Kirjoittaja Aihe: Vertaistukea Tapparalaisille!  (Luettu 3615 kertaa)

Poissa Liigakirves

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 76
    • Profiili
Vertaistukea Tapparalaisille!
« : Tammikuu 21, 2009, 17:08:25 »
Hyvät palstaveljet&siskot!  Tuskin olen ainoa jota ahdistaa suosikkijoukkueemme tukala tilanne tällä hetkellä. Joukkueemme pelillinen menestys on ollut mitä ollut tällä kaudella, ja esim. työpaikallani saan jatkuvasti kuulla siitä jos Tappara on hävinnyt. Kokonaan toinen asia on jos Tappara on voittanut. Näinä päivinä ei samaa porukkaa sitten kiinnostakkaan koko laji, ja peleistä ei heillä ole mukamas hajuakaan. Turha kai sanoa että tällaisina hetkinä rauhallisemmallakin miehellä alkaa otsasuoni pullottamaan. No, liskoja on monenlaisia... Halusinkin aloittaa ketjun missä voimme yhdessä purkaa paineita, jottei yksikään joka Tapparaan uskoo joutuisi vaikeuksiin vaan saisi rauhan näinä synkkinäkin aikoina. Elikkäs itkut murheet ja turhat toiveet olisi hyvä vuodattaa tähän ketjuun.

Kahvara

  • Vieras
Vs: Vertaistukea Tapparalaisille!
« Vastaus #1 : Tammikuu 21, 2009, 17:16:06 »
Hyvä aloitus, tällä hetkellä omassa opiskelupaikassani lähinnä nauretaan sille että vaivaudun käymään peleissä, valtaosa kuitenkin "kannustaa" Tapparaa joten sen enempää siitä ei huutelua ole tullut.
Veljet&Siskot pysykää lujana!

Poissa Tappara-68

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 124
    • Profiili
Vs: Vertaistukea Tapparalaisille!
« Vastaus #2 : Tammikuu 22, 2009, 23:21:56 »
Oudoimpia kommentteja joita kuulen muiden joukkueiden "faneilta" tai sellaisilta jotka eivät kannata mitään lätkäjoukkuetta on se, miksi ihmeessä fanitan niin huonosti menestyvää joukkuetta. Silloin otan kasvoilleni sellaisen itsetyytyväisen "sinä et sitten mitään asiasta ymmärrä"- ilmeen ja kerron pienen tarinan siitä, mitä fanittaminen tosi asiassa on. Kaikessa lyhykäisyydessäänhän se on sitä, että minulla (kuten niin monella muullakin!) on Tapparan muotoinen sydän, joka sykkii joukkueelleen aina, sen menestyksestä tai tappioista huolimatta :)

Poissa Globe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 682
    • Profiili
Vs: Vertaistukea Tapparalaisille!
« Vastaus #3 : Tammikuu 22, 2009, 23:26:58 »
Vaikka välillä menee päin persettä ja tulee itsekin kritisoitua Tapparaa,niin suosikkijoukkuetta en pystyisi vaihtamaan mistään hinnasta. 30 vuotta olen Tapparaa kannattanut ja jatkuu hautaan asti ja siitäkin eteenpäin. Vi..uilua kuulee jokapuolelta,mutta antaa tulla.
Tappara is playing really well and pressing for more goals.

Voittavan joukkueen pelityyli on voittajan mielestä aina tarpeeksi kaunista. Voittaminen on kaunista.

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Vertaistukea Tapparalaisille!
« Vastaus #4 : Tammikuu 22, 2009, 23:41:11 »
suosikkijoukkuetta en pystyisi vaihtamaan mistään hinnasta. 30 vuotta olen Tapparaa kannattanut ja jatkuu hautaan asti ja siitäkin eteenpäin.
Loppuviimeksi se aika minkä Tapparaa on kannustanut ei ole tärkeää, vaan se, että henki on jo pesiytynyt. Loimen oikea puoli on aina ulospäin...
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Ojanen_8

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
  • #8 Tappara
    • Profiili
Vs: Vertaistukea Tapparalaisille!
« Vastaus #5 : Tammikuu 27, 2009, 20:09:08 »
Mun koulussa kukaan ei sano oikeen mitään mulle mutta keskenään ne puhuu kaikkee haukkuen kaikkia Tamperelaisia ja lätkäjoukkueita. Ne on niinkun sillä fiiliksellä että ''HPK on paras ja kaikki muut on ihan *******''.En siis asu Tampereella ja mun parhaat kaverit ei ees tiiä mikä on jääkiekko. Eli en yleensä ota koulussa lätkää mitenkään puheeks, muutakun että sen ulospäin näkyy mun Tampa Bay piposta ja Tappara-repusta.

Poissa Ojanen_8

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
  • #8 Tappara
    • Profiili
Vs: Vertaistukea Tapparalaisille!
« Vastaus #6 : Helmikuu 17, 2009, 18:42:32 »
Tänään kyllä tapahtu jotain outoo! Pikkuveljeni on kertonut että sen koulussa (ala-asteella) on joku tyyppi jolla on Tappara takki. En oo kyllä pystyny uskomaan. Mutta tänään näin meidän koulussa tyypin jolla oli Tappara-pipo. Niin että pisti miettiin että onko täälläkin muka muitakin Tappara-faneja!