Kirjoittaja Aihe: Mattila erosi - kuka on Tapparan uusi päävalmentaja?  (Luettu 39784 kertaa)

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Mattila erosi - kuka on Tapparan uusi päävalmentaja?
« : Elokuu 23, 2010, 16:39:44 »
Tässä ketjussa sopii spekuloida miten Tappara tulee täyttämään päävalmentajan paikan tulevalle liigakaudelle. Henkilökohtaisesti en ole ollenkaan kartalla valmentajien sopimustilanteista, tai siitä onko kyvykkäitä nimiä vapailla markkinoilla? Jos jollain on tästä parempaa tietoa, niin se otetaan varmasti mielenkiinnolla palstalla vastaan. Tai onko mestis-valmentajia joilla olisi purkuoptioita sopimuksissaan?

Itse toivoisin värikästä persoonaa, joka toivottavasti osaisi myös valmentaa. Valitettavasti "Suikkasia" ei kasva joka oksalla. Tapparalle tyypillisin ratkaisu olisi taasen Hirvosen Samin ylentäminen, ja jonkun (tuntemattoman) valmentajan hankkiminen kakkoseksi.

Myös asiaa koskevat järkevät huhut ovat tervetulleita tähän ketjuun.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa IlvesMan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Vs: Mattila erosi - kuka on Tapparan uusi päävalmentaja?
« Vastaus #1 : Elokuu 23, 2010, 16:48:25 »
Minusta nyt olisi tärkeintä laittaa rahaa kiinni valmennukseen ja hankkia kokenut valmentaja tyyliin Juhani Tamminen. Ei tunnu nämä Leinosen nevöhöörd-haut osua kuin 33% tarkkuudella. Urama, Saarinen, Mattila... Nyt siis kokenut valmentaja sisään jolla täytyy olla myös jotain meriittejä. Ei siis mitään Jukka Koivua tai Matti Alataloa.

Hakusana valmentajahaussa tulisi olla auktoriteetti. Valmentajan täytyy saada tästä joukkueesta 100% irti tai käy kylmät.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 23, 2010, 16:50:28 kirjoittanut Teräskirves »
IlvesMan
Hero Member

Poissa TAPPARA 16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Mattila erosi - kuka on Tapparan uusi päävalmentaja?
« Vastaus #2 : Elokuu 23, 2010, 16:55:49 »
Aikataulusyistä oma ehdotukseni on Hirvonen.

Poissa IKItappara

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Mattila erosi - kuka on Tapparan uusi päävalmentaja?
« Vastaus #3 : Elokuu 23, 2010, 16:58:56 »
Täysin samaa mieltä kuin edellinen. Hyvä valmentaja, jotta nuoret pelaajat kehittyisi mahdollisimman paljon, jota kautta tulevaisuus näyttäisi auringoisemmalta. Toivottavasti saataisiin myös nykyiseen rosteriin todellinen vahvistus, näyttäisi ensi kauden näkymä sitä myöten paljon paremmalta. Mutta toivottavasti se seuraava päävalmentaja ei olisi Tamminen, tulisi vain turhaan sakkoja (ainakin hankki niitä kiitettävästi sport-aikoina).

Poissa keigykedy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 590
    • Profiili
Vs: Mattila erosi - kuka on Tapparan uusi päävalmentaja?
« Vastaus #4 : Elokuu 23, 2010, 18:41:05 »
Jos seuraava valmentaja on Juhani Tamminen niin mä suutun, ihan oikeasti !

Rane

  • Vieras
Vs: Mattila erosi - kuka on Tapparan uusi päävalmentaja?
« Vastaus #5 : Elokuu 23, 2010, 19:03:32 »
Jos ei siellä nyt sitten Hirvonen vedä koko kautta loppuun asti, niin eiköhän J.Rautakorpi jätä hommat liiton leivissä ja tee paluun Tampereelle.

Poissa Remulus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Vs: Mattila erosi - kuka on Tapparan uusi päävalmentaja?
« Vastaus #6 : Elokuu 23, 2010, 19:10:31 »
Oma veikkaus on Rauno Korpi. Käsittääkseni hän oli tulossa jo kesken viime kauden.
"Kuinka nopea on Kankaanperä, jos Kallela on tuulen nopea?"

Poissa 67

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1197
    • Profiili
Vs: Mattila erosi - kuka on Tapparan uusi päävalmentaja?
« Vastaus #7 : Elokuu 23, 2010, 19:11:29 »
Hakusana valmentajahaussa tulisi olla auktoriteetti. Valmentajan täytyy saada tästä joukkueesta 100% irti tai käy kylmät.

Nimenomaan, sitähän ei olekkaan ollut pariin kauteen kuin muutamalla pelaajalla korkeintaan. Oliko sitä Mattilalla, ei, jos huhu puheisiin oli uskominen. Tamminen-auktoriteettia, kävisi mulle, Jukka Koivu-auktoriteettia, kävisi mulle. Aravirta, ei auktoriteettia, maajoukkueen valmentajana ei ollut suosikkini, mutta kävisi mulle. Proffa-Pietilä...? Ehkäpä.

Poissa ekunkikat

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 425
    • Profiili
Vs: Mattila erosi - kuka on Tapparan uusi päävalmentaja?
« Vastaus #8 : Elokuu 23, 2010, 19:18:17 »

Oma veikkaukseni on Harri Laurila. Kokemusta junnumaajoukkueista ja Tapparan organisaatiosta. Halvempi vaihtoehto kuin esim. Tukkajukka.

"Elämää opitaan menneisyydestä, mutta se eletään eteenpäin" S. Kierkegaard
"Mennään eteenpäin" T. Jutila

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Mattila erosi - kuka on Tapparan uusi päävalmentaja?
« Vastaus #9 : Elokuu 23, 2010, 19:23:12 »
Veikkaan, että kauteen ainakin lähdetään Hirvosen johdolla ja toivottavasti päätetäänkin. Kakkosvalmentajaksi joku suht kokenut mutta meriiteiltään melko tuntematon kaveri.

Poissa Veijo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1141
    • Profiili
Vs: Mattila erosi - kuka on Tapparan uusi päävalmentaja?
« Vastaus #10 : Elokuu 23, 2010, 19:53:25 »
Oma veikkaukseni on Harri Laurila. Kokemusta junnumaajoukkueista ja Tapparan organisaatiosta. Halvempi vaihtoehto kuin esim. Tukkajukka.

Muuten ihan kiva, mutta onko valmentanut päivääkään miesten joukkuetta?

Poissa holvius

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 448
    • Profiili
Vs: Mattila erosi - kuka on Tapparan uusi päävalmentaja?
« Vastaus #11 : Elokuu 23, 2010, 20:01:19 »
Olemme virallinen vitsi, joten luulen, että palkkaamme uudeksi koutsiksi Ismo Läntisen. Toinen kova vaihtoehto olisi Auringokuningas tai pelikirja Sihvonen.

Vaadin potilas Saarisen takaisin ruoriin.

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Mattila erosi - kuka on Tapparan uusi päävalmentaja?
« Vastaus #12 : Elokuu 23, 2010, 20:02:15 »


Vaadin potilas Saarisen takaisin ruoriin.

Mielummi Saarinen, ku joku Pietilä, Sihvonen tai Tami

Poissa 67

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1197
    • Profiili
Vs: Mattila erosi - kuka on Tapparan uusi päävalmentaja?
« Vastaus #13 : Elokuu 23, 2010, 20:11:32 »
Olemme virallinen vitsi, joten luulen, että palkkaamme uudeksi koutsiksi Ismo Läntisen. Toinen kova vaihtoehto olisi Auringokuningas tai pelikirja Sihvonen.

Vaadin potilas Saarisen takaisin ruoriin.

Sittenhän Tappara vasta naurettavan seuran maineen saisi. Noista mainitsemistasi valmentajajista olisi yksi tervetullut Tapparaan, eikä se todellakaan ole Saarinen.

Poissa holvius

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 448
    • Profiili
Vs: Mattila erosi - kuka on Tapparan uusi päävalmentaja?
« Vastaus #14 : Elokuu 23, 2010, 20:32:03 »
Olemme virallinen vitsi, joten luulen, että palkkaamme uudeksi koutsiksi Ismo Läntisen. Toinen kova vaihtoehto olisi Auringokuningas tai pelikirja Sihvonen.

Vaadin potilas Saarisen takaisin ruoriin.

Sittenhän Tappara vasta naurettavan seuran maineen saisi. Noista mainitsemistasi valmentajajista olisi yksi tervetullut Tapparaan, eikä se todellakaan ole Saarinen.

No kuka kolmesta se on ? Naurettava burn-out Aurinkokuningas vai vielä naurettavampi pelikirja Sihvonen... ei olen samaa mieltä sen täytyy olla Ismo.