Ei kai nyt kukaan usko, että tässä on valmis joukkue??
Kyllä varmasti tulee vielä ainakin 2-3 pelaajaa. Koska tulee, niin se on sitten aivan toinen asia.
Eletään kuitenkin kevättä vasta. Itse olen tyytyväinen Leimun ja Guollan soppareihin. Ja Try-Outit ei oo kellekkään haitaks. Sieltä saattaa joku rinkiin noustakkin. Ei ole kovin nimekäs joukkue ei, mutta runko kuitenkin parempi nyt, kun Leimu ja Guolla tuli.
Vänttisen siirron yhteydessä uutisoitiin, että Tappara hakee yhtä pelaajaa jokaiselle pelipaikalle. Mikäli Guolla ja Leimu laskettiin tähän niin tuskin sieltä ketään on tulossa. Ehkä laitahyökkääjä. Mikäli tiedotteessa olisi ollut joka pelipaikalle
uusia pelaajia, niin ei täällä silloin varmaan panikoitaisi. Nyt vaan suurella todennäköisyydellä näyttää, että se oli siinä.
Guollan sopimuksesta kahdenlaiset fiilikset. Mies olisi ollut lähes täydellinen kakkossentteri, mutta ilmeisesti aloittaa ainakin ykkösessä. Hieman kovempaa nimeä olisin toivonut. Toivoa sopii, että Guolla pysyy kunnossa, jos ei niin sentteritilanne on huolestuttava.
Leimun sopimukseen olen todella tyytyväinen. Valitettavasti rahaa taisi upota melko kovalla kädellä, mutta ensi kaudella on realistista odottaa 30 pisteen kautta. Leimu on muutenkin yksi liigan pahimmista YV-tykeistä. Puolustukseenkin toivoisin yhtä vahvistusta, mutta luultavasti kutospakkina on Turkulainen/Korhonen.