Tosiasia tulee luultavasti oleen kuitenkin se, että Andyn heittämät "aukot" tulee löytymään alemmista ketjuista osittain. Tarkoitan sitä, että Ströbää saatetaan hyvin peluutta ykkösen laidassa, ehkä Vänä pelailee kakkosen keskellä jne. En millään jaksa uskoa, että oikeesti mistään kassasta löytyy rahaa viiteen ykkös/kakkoskorin äijään. Ja vaikka rahaa löytyis ni millä järjellä ne saatais tän kauden jälkeen Tapparaan?
Mun teoria on, että joukkueen muutama pörrääjä korvataan junnuilla ja uusilla toivotaan toivotaan-tapauksilla ja kärkipäätä vahvistetaan muutamalla täsmähankinnalla. Nämä täsmät tulee oleen luultavimmin ulkkareita, jotka ei tiedä Tapparasta/Suomesta mitään. Toivottavasti oon tosi väärässä ja Mikki näyttää närhärit (närhen munat) koko porukalle, hankkii tänne kunnon ykkösketjun, yhden uuden kovan pakin, nostaa Elorinteen ja Ilomäen junnuista ja vaihtaa tehottomat pörrääjät parempiin. Jännä nähdä miten aletaan joukkuetta kasaamaan. Mutta luulen, että uusia sopimuksia aletaan julkistaa suht pian. Joukkue on pakko saada aiemmin kasaan tänä vuonna, että kerkee paremmin reenaan joukkueena kesän.