Rautakorven joukkueiden ykkösketjussa on aina ollut vähintään yksi pelaaja, jonka paikka ei ole liigajoukkueen ykkösketjussa. On siellä tainnut olla jopa pelaajia, joiden ei pitäisi pelata SM-liigaa ollenkaan. Nämä "lopettakaa itsellenne uskottelu"-kommentit kertovat paljon enemmän kirjoittajastaan kuin ko. pelaajan tässä tapauksessa Stutzelin kyvyistä pelata jääkiekkoa.
Mä en oikein ymmärrä, mitä menetän, jos pidän Stutzelia pelimiehenä. Koska mulla on kausikortti, niin olisin muutenkin käynyt peleissä runkosarjan loppuun, vaikka Stutzelia ei olisi hommattu. Playoffkausikortin olisin myöskin hankkinut, vaikka Stutzelia ei olisi hankittu. Mitä siis oikeastaan menetän? Sen sijaan luulen ymmärtäväni suht hyvin Jukka Rautakorven tapaa rakentaa joukkue. Kaikille se ei ilmeisesti ole vieläkään auennut.
Ei Stutzel ole mikään 3 maalia ottelussa tekevä kiukutteleva primadonna. Odottiko joku oikeasti hänestä sellaista? Jos Tapparan scouttausta on moitittu puutteelliseksi, niin näiden odottajien "scouttaus" osoittaa vielä oleellisesti suurempaa puutteellisuutta.