Kirjoittaja Aihe: Jarkko Pyymäki  (Luettu 66974 kertaa)

Poissa janski

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 237
    • Profiili
Vs: Jarkko Pyymäki
« Vastaus #120 : Kesäkuu 23, 2009, 07:34:08 »
Täs Pyyn tulossa on kaks pualta,hiano juttu on se että pysytään kotimaisissa voimissa.Mutta tosiasiassa Pyy on vähäniinku Marko Ojanen.Kauhee yritys joka tuloksellisesti ei näy taululla.Mut toivotaan parasta.

Poissa Z-16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2683
    • Profiili
Vs: Jarkko Pyymäki
« Vastaus #121 : Kesäkuu 23, 2009, 11:47:42 »
Täs Pyyn tulossa on kaks pualta,hiano juttu on se että pysytään kotimaisissa voimissa.Mutta tosiasiassa Pyy on vähäniinku Marko Ojanen.Kauhee yritys joka tuloksellisesti ei näy taululla.Mut toivotaan parasta.

Pomolta loppui fysiikka, Pyyltä ei.

Mitä tulee PomoOjasen edellisiin Tapparakausiin, niin olis tosi makee juttu jos Pyy vetäis samalla pistemäärillä, mutta kuten jo kirjotin, stunttaa Peltolaa.
#8 Ojanen on kingi!

Poissa Simppa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 113
    • Profiili
Vs: Jarkko Pyymäki
« Vastaus #122 : Kesäkuu 24, 2009, 21:17:53 »
Jahas että tämmönen hankinta. Tervetuloa vaan!
Ite oon aina jotenkin tykänny Pyymäestä. Vaikka ei ehkä
tehoilla mällää ni on silti tärkee pala joukkueelle, just semmonen
4-kentän työmyyrä.

Poissa Peruspakki

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Vs: Jarkko Pyymäki
« Vastaus #123 : Kesäkuu 24, 2009, 21:33:03 »
No juu. Mielummin tälläisiä omia poikia kuin jotain mattiahoja.Toivottavasti saa kunnon mahdollisuuden näyttää mihin pystyy, eikä pesti jää kolmeen kuukauteen. 

Poissa Tsingis-Khan

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 184
  • JEJE
    • Profiili
Vs: Jarkko Pyymäki
« Vastaus #124 : Kesäkuu 25, 2009, 01:43:40 »
Jahas että tämmönen hankinta. Tervetuloa vaan!
Ite oon aina jotenkin tykänny Pyymäestä. Vaikka ei ehkä
tehoilla mällää ni on silti tärkee pala joukkueelle, just semmonen
4-kentän työmyyrä.
Myös minä pidän Pyymäkeästä. Jotenkin se työmäärä mitä hän kentällä tkee, iskee suoraan silmiin. Itse olen Pyymäen perään haikaillu heti SaiPa sopimuksen jälkeen.

Kun A-junnu tilastoja kattoo, niin mielestäni suuriinkin pistemääriin on mahdollisus.
ohhohohoo

Poissa Tude

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 213
    • Profiili
Vs: Jarkko Pyymäki
« Vastaus #125 : Kesäkuu 25, 2009, 07:44:27 »
Mielestäni turha kaveri hankintana. Peltolan stunttina kyllä ymmärrän ja sitten pihalle. Tiedetään tarkalleen kaverin kyvyt paikkaamaan Peltolaa.
"Suomalaisessa kulttuurissa on puolet paskaa niinkuin Himangan akan pierussa." - Tarmo Manni

Poissa Z-16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2683
    • Profiili
Vs: Jarkko Pyymäki
« Vastaus #126 : Kesäkuu 25, 2009, 17:48:31 »
Mielestäni turha kaveri hankintana. Peltolan stunttina kyllä ymmärrän ja sitten pihalle. Tiedetään tarkalleen kaverin kyvyt paikkaamaan Peltolaa.

Pyy olis kiva pitää rosterissa taklaajan roolissa pitempäänkin, mutta miehestä ei vastaavaan kiekolliseen peliin kuin Peltola se on varmaa, eli toisinsanoen, voi olla että pesti voi hyvinkin jatkua. Kai sen nyt jokainen jääkiekosta jotain ymmärtävä huomasi viimeseasonilla että Peltolan Jukka on yks Tapparan parhaista tulevaisuudessa. Vaikka siis Pyy "stunttaa" Jukan ollessa sivussa, niin samasta pelipaikasta ei ole kyse. Kuitenkin hyökkäyksestä lähti ukkoja enemmän on nyt tullut (tulleet olleet "junnuja")
#8 Ojanen on kingi!

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Jarkko Pyymäki
« Vastaus #127 : Syyskuu 26, 2009, 22:42:01 »
Maalintekijä jumalan armosta! Onnittelut Pyykölle tämäniltaisesta upeasta tahtomaalista! Sääli että toinen osuma jäi hyväksymättä. Minun Tapparastani Pyyn kaltaiselle raatajalle, joka hoitaa oman roolinsa joka kerta moitteetta on aina tilaa.

Suosikkejani ja tulee aina olemaan.

Poissa NiksuP

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 442
  • Tappara, New Jersey Devils, Metallurg Magnitokorsk
    • Profiili
Vs: Jarkko Pyymäki
« Vastaus #128 : Syyskuu 27, 2009, 14:59:40 »
PYYMÄKI TEKI MAALIN!!!
JYPiä vastaan sitten Pentikäinen :DD
"Paikalla ollaan. Ei suurin, ei rikkain, mut tää on mun jengi." - LSK

"Tuukka Mäntylä, tämä armoton tykinkuula." - Tami

"Vaikka Niemisellä olis pää irti ja kivekset roikkuis luistimenterien alla, niin ehdottomasti tänne, ihan minä päivänä tahansa." - Hemuli

Poissa mrcrowley

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 553
    • Profiili
Vs: Jarkko Pyymäki
« Vastaus #129 : Lokakuu 06, 2009, 21:07:52 »
Mahtaakohan joku tietää, että onko Pyykön sopimus mallia tryout vai lähteekö Pyykkö Tapparasta Gorenin lailla lokakuun lopussa? Mietin vain, kun Tapparan sivuilla Koskisen ja Junnilan kohdalla lukee tryout, mutta Pyykön kohdalla on Lokakuu.

Mielestäni ainakin Pyy on suoriutunut roolistaan erittäin hienosti, mutta mahtaakohan rosterissa olla enää tilaa, kun sairaslista tyhjenee sekä nuoriso-osastoa ajetaan sisään..
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2009, 21:10:22 kirjoittanut mrcrowley »

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: Jarkko Pyymäki
« Vastaus #130 : Lokakuu 07, 2009, 17:48:19 »
Mahtaakohan joku tietää, että onko Pyykön sopimus mallia tryout vai lähteekö Pyykkö Tapparasta Gorenin lailla lokakuun lopussa? Mietin vain, kun Tapparan sivuilla Koskisen ja Junnilan kohdalla lukee tryout, mutta Pyykön kohdalla on Lokakuu.

Mielestäni ainakin Pyy on suoriutunut roolistaan erittäin hienosti, mutta mahtaakohan rosterissa olla enää tilaa, kun sairaslista tyhjenee sekä nuoriso-osastoa ajetaan sisään..
http://www.tappara.fi/liiga/uutiset/090622.html
Ei se ole mikään tryout ja miksi olisikaan kun tiedetään tarkkaan miehen kyvyt muutenkin. Tuolla puhuttiin kolmesta kuukaudesta. Sentterivajettahan Pyy tuli paikkaamaan. Ryhänen ja Jannekin kohta ilmeisesti pelikunnossa.
-Henkilökohtaisista syistä-

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Jarkko Pyymäki
« Vastaus #131 : Helmikuu 13, 2010, 20:47:30 »
En pitänyt Jarkon taklausta kovin fiksuna kaikin puolin! Pidän hänen kovasta työmoraalista ja siitä halusta taklauspeliin. Haluaisin ennemmin nähdä niitä pommeja pysäyttämässä keskialueella vastustajan hyökkäyksiä ja omassa päädyssä, että saadaan kiekko omille sen niitin avulla. -9 plakkarissa ei ole hyvä luku Saarisen silmissä. Toki ei ole yksin siellä kentällä. Minä laittaisin Jarkkoa huomattavasti ennemmin kentälle alivomalla kuin esim. Lehterää ja Guollaa.

Poissa veka3

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 367
    • Profiili
Vs: Jarkko Pyymäki
« Vastaus #132 : Helmikuu 14, 2010, 01:03:09 »
No olen samaa mieltä tapsa34 kanssa..
Mielummin av:ta pelaamaan pyykkö ja junnila kuin lehterä ja enska.
Lehterä on tosi hyvä pelimies.. vain pakki puuttuu..??
Puolustus peli kaipaa terävyyttä.

Elin palataan jarkkoon..
Mun mielestä Tappara tarviii(niin kuin kaikki liiga seurat) tämmösiä miehiä
jotka pystyy pelaa jarruna ja sit tiukan paikan ratkaista pelin..
No mä oon tykännyt Pyyn pelistä aina,kun mun mielestä joukkueessa ei voi olla
liikaa äijiä jotka menee 100 lasissa joka pelissä.

Poissa Veijo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1141
    • Profiili
Vs: Jarkko Pyymäki
« Vastaus #133 : Helmikuu 19, 2010, 00:53:09 »
Tilastot toki vääristää, mutta Pyymäki jakaa Lähteen kanssa Tapparan plusmiinustilaston jumbopaikan saldolla -9. Toki tilastoista ei näy uhrautuvaa alivoimapelaamista, mutta kyllähän kuitenkin näiltä nelosketjun kavereilta toivottaisiin sitä plusmiinussaldon olemista siinä nollan kieppeillä, koska hehän lähtevät otteluihin aina pelaamaan sitä legendaarista nollanollaa.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Jarkko Pyymäki
« Vastaus #134 : Helmikuu 19, 2010, 20:34:54 »
Nelosen pelaajissa on aika suuri vaihtelu. Ja olisi aina parempi pelata samojen jannujen kanssa? Ja sitten siellä viilettää Lähdettä, Peltosta..jne. Aika harva pelaaja kykenee ensimmäisinä  vuosinaan jäätävään oman pään pelaamiseen. Tarkoitan vaan ettei Jarkko siellä yksin ole kentällä. Hänethän voi jo luonnehtia kokeneeksi. Mutta saadakseen tilastoja plussalle niin täytyy itse tehdä niitä maaleja eikä Jarkko sitä joka pelissä tee eikä moni muukaan nelosen jamppa. Meillä ei ole mestaruusvuoden kaltaista nelosvitjaa eikä välttämättä tulekaan pitkiin aikoihin. Itse arvostan suuresti sympaattisen työmyyrän esiintymisiä kentällä :D. Voi kumpa meidän ykkösvitjakin luistelisi samalla volyymilla koko ajan >:(.