Kylläpä meni jännäksi, onneksi kolme pojoa plakkariin. Tapparan kaksi ekaa maalia meni hifk-kassarin piikkiin, Lehto oli kaksi erää loistava, kolmannessa ei mennyt ihan niin hyvin, puolustukselta ei kylläkään juuri apuja tullut. Tapparalla oli suuria vaikeuksia jälleen pelinavaamisessa varsinkin Mäntylän ulosajon jälkeen, hifk puolestaan tuli Tapparan alueelle lähes poikkeuksetta vasenta kaistaa pitkin. Taklauksia ei liiemmin jaeltu, enkä ihmettele kun niin helpolla pistetään ukkoa pihalle. Itse (ja varmaan moni muu) nautin kyllä aina kun laidat ryskyvät kunnolla.
- Mäntylä suihkuun heppoisin perustein, 2min olisi ollut oikea tuomio
- Lehterä oli jälleen huikea, vielä kun ymmärtäisi joskus vetää itsekin, noh 3 syöttöä, ei voi juuri haukkua
- Pentikäisellä oli taas tosi vaikeaa, purut ja syötöt naapurin lapaan
- Tapparan rosteri huutaa yhtä pakkia kuin hyeena
- Tillu, ei näy kentällä eikä taululla
- Nieminen, liike todella tahmeaa, ei entisensä
- Lucenius sähäkkä ja näppärä, ei ihme, että pisteitä on tullut, edelleenkin olen sitä mieltä että oikea pelipaikka olisi laidassa, ehkä sitten kun Janne tulee takaisin?
- Granlund on ehdottomasti paras 17-vuotias kiekkoilija ikinä jonka olen kentällä nähnyt, kaikki eivät sitä näköjään ymmärrä kun pitää
palkintojenjaossa buuata, hävettää...
- Tappara on päättänyt ajaa Ilvosen sisään ihan kunnolla, hieno ratkaisu, kantaa varmasti hedelmää tulevaisuudessa, toivottavasti saa pelata koko kauden vaikka virheitä välillä tuleekin, tänään kaksi maalia