Itse muistan Tuukan aina pelanneen räväkkää ja fyysistä peliä. Nyt tuntuu vain kaikki sujuvan vastatuuleen. Mielestäni ensimmäinen pelikieltoon johtanut taklaus oli ns. hyvää hokia, valitettavaa tilanteessa oli vain Pitkäsen loukkaantuminen ja kurinpidon linja, että taklattavan loukkaantuminen johtaa lähes aina pelikieltoon, oli taklaus sääntöjen vastainen tai ei! Tapaus Morrison taas oli kuin parastakin farssia, mistä ei varmasti olisi seurannut edes jäähyä, pelikiellosta puhumattakaan, ellei "taklaaja" olisi juuri kaltoinkohdellut jokeri-junioria, joita pitää tunnetusti kohdella silkkihansikkain. HIFK-pelin tilannetta en ole nähnyt edes videolta, mutta mitä olen raporteista lukenut, niin Mäntylä-lisää on taas luvassa, valitettavasti!! Varsinkin kun merkittävä "uutismedia" Iltalehti saa julkaista törkeätä provokaatiota Helsinkiläis-perspektiivistä. Harvoin, jos koskaan, olen lukenut noin pöyristyttävää ja ala-arvoista tekstiä kuin tuo Iltalehden juttu Mäntylästä. Vaikea sanoa, johtuuko tämä Tuukan ajojahti nyt sitten siitä, että hän meni vastoin kirjoittamattomia sääntöjä taklaamaan jokeri-pelaajaa?! Kaikki sen jälkeiset tapahtumat kun tuntuvat olevan vain huonoa tuuria. Toivottavasti Mäntylä ei kuitenkaan ala pelityyliään muokkaamaan, vaan pelaa aina sata lasissa Tapparalle!! Toivottavampaa olisi löytää liigaan uusi kollektiivinen pahis ja syntipukki. Mistä tulikin mieleen, että mielenkiinnolla odotan Semir Ben-Amorin tai Lennart Petrellin ensimmäisiä sikailuja ja seuraamuksia tällä kaudella....