Se ei kuitenkaan muuta sitä, että Jacina <--> Cook oli käsittämätön siirto ja on sitä edelleen. Voi vain toivoa, ettei tähän kokeiluun palanut euroakaan ylimääräistä.
Jacinaahan ei vaihdettu päikseen (sillä hetkellä) Cookiin! Hyvinkin voi olla, että Cookin siirtyminen Lukkoon avasi "keskusteluyhteyden" ja linja jäi tavallaan auki. Lukolla oli varmaan jo pitempään ollut tiettyjä haluja luopua Jacinasta ja kun Tapparalta Kangasniemen Antti loukkaantui, tarpeet kohtasivat ja siirto toteutui. Jacinan suhteen Tappara ei ottanut riskejä, vaan jo alunperin sovittiin tarkistuspisteestä joulutauon korvilla.
Ei Jacinan kanssa siis pahemmin takkiin tullut. Jacinan näytöt Lukostakin olivat niin vaatimattomat, että varmaankin hän oli tyytyväinen jo mahdollisuudesta Tapparassa. No, olishan Tappara saanut onnistua antamaan näyttöpaikan tasokkaammalle sentterille, mutta eipä tätä kannata liikaa jossitella. Jatkossa vaan parempaa onnea!
Joku varmaan saattaa pitää Cookin lähtöä outona ja jopa hätiköitynä. Niin suureen rooliin CC kuitenkin joukkueeseen alunperin otettiin. Itse ainakin luulen CC:n olleen aika tyyriin kaverin siihen nähden, mitä sitten saatiin. Jos vähintään yhtä hyvän saa halvemmallakin, niin ehkä sitten kannatti siirtää isompi palkan maksu Lukon huoleksi. Lukolla tuntuu täpikkää riittävän, mutta ilmeisesti Tapparassa ollaan ainakin hieman tarkempia tuon talouspuolen suhteen. Tai sitten olen aivan "ulalla"...
Eiköhän tässä ihan hyvin käynyt: Päästiin eroon sekä CC:stä ja Jacinasta. Plus sitten kokonaisuutena rahaa jäi muuhun: olisko kovin rohkeaa olettaa CC:llä saadun jopa yhdistelmä Harmer+Niemi??