Kirjoittaja Aihe: Pitäisikö fanikatsomon siirtyä C1-katsomoon?  (Luettu 13126 kertaa)

Mazza

  • Vieras
Vs: Pitäisikö fanikatsomon siirtyä C1 katsomoon?
« Vastaus #30 : Maaliskuu 04, 2012, 23:36:42 »
Sitten se pakkovaihdos pitäisi tehdä. Ne paikat vaihdettaisiin vain yksi yhteen koska katsomonosat ovat samanlaiset. Ei tällaisesta asiasta voi tehdä väkisin niin vaikeaa kuin jtv nyt yrittää.

C3:n seisomakatsomo on ollut pois aika helvetisti kauemmin kuin 2009 lähtien. En osaa tarkkaa ajankohtaa sanoa muutokselle mutta onhan se baari ollut paikoillaan jo aika kauan. Fanikatsomo on ollut iät ja ajat samalla paikalla myös mutta nyt sen vaihtamiselle olisi erittäin hyvät perustelut olemassa.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Pitäisikö fanikatsomon siirtyä C1-katsomoon?
« Vastaus #31 : Maaliskuu 05, 2012, 13:51:07 »
Kuinka paljon niitä siirrettäviä yrityspaikkoja oikeasti on? Onko niin mahdotonta ottaa puhelin toimistolla käteen ja yrittää neuvotella firmojen kanssa paikkoja muualle kun Tapparalla olisi virityksiä saada fanikatsomoon meteliä

Luulisi yrityksiä ja sen asiakkaita kiinnostavan hieno ottelutapahtuma paremmin kuin väljähtynyt turpasauna.

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Pitäisikö fanikatsomon siirtyä C1-katsomoon?
« Vastaus #32 : Maaliskuu 07, 2012, 14:25:31 »
C1 katsomossa on lopulta suhteellisen vähän noita yritys paikkoja, eli ei olisi mitenkään ongelmaa siirtää heitä C3 katsomoon halutessaan ja tähän tuskin yhelläkään firmalla on pahemmin vastaan haraamista, viimeistään pienen keskustelun jälkeen asia olisi hoidettu jos tähän oikeasti oisi Tapparalla halua.

Itekkin olen tuolla yritys katsomossa istunut muutaman kerran. olikohan viimeisin vuonna yksi ja nakki Tappara-Tps finaalit ja mahtokon peli päättyä 3-0 mutta siltikään ei mestaruutta juhlittu, kuin vasta myöhemmin.
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Karski

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 301
    • Profiili
Vs: Pitäisikö fanikatsomon siirtyä C1 katsomoon?
« Vastaus #33 : Maaliskuu 11, 2012, 13:18:27 »
Sitten se pakkovaihdos pitäisi tehdä. Ne paikat vaihdettaisiin vain yksi yhteen koska katsomonosat ovat samanlaiset. Ei tällaisesta asiasta voi tehdä väkisin niin vaikeaa kuin jtv nyt yrittää.
Jtv nyt vaan sattuu puhuun asiaa. Täällä ei ihmiset oikein tunnu tajuavan, että toi ei oo niin yksinkertanen juttu siirrellä noita paikkoja. Fakta on, että C3:ssa istuu myös semmosia "pappoja", jotka on istunu samalla paikalla 20 vuotta. Ei oo kauheen hyvää palvelua Tapparalta ruveta heivaan näitä pakkosiirrolla toiseen katsomoon. Toisekseen, onko tääl jengillä faktaa siitä, että kuinka moni fanikatsomosta ylipäänsä haluis siirtyä C1:een? Oma näkemys on, että fanikatsomossa istuu varmasti paljon semmosia, jotka ei edes halua siirtyä sinne C1:een. Siä istuu paljon semmosia, jotka on istunu fanikatsomossa, ja nimenomaan C3:ssa pitkään, enkä oikein jaksa uskoo et niitä kiinnostaa tommonen siirto. Et ehkä kandeis se mahdollisesti pieni joukko, joka haluaa siirtyä laittaa lähemmäks sinioransseja? Mikäli vaan löytyy tilaa..

Poissa repekka

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Wiben Jengi
    • Profiili
Vs: Pitäisikö fanikatsomon siirtyä C1-katsomoon?
« Vastaus #34 : Maaliskuu 11, 2012, 13:39:07 »
Ennen eilisen pelin alkua myyntipäällikkö Teemu Kuokkanen tuli juttelemaan katsomoon meille sinioransseille.
Sanoi että toimistolla ollaan super ylpeitä meistä ja meidän toiminnasta ja haluaa tukea meitä asioissa. Ja kysyi muunmuassa minne haluaisimme ensi kaudeksi katsomon itsellemme.

Toimistolla ollaan myös hieman pettyneitä C3 fanikatsomon toimintaan. Halvalla sai ostettua kausikortteja ja ihmisillä asenne " En mä jaksa mennä, ei se niin kallis ollu" ja katsomossa ollut edellisessä kotipelissä 100 tyhjää fanikatsomo paikkaa...
Ja myös oli puhunut toimistolla ja ihmetellyt mistä me ollaan tälläinen porukka saatu koottua. ja käski jatkaa samaan malliin ja lisää ääntä halliin!
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 11, 2012, 13:42:15 kirjoittanut repekka »

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Pitäisikö fanikatsomon siirtyä C1 katsomoon?
« Vastaus #35 : Maaliskuu 11, 2012, 16:09:07 »
Jtv nyt vaan sattuu puhuun asiaa. Täällä ei ihmiset oikein tunnu tajuavan, että toi ei oo niin yksinkertanen juttu siirrellä noita paikkoja. Fakta on, että C3:ssa istuu myös semmosia "pappoja", jotka on istunu samalla paikalla 20 vuotta.

Voi olla, ettei ole yksinkertaista, mutta en oikein vain itse nopeasti tajua, että mikä siinä on niin vaikeaa. En tietenkään kannata, mitään pakkossirtoa, vaan esim. sähköpostilla voisi selittää vallitsevan tilanteen ja kausarinomistajilta kysyä, josko halua löytyisi siirtyä C1:seen. Ei mielestäni "pappojen" tarvitse siirtyä. En tajua, miksei tuota halvempaa fanikausaria voitaisi yhtä hyvin tarjota sekä C1:seen ja C3:seen, kun tälläkin kaudella tilan puuttumisen johdosta sitä on laajennettu C2:den puolelle. Mikä siis estää nuorien ja innokkaiden, mutta kuitenkin kausikortin lähinnä hinnan vuoksi ostaneiden, siirtymistä C1:teen ja pappojen jäämistä C3:een? C1:sen yrityskausikorttilaisilla ei varmasti ole paljoa vastaan sanomista jos heidän paikat siirretään esim. A-tai B-sivuille tai mikäli vaihdos onnistuu täydellisesti, niin vaikka C3:een. Kyllä tuo varmasti onnistuisi jos toimistolle saataisiin samanlainen asenne kuin SiniOransseilla on Tapparan kannattajakulttuurin kehittämisessä.

Poissa tonselmi

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 432
  • LETS KOU KONOLI!
    • Profiili
Vs: Pitäisikö fanikatsomon siirtyä C1-katsomoon?
« Vastaus #36 : Maaliskuu 11, 2012, 16:52:18 »
Mitäs sanoitte Kuokkaselle, ja mitä hän siihen tuumasi?
Otetaan se mikä meille kuuluu.

Poissa repekka

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Wiben Jengi
    • Profiili
Vs: Pitäisikö fanikatsomon siirtyä C1-katsomoon?
« Vastaus #37 : Maaliskuu 11, 2012, 19:43:21 »
Mitäs sanoitte Kuokkaselle, ja mitä hän siihen tuumasi?
Sanottiin että mietitään ja hän antoi käyntikorttinsa.

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Pitäisikö fanikatsomon siirtyä C1-katsomoon?
« Vastaus #38 : Huhtikuu 17, 2012, 14:31:36 »
Toiveeksi näytti jäävän tämä otsikko. Ei ainakaan tulevalla kaudella siis saada nauttia SiniOranssit+C1 -yhdistelmästä. Halvempaa "fanikausikorttia" saa tänä vuonna C3 sekä C2-katsomoihin hintaan 219€ kun puolestaan C1-katsomoon hinta on 525€. No toivottavasti SiniOranssit saavat kuitenkin kesän aikana lisävahvistuksia, sillä ei tuo seisomakausikortti (255€) myöskään järin kallis ole.

Poissa tonselmi

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 432
  • LETS KOU KONOLI!
    • Profiili
Vs: Pitäisikö fanikatsomon siirtyä C1-katsomoon?
« Vastaus #39 : Huhtikuu 17, 2012, 14:55:27 »
Huomasin kans että noi fanikausikortin on tullut taas myyntiin C2 ja C3 katsomoihin. Mites, onko onko sinioranssit ollut yhteydessä Kuokkaseen, kun siitä oli jossain vaiheessa puhetta ja oli käynyt teiltäkin kyselemässä? En nyt tiedä kuuluiko tähän ketjuun, mutta tässä nyt tuli puheeksi jo nuo kausikortin niin... :)
Otetaan se mikä meille kuuluu.

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Pitäisikö fanikatsomon siirtyä C1-katsomoon?
« Vastaus #40 : Huhtikuu 17, 2012, 14:59:46 »
Sinioransseja ollaan heidän omien toiveidensa mukaisesti sijoittamassa C1/C2-katsomoaukon päälle. Siellä on lupa seistä ja katsomo "laajenee" luonnollisella tavalla seisomakatsomoon. Niiden paikkojen kausikorttilaiset ovat saaneet postia siirtotoiveista, ja osa heistä on jo varsin hyvässä hengessä käynyt valitsemassa uudet paikat.

Poissa tonselmi

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 432
  • LETS KOU KONOLI!
    • Profiili
Vs: Pitäisikö fanikatsomon siirtyä C1-katsomoon?
« Vastaus #41 : Huhtikuu 17, 2012, 15:17:59 »
Sinioransseja ollaan heidän omien toiveidensa mukaisesti sijoittamassa C1/C2-katsomoaukon päälle. Siellä on lupa seistä ja katsomo "laajenee" luonnollisella tavalla seisomakatsomoon. Niiden paikkojen kausikorttilaiset ovat saaneet postia siirtotoiveista, ja osa heistä on jo varsin hyvässä hengessä käynyt valitsemassa uudet paikat.
Kiitos, ja mahtavaa!
Otetaan se mikä meille kuuluu.

Poissa Miksa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 551
    • Profiili
Vs: Pitäisikö fanikatsomon siirtyä C1-katsomoon?
« Vastaus #42 : Huhtikuu 17, 2012, 16:01:44 »
Mä sain juurikin postia aiheesta. Sinioranssit siirtyvät c2 katsomoon ja itse jään siinä "jalkoihin". Tarjosivat toimistolta oikein kirjeen muodossa oikeutta valita paikkaa c1 katsomosta. Itse olen asiaan enemmän kuin tyytyväinen. Sinioranssit ansaitsevat hyvät paikat ja mulle tarjottiin kompensaationa myös hyvää katsomoo josta valita joten kaikki voittaa.

Se on sit se mun penkki jossa on kynnen ja hampaan kuvat ja joka haisee aivan järkyttävälle vakohielle. Kiitos kylmää hikeä ja tykytystä aiheuttaneen viimekauden pelisuoritteiden.
Antakaa määkin huudan ,määkin olen kännissä.

Mazza

  • Vieras
Vs: Pitäisikö fanikatsomon siirtyä C1-katsomoon?
« Vastaus #43 : Huhtikuu 17, 2012, 16:44:31 »
Loistavaa reagointia Tapparalta tärkeässä asiassa! Sinioranssit olivat viime kauden harvoja valopilkkuja kotipeleissä ja toivottavasti homma vaan saa lisää tuulta alleen kesän aikana. Vähän luulen että ensi kaudella Tapparan peleissä on ennenkuulumaton meno päällä.

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Pitäisikö fanikatsomon siirtyä C1-katsomoon?
« Vastaus #44 : Huhtikuu 18, 2012, 09:39:00 »
Mä sain juurikin postia aiheesta. Sinioranssit siirtyvät c2 katsomoon ja itse jään siinä "jalkoihin". Tarjosivat toimistolta oikein kirjeen muodossa oikeutta valita paikkaa c1 katsomosta. Itse olen asiaan enemmän kuin tyytyväinen. Sinioranssit ansaitsevat hyvät paikat ja mulle tarjottiin kompensaationa myös hyvää katsomoo josta valita joten kaikki voittaa.

Se on sit se mun penkki jossa on kynnen ja hampaan kuvat ja joka haisee aivan järkyttävälle vakohielle. Kiitos kylmää hikeä ja tykytystä aiheuttaneen viimekauden pelisuoritteiden.
Minulla oli viimekaudella C2-katsomosta fanikausaripaikka ja nyt ilmeisesti sinioranssit tulee sinne. Saitko siis erillisen viestin toimistolta ja mahdollisuuden ostaa C1stä paikan tuolla 219 eurolla vai tuolla 525 eurolla? Tuossa on pieni ero. Minulle ei mitään kirjettä ole tullut - vielä. Hyvä jos saadaa huikan ailahtelevaan ja paikoin väsyneeseen katsomofanitoimintaan uutta eloa.