Kiilholmasta.
Kiilholma oli siis Ässien ryminänelosen heikoin lenkki viime kaudella, ei toki heikko mutta heikoin noista kolmesta.
Ollut aikanaan kohtalaisen lupaava, mutta Joensuuhun vertaaminen lahjakkuudessa on todella rankkaa yliarviointia.
Pelasi viime kaudella ennen ryminänelosen kasaamista kakkosessa ja kolmosessa, mutta oli molemmissa ketjuissa lähinnä heikennys erityisesti puutteellisen pelinlukutaidon sekä olemattoman maalintekotaidon takia.
A:ssa oli joukkueen johtavia pelaajia ja käsiä löytyy ihan kohtalaisesti, kuten vauhtiakin, mutta peliäly ja maalintekotaidon puute ovat ne suurimmat puutteet.
Ei ole ainakaan minun mielestäi Ässille mikään varsinainen menetys, kuten esim. aikanaan Virkkunen oli mielestäni todella paha menetys. Varsinkin kun Kiilholmalle tuli roima palkankorotus, niin en itse näe Ässillä mitään tarvetta jatkolle. Vielä kun Kiilholma ennenkaikkea itse halusi muualle.
Mutta saatte peruspuurtajan, jolla on vauhtia, osaa kohtalaisesti taklata ja joskus pääsee pakistakin ohi.
Toivottavasti onnistuu Tampereella. Itse veikkaisin 3-4 kentän roolia koko sopimuskauden ajan sekä sellaista 5-20 pistettä kaudessa.