigakuden alkamisen aikoihin? Eli meni  kirkkaasti kärkeen. Se oli yksi niistä ensimmäisistä tilastoista jossa Sasha ohitti Sid the Kidin. Muttei varmasti ollut viimeinen! :D

Poissa HuiHai

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1767
  • Don´t hate the player, hate the game
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #283 : Tammikuu 03, 2012, 01:35:47 »
2.9 syntynyt eli ennätys tuli :)

Poissa KASPA

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 417
    • Profiili
Vs: Aleksander Barkov Jr.
« Vastaus #284 : Tammikuu 03, 2012, 01:38:11 »
Hieman alle kuukaudella tuli uus ennätys jos oikein laskin.
Lainaus käyttäjältä: taappara
Barkov on Tapparan mies. Ei tule lähtemään Jokereihin. Ja tän voi ottaa talteen