Kirjoittaja Aihe: Tappara-HIFK 16/2  (Luettu 13680 kertaa)

Poissa jani73

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1592
  • It's more important to be nice!
    • Profiili
Vs: Tappara-HIFK 16/2
« Vastaus #45 : Helmikuu 16, 2010, 19:50:39 »
Tappara leikkii ilvestä vuf vuf ...kyllä tää tästä vielä oikenee täytyy vaan saada 12 tappiota putkeen. Itse en enään syyttelisi Saarista. Olisiko joukkueen sisällä jokin mätä omena Jussi Pesosen tyyliin? Kenties vaikka Nimo?
Suikkanen, Jortikka, Jalonen ja ehkä pienin varauksin Dufva penkittäisi tämän mädän omenan, oli sen nimi mikä tahansa. Mutta jos joukkue ei ole Saarisen hanskassa ja Tapparan vaihtokopissa leikitään happy familyä, niin tulos on tää.

Poissa NiksuP

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 442
  • Tappara, New Jersey Devils, Metallurg Magnitokorsk
    • Profiili
Vs: Tappara-HIFK 16/2
« Vastaus #46 : Helmikuu 16, 2010, 19:52:45 »
Hyvä että tuli kavennus. Mahdollisuuksia on vielä kolmannessa erässä. Ei kolme maalia ole kauhea tehdä. Ja sitten kyllä luultavasti itse ottaisin molken vaihdon koska Säterillä vasta 10 torjuntaa ja 4 päästettyä joten vaikkei maaleille olisikaan voinut mitään niin itseluottamus voi olla alaalla. Lisäksi molken vaihto voisi herättää joukkuetta.
Nyt sitten vaan roskakorit lentoon..
"Paikalla ollaan. Ei suurin, ei rikkain, mut tää on mun jengi." - LSK

"Tuukka Mäntylä, tämä armoton tykinkuula." - Tami

"Vaikka Niemisellä olis pää irti ja kivekset roikkuis luistimenterien alla, niin ehdottomasti tänne, ihan minä päivänä tahansa." - Hemuli

Poissa Cognee

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 374
    • Profiili
Vs: Tappara-HIFK 16/2
« Vastaus #47 : Helmikuu 16, 2010, 19:55:05 »
Hyvä että tuli kavennus. Mahdollisuuksia on vielä kolmannessa erässä. Ei kolme maalia ole kauhea tehdä. Ja sitten kyllä luultavasti itse ottaisin molken vaihdon koska Säterillä vasta 10 torjuntaa ja 4 päästettyä joten vaikkei maaleille olisikaan voinut mitään niin itseluottamus voi olla alaalla. Lisäksi molken vaihto voisi herättää joukkuetta.
Nyt sitten vaan roskakorit lentoon..
Kyllä se Tapparalle on lähestulkoon mahdoton tehtävä, eipä olla kovin montaa kertaa noustu edes yhden maalin takaa. Vastakkaisissa tapauksissa puolestaan kirvesrinnat ovat aivan liigan kärkeä, mikä näkyy myös sarjataulukossa  >:(

Poissa NiksuP

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 442
  • Tappara, New Jersey Devils, Metallurg Magnitokorsk
    • Profiili
Vs: Tappara-HIFK 16/2
« Vastaus #48 : Helmikuu 16, 2010, 19:56:11 »
Hyvä että tuli kavennus. Mahdollisuuksia on vielä kolmannessa erässä. Ei kolme maalia ole kauhea tehdä. Ja sitten kyllä luultavasti itse ottaisin molken vaihdon koska Säterillä vasta 10 torjuntaa ja 4 päästettyä joten vaikkei maaleille olisikaan voinut mitään niin itseluottamus voi olla alaalla. Lisäksi molken vaihto voisi herättää joukkuetta.
Nyt sitten vaan roskakorit lentoon..
Kyllä se Tapparalle on lähestulkoon mahdoton tehtävä, eipä olla kovin montaa kertaa noustu edes yhden maalin takaa. Vastakkaisissa tapauksissa puolestaan kirvesrinnat ovat aivan liigan kärkeä, mikä näkyy myös sarjataulukossa  >:(
No totta tämäkin, mutta katsotaan nyt.
"Paikalla ollaan. Ei suurin, ei rikkain, mut tää on mun jengi." - LSK

"Tuukka Mäntylä, tämä armoton tykinkuula." - Tami

"Vaikka Niemisellä olis pää irti ja kivekset roikkuis luistimenterien alla, niin ehdottomasti tänne, ihan minä päivänä tahansa." - Hemuli

Poissa keijokuula

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 125
    • Profiili
Vs: Tappara-HIFK 16/2
« Vastaus #49 : Helmikuu 16, 2010, 20:01:47 »
Saatiin kuitenkin maali voidaan olla tyytyväisiä.. onneks en menny peliin..
Se on kiva ku keijo jakaa tämän alkoholi-ongelman kanssamme, kenties vertaistukea vailla?
Itse en absolutisti ole, mutta on tää suomalainen kulttuuri aika sairas ton alkoholin käytön osalta.

-Labrys

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Tappara-HIFK 16/2
« Vastaus #50 : Helmikuu 16, 2010, 20:04:08 »
En nyt lähtisi Saarisen niskaan vierittämään tätä paskaa. Tappara kuitenkin saa paikkoja ja voittaa laukaukset suurta osaa vastustajista vastaan. Pelitapa suht koht kunnossa. Vastustajan maalit ovat tulleet yleensä yksittäisten pelaajien epäonnistumisista. Se on vaan niin että kukaan ei saa esimerkiksi Atesta yhtä nopeaa kuin Ovechkin.

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Tappara-HIFK 16/2
« Vastaus #51 : Helmikuu 16, 2010, 20:13:13 »
ei jumalauta!! 1-5

Justjoo

  • Vieras
Vs: Tappara-HIFK 16/2
« Vastaus #52 : Helmikuu 16, 2010, 20:13:50 »
Eipä tuu ainakaan katkeraa maalin tappiota tänään...

Poissa arde

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 539
    • Profiili
Vs: Tappara-HIFK 16/2
« Vastaus #53 : Helmikuu 16, 2010, 20:14:04 »
tää menee jo komedian puolelle
6.4 .2003
 103.39 3-4 Pirnes (Jaakko Uhlbäck )

Poissa jani73

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1592
  • It's more important to be nice!
    • Profiili
Vs: Tappara-HIFK 16/2
« Vastaus #54 : Helmikuu 16, 2010, 20:16:17 »
tää menee jo komedian puolelle
Paljos se olikaan se ilveksen tappioputki? Ollaanko kohta lähellä jos Tapparan omaa ennätystä peräkkäisissä tappioissa? Mitäköhän "ei tässä mitään hätää ole" Saarinen selittelee tämän pelin jälkeen?

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Tappara-HIFK 16/2
« Vastaus #55 : Helmikuu 16, 2010, 20:17:33 »
tää menee jo komedian puolelle
Paljos se olikaan se ilveksen tappioputki? Ollaanko kohta lähellä jos Tapparan omaa ennätystä peräkkäisissä tappioissa? Mitäköhän "ei tässä mitään hätää ole" Saarinen selittelee tämän pelin jälkeen?

Helppohan se sitä saarista on koko ajan syyttää!! mutta ei voi olla pelkästään valmentajan vika jos jätkät ei taistele kaukalossa!

Poissa Niemtev

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 674
    • Profiili
Vs: Tappara-HIFK 16/2
« Vastaus #56 : Helmikuu 16, 2010, 20:21:04 »
Höpö höpö anteeks antamatonta ammattitaidotonta valmentamista faktat pöytään Saarisen paikka ei ole sm-liiga joukkueen peräsimessä.

Poissa marusak1

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 932
    • Profiili
Vs: Tappara-HIFK 16/2
« Vastaus #57 : Helmikuu 16, 2010, 20:21:22 »
en rupee haukkumaan Saarista mut valmentajan tehtävä on se et laittaa pelaajat taistelemaan joukkueen eteen!!!

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Tappara-HIFK 16/2
« Vastaus #58 : Helmikuu 16, 2010, 20:21:42 »
Höpö höpö anteeks antamatonta ammattitaidotonta valmentamista faktat pöytään Saarisen paikka ei ole sm-liiga joukkueen peräsimessä.

eikä myöskään pelaajien tällä hetkellä.

Poissa Niemtev

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 674
    • Profiili
Vs: Tappara-HIFK 16/2
« Vastaus #59 : Helmikuu 16, 2010, 20:27:23 »
Joukkue on sen takia näin huono kun pelitaktiikkaa ei ole.Kuviot ei ole kunnossa johtuu ammattitaidottomasta valmennuksesta valitettavasti.Pelaajat ei yksinkertaisesti tiedä mitä tehdä ja se kyllä johtuu valmennuksesta ei pelaajasta.