Mielenkiintoista, että olin suurinpiirtein ainoa joka ei nähnyt Korhosen illan esitystä mitenkään rohkaisevana. Viivapelit tuli tosin katseltua väärästä päädystä ja siten keskityttyä puolustuspelin arviointiin, mutta itse en vielä vakuuttunut. Tekee kentällä paljon, mutta kompensoiko tekemisen määrä laatua?
Hyökkäävän pakin rooli on luultavasti kuitenkin se kaikkein vaikein jääkiekossa? Pitää pystyä hyökkäämään ja rakentamaan tehokaasti ja ottaa oikea-aikaista riskiä, mutta kuitenkaan puolustuspelin liikaa kärsimättä. Kyseisen paikan pelaaminen vaatii erittäin hyvää peliälyä ja silmää, joka taitaa olla enemmän synnynnäinen kuin opittava ominaisuus. Toki aina joskus näkee tapauksia kun pelaajalla vain yhtäkkiä palikat osuvat kohdalleen ja haastavan roolin pelaaminen alkaakin sujua, mutta vastapainoksi on myös pitkä lista pelaajia jotka tätä roolia ovat yrittäneet siinä onnistumatta - kovista junnutehoista ja odotuksista huolimatta.
Mutta katsotaan nyt rauhassa miten kausi etenee Korhosen osalta. Itse vain olen pessimisti tuon pelikäsityksen riittämisen suhteen isossa ja vastuullisessa roolissa. Mielelläni olen väärässä ja mulle voi sitten tulla lällättelemään keväällä Korhosen tehtyä pisteet 10+20 tai enemmän.