Loppukausi ilman Mäntylää....?Onko Mäntylä sit lähössä vai oliko vaan heitto?Se on tosi et pitäs saada junnuja enemmän esiin siittä en väittele,mut ootteko heittäny kirveen kaivoon jo tän kauden osalta?Ite en ole ihan sen takia et nyt kuudenteen sijaan on 8 pistettä eroa..Ja Tapparan yläpuolella olevilla joukkueilla on keskinäisiä pelejä aika hyvin...Eli jos Tappara hoitaa nyt Saipan kaks kertaa ni sijoitus on varmasti taas ylempänä....Kyllä se vaan niin on et kaikki on vielä Tapparan omissa käsissä...Sen takia ois hyvä jos joku viä tulis.Jos oottelee ja oottelee sen vahvistuksen kans ni ei hyvä...Saipa pelien pisteet ois todella tärkeet ihan kauden jatkoo ajatellen...
Jos minun kirjoitusta tarkoitit niin Mäntylän nimen nostin vain esille koska on mielestäni yksi niitä harvoja pelaajia jota voisi käyttää kauppatavarana loppukauden vuokramielessä.
Kyllä kirves on kaivossa omalta osaltani, tosin se on ollut siellä jo syyskuusta lähtien. En minä kiistä etteikö Tapparalla olisi saumat kuuden parhaan joukkoon runkosarjassa, kovin todennäköisenä sitä en tosin pidä. Mutta entäs sitten jos näin onnellisesti sattuisi käymään ? Oletko ihan oikeasti sitä mieltä että nyt on aika ottaa taloudellinen riski, hankkia tuohon joukkueeseen se ykkös-/kakkossentteri ja että se vahvistaisi joukkuetta niin paljon että oltaisiin oikeasti varteenotettava välieräjoukkue ?
Mielestäni joukkueen ongelma ei ole se että puuttuu se yksi pelaaja. Joukkueen otteet ovat aivan liian ailahteleviaeikä pelitapa välity katsomoihin. Tähän on mielestäni suurin syy se että joukkue on kasattu liian myöhään eikä Hirvonen ole saanut vaikuttaa hankintoihin.
Kyllä tässä itse näkisin että katseet ja ennenkaikkea panostukset kannattaa siirtää ensi kauteen ja tulevaisuuteen.