Kirjoittaja Aihe: Tappara Fan Club  (Luettu 77797 kertaa)

Poissa TampereenTerho

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #150 : Marraskuu 18, 2013, 06:03:56 »
Juu ei hitsailla, yritän vaan kaikkein räikeimpiä asia virheitä korjailla. Ja juu palauetta otetaan vastaan ja sitä voi jatkossakin lähettää.
Mut ollaan ja mennään eteenpäin!

Poissa Ansakorpi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 566
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #151 : Marraskuu 18, 2013, 06:52:38 »
Täältä vanhalta (siis tosivanhalta) etäkannattajalta myös peukkua tälle hankkeelle. Meteliä halliin! TAP-PA-RA!
Ei myö tiietä, myö ajetaan vaan mopolla!

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #152 : Marraskuu 18, 2013, 09:30:29 »
Katsomo kokeilu 23.11 Jyp-ottelussa...
Niin no ei kait minun pitäs tähän puuttua kun en ole seisomassa sen paremmin kuin SO jäsen... no TFC kortti mulla nyt sattuu olemaan. En vaan saa oltua, tässä on viestinnällisesti semmoinen yleispätevä tapahtumaketju aluillaan joilla saa hämmennystä aikaan.
Torspo, tähän asiaan liittyen ehkä malliesimerkki huonosta viestinnästä sinulta (eli kuinka ei pidä tulla hiekkalaatikolle... :)  )
Olin ymmärtäväni ja vissiinkin... eli asioista tietämättä pitää kirjoitaa varovaisesti. Etenkin kun tämä asia on hiukan tunteita nostattava toisinaan meidän seurassa. Huomaa jo kuinka erilailla minä ymmärsin tän kokeilun, tosin minulla on vaan tämä ketju ja palsta lähtötietona.

Mainitsemasi "kun tehdään, tehdään huolella ja suunnnitellusti" on just niinku pitääkin mutta vasta seuraavassa vaiheessa. Nyt lauantain pelissä pitää vaan antaa mennä eikä rajoiteta suunnittelemalla.

Eipä tietysti omalta kohdaltani ole oikeutusta oikeen huudella kun en ole mitenkään osallinen kokeiluun eli ITSE tuppaudun toisten hiekkalaatikolle. Eli lopetan tämän asian sotkemisen tähän ja mestareille työrauha tässä asiassa.

Tsemppiä C1 etulinjaan !

Poissa TAPPARA 16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #153 : Marraskuu 18, 2013, 13:14:09 »
Ok, kiitos tiedosta. Minä olin ymmärtänyt niin että keskiviikon 13.11. iltana sinioranssit saivat tiedon että heillä on etuosto-oikeus kyseiseen katsomoon, mutta tulijoiden nimilista on jätettävä torstaina 14.11. ennen peliä eli 18.30 mennessä. Minun mielestäni tuo on aika tiukka aikataulu organisoimattomalle ryhmälle infota asia.

Itse ajattelen niin että kun tehdään, tehdään huolella ja suunnnitellusti. Kokeilun olisi voiut siirtää selkeästi eteenpäin esim. joulukuulle jolloin homma olisi voitu tehdä rauhassa. Mutta ehkäpä minun tapani huolella ja suunnitellusti ei sekään aina ole oikea tapa tehdä. Toivottavasti paikalle saadaan se 50 henk. ja toivottavasti kokeilu tulee olemaan onnistunut. Voi kun niille 50:lle vielä olisi mahdollista laittaa yhteisesti jotain viestiä asiata, esim että kaikilla olisi kaulahuivi mukana, jne.

Älkää nyt pyhäiltana nostako verenpainettanne niin korkealle jos joku tulee hiekkalaatikollenne antamaan mielipiteensä. Kun jostain vastaa, ihan vaikka vapaaehtoisena, niin on oltava valmis ottamaan vastaan niin risut kuin ruusutkin.

Kohti hienoa lauantaita!

Voitko TampereenTerho kuitenkin vastata näihin kysyttyihin faktoihin. Onko Torspon kertoma aikataulu asia tosiaankin mennyt noin? Oliko SO.lla tosiaan alle 24h aikaa näyttää ryhmänsä voima?

Poissa TampereenTerho

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #154 : Marraskuu 18, 2013, 13:41:28 »
23.11 Jyp otteluun suunniteltu katsomo kokeilu on peruttu teknisten syiden takia. Pahoittelemme aiempaa virheellistä tiedoitetta.

Poissa TAPPARA 16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #155 : Marraskuu 18, 2013, 13:43:19 »
23.11 Jyp otteluun suunniteltu katsomo kokeilu on peruttu teknisten syiden takia. Pahoittelemme aiempaa virheellistä tiedoitetta.

Puhastelijat puhastelee...

Poissa TampereenTerho

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #156 : Marraskuu 18, 2013, 13:43:41 »
TAPPARA16 vastaan, että aikaa oli paljon enemmän, mutta kuten edellisestä tekstistä käy ilmi, homma kaatui aivan muihin syihin.

Poissa TAPPARA 16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #157 : Marraskuu 18, 2013, 13:49:14 »
Kerro nyt TampereenTerho sitten paljonko sitä aikaa oli? Mikä päivä teillä oli se palaveri toimistolla? Oliko se keskiviikkona?

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #158 : Marraskuu 18, 2013, 14:09:12 »
TAPPARA16 vastaan, että aikaa oli paljon enemmän, mutta kuten edellisestä tekstistä käy ilmi, homma kaatui aivan muihin syihin.
Kaatuiko homma siis siihen, että aikaa oli liian vähä hommata se porukka eturiviin. Loistava kokeilu olisi ollut. Ei muuta kuin uusiksi vaan ja deadline jonnekkin pidemmälle, ni ei lopu aika.
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #159 : Marraskuu 18, 2013, 14:14:29 »
23.11 Jyp otteluun suunniteltu katsomo kokeilu on peruttu teknisten syiden takia. Pahoittelemme aiempaa virheellistä tiedoitetta.

Ei herranen aika. Ettei vaan tarvitsis nyt sanoa että:

Itse ajattelen niin että kun tehdään, tehdään huolella ja suunnnitellusti. Kokeilun olisi voiut siirtää selkeästi eteenpäin esim. joulukuulle jolloin homma olisi voitu tehdä rauhassa.

Kuten sanottu, puuhastelun puolelle taisi jälleen mennä..
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

Poissa TAPPARA 16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #160 : Marraskuu 18, 2013, 14:16:14 »
TAPPARA16 vastaan, että aikaa oli paljon enemmän, mutta kuten edellisestä tekstistä käy ilmi, homma kaatui aivan muihin syihin.
Kaatuiko homma siis siihen, että aikaa oli liian vähä hommata se porukka eturiviin. Loistava kokeilu olisi ollut. Ei muuta kuin uusiksi vaan ja deadline jonnekkin pidemmälle, ni ei lopu aika.

Odotetaan ensin TampereenTerhon vastaus aikatauluun. Sen jälkeen voin kertoa mihin tämä kokeilu oikeasti kaatui.

Poissa Axe Boobs

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 488
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #161 : Marraskuu 18, 2013, 14:25:00 »
Tekniset syyt :D

Alla lainaus TFC:n Facebookista, josta paljastuu oikea syy.

Lainaus
toimistolta ilmotti ettei katsomoon mahdukkaan ja homma ei onnistu, niin minkäs sille teet...

Melkoista puuhastelua on kyllä. Huhhuh.

Poissa Manse-Fani

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1131
  • "Te voitte lähtee."
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #162 : Marraskuu 18, 2013, 14:27:15 »
TAPPARA16 vastaan, että aikaa oli paljon enemmän, mutta kuten edellisestä tekstistä käy ilmi, homma kaatui aivan muihin syihin.
Kaatuiko homma siis siihen, että aikaa oli liian vähä hommata se porukka eturiviin. Loistava kokeilu olisi ollut. Ei muuta kuin uusiksi vaan ja deadline jonnekkin pidemmälle, ni ei lopu aika.

Annoin itseni ymmärtää, että kuten Terho totesi, homman kaatuminen ei johdu Fan Clubista vaan on Tapparan toimiston puolelta asiaa hoitaneiden moka. Se selvennykseksi kaikille, jotta sonta ei valu jälleen kerran Fan Clubin puuhamisten niskaan.

Poissa TAPPARA 16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #163 : Marraskuu 18, 2013, 14:44:05 »
Manse-Fani Asia menee juurikin niin, että Tapparalla tuli täysin yllätyksenä se että kyseisessä katsomonosassa tai sen välittömässä läheisyydessä on kausikorttipaikkoja. Tappara ei myöskään ollut valmis lähestymään näitä kausikorttilaisia (kuten Ilves teki oman kokeilunsa vastaavassa tilanteessa aikaisemmin).
Itseäni vaan ärsytti tässä ketjussa TampereenTerhon harhaanjohtava kirjoittelu siitä että kyllä aikaa oli. Ei sitä ei todellakaan ollut kuin se n.24h

Koko tapahtumaketju on tyypillinen ja surullinen tarina Tampereelta. Miten helvetissä kukaan ei selvittänyt etukäteen sitä asiaa että tässä katsomonosassa ei voi seistä näistä kausikorttipaikoista johtuen? Sitten pikapikaa 24h aikaa ilmoittaa tuletteko. Samoin se että liput on ostettava heti maanantaina. ja lopputulema ei ratkaista asiaa mitenkään vaan perutaan koko homma, kun huomataan se asia mistä jo yllä kirjoitin.
 
Nythän normaalioloissa itseään kunnioittava urheiluseura pahoittelisi AIHEUTTAMAANSA sählinkiä ja pyrkisi järjestämään uuden kokeilun pikapikaan. Itse veikkaisin että Tapparassa otetaan kuukauden parin tuumaustauko, ja palataan uuden kokeilun merkeissä asiaan ensi syksynä.

Tällä toiminnalla Tappara ja sen TFC jatkaa valitsemallaan tiellä ja kannatuskulttuuri jatkaa Liigassa sijalla 14.

Poissa TampereenTerho

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #164 : Marraskuu 18, 2013, 16:08:18 »
Keskiviikkone oli palaveri ja SO:n tyypin kaa sovittiin torstaina pelissä et ilmottelee perjantaina. Eli kyllä siinä aikaa oli ja väkee olis tullut mut homma siis kaatu muihin seikkoihin...