Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Olis sellanen kysymys, että onkohan tää sopimus nyt niinku allekirjoitettu myös pelaajan osalta, vai onko tää julkastu taas vaan ihan huviks ja omaksi iloksi?
Salmelaisen ja Kukkosen sopimukset Chicagoon varmistuivat.
Itellä ei oo mitään tietoa, mutta en kyllä usko että Hurme TPS:ssä tulee pelaamaan ennekun oon hänet jäällä nähnyt.
Kun muut ihmiset vissiin lomailevat tai jotain, niin lisäänpä nyt sitten joutessani tännekin että p***uparran paluu IFK:hon on nyt sitten aivan julkista tietoa. Näin kerrotaan tuolla: http://www.hifk.fi/news/files/272.html
SM-liigan kannalta Kimmo Kuhdan siirtyminen takaisin kotimaan kaukaloihin on pelkkää plussaa, sillä lähtijöitä on tänäkin suvena aikamoinen joukko.Tosin on halukkaita tulijoitakin, joista varmasti yksi kiinnostavimmista nuori sentteri Pohjois-Amerikasta, jonka profiloinnissa paikalliset tietäjät vertaavat häntä Martin Strakaan.
Strakaan voi verrata monella tavalla eikä välttämättä se tarkoita pelitaitoja. Aina kun mä nään kauheen ruman takatukan mä voin sanoa "kattokaa tuolla menee Kipru" ja siinäkin mä vertaan kyseistä henkilöä melko taitavaan puolustajaan.Mutta juu, varmaankin kyseisessä tapauksessa on verrattu pelitaitoihin...tuli vaan mieleen tommonenkin mahdollisuus