Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Äänestäjiä yhteensä: 220
Lainaus käyttäjältä: tomppa94 - Marraskuu 25, 2011, 23:13:44Osaako joku kertoa biisin nimeä tosin suht pienellä vihjeellä..Soi siis Tapparan kotipeleissä, mies laulaja, ei mitää rockia tai sellasta vaan sellasta vähä poppimaisempaa tai sellasta, englanniksi laulaa. Niin ja ehkäpä pehmee ääni? Sunrise Avenue: Hollywood Hills?
Osaako joku kertoa biisin nimeä tosin suht pienellä vihjeellä..Soi siis Tapparan kotipeleissä, mies laulaja, ei mitää rockia tai sellasta vaan sellasta vähä poppimaisempaa tai sellasta, englanniksi laulaa. Niin ja ehkäpä pehmee ääni?
Barkov on Tapparan mies. Ei tule lähtemään Jokereihin. Ja tän voi ottaa talteen
Pitbull - Give Me Everything ft. Ne-Yo, Afrojack, Nayer Pitbull - Rain Over Me ft. Marc Anthony Olisiko jompi kumpi näistä? Yksi kappale on vielä hakusessa joka se voisi olla, mutta on itseltäni myös hukassa.
Muistatteko yhtään miten se menee niin voin miettiä kans?
Lainaus käyttäjältä: taappara - Marraskuu 26, 2011, 22:19:42Muistatteko yhtään miten se menee niin voin miettiä kans? mä en ees halua lähtee yrittää laittaa niitä sanoiks.. no ainakin yleensä se on loppunu sellasee vooo.ooo.ooo ääneen...
mä en ees halua lähtee yrittää laittaa niitä sanoiks.. no ainakin yleensä se on loppunu sellasee vooo.ooo.ooo ääneen...
Lainaus käyttäjältä: tomppa94 - Marraskuu 26, 2011, 22:22:05mä en ees halua lähtee yrittää laittaa niitä sanoiks.. no ainakin yleensä se on loppunu sellasee vooo.ooo.ooo ääneen... Tuota noin
jos se ei ole tämä niin meikäläiseltä loppuu vaihtoehdotThe Mystery song?
Teikäläisen biisimysteeri ajaa mut hulluks.
Laadukkaan one-liner-keskustelun lomaan kysyisin täsmentävän kysymyksen, jotta soiko kappale ottelutapahtuman alussa, keskellä vai lopussa?