Kirjoittaja Aihe: Lasse Korhonen  (Luettu 68494 kertaa)

SPL_

  • Vieras
Vs: Lasse Korhonen
« Vastaus #60 : Elokuu 08, 2008, 20:53:55 »
Todella positiivinen ilmestys. Kaverista saadaan vielä paljon iloa. Speedy kaveri ja laukaus tuntuu olevan Aallon tasoa.

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Lasse Korhonen
« Vastaus #61 : Elokuu 08, 2008, 21:08:08 »
Speedy kaveri ja laukaus tuntuu olevan Aallon tasoa.
Eli hehtaarikaupalla ohi maalin? ;)
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"

Poissa Joksu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Lasse Korhonen
« Vastaus #62 : Elokuu 08, 2008, 22:27:55 »
Eihän se nyt iha Aallon tasoo oo ;) Mutta iha kelpo kuti kyllä, kuha se sihti vähä tarkentuu niin hyvä tulee :)

Poissa Skake

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 55
    • Profiili
Vs: Lasse Korhonen
« Vastaus #63 : Elokuu 08, 2008, 22:46:23 »
Tänää hieno esitys Lasselta ! Liikkuu hyvin,ampuu iha napakasti ja rohkee kiekon kanssa.Yllätti tänään kyllä minut täysin.Hyvä Lasse  ;)   

6masiina

  • Vieras
Vs: Lasse Korhonen
« Vastaus #64 : Elokuu 08, 2008, 23:40:46 »
Lasselle elämänsä paikka todistaa osaamisensa, kunhan vain pää kestää paineen alla niin hyvä tulee. Potentiaalia on.

Poissa Börje

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1599
    • Profiili
Vs: Lasse Korhonen
« Vastaus #65 : Elokuu 09, 2008, 01:19:02 »
Aalto oli liigan paras rightin viivamies. Voi tulla joillekin yllätyksenä, mutta vastaavia ei Tapparaan ihan heti löydetä. Lähelle taisi Leinonen jälleen osua.

Korhonen ylitti meikäläisen odotuksen selvästi. Tiesin liikkeen olevan hyvää, mutta laukaus pääsi yllättämään. Kunhan Korhonen ja Cook ovat rightin miehinä lyömässä Ojasen ja Lehterän passeja sisään, ylivoima toimii. Väkisin nousi hymy huulille, kun viime kaudella tuhojaan tehnyt pääty-pääty-pakki-kuvio toimi taas oli sitten pakkina Cook tai Korhonen.


Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Lasse Korhonen
« Vastaus #66 : Elokuu 09, 2008, 09:15:38 »
Joo, ei oo kuti ihan Aallon tasoa, tosin liigassa ei löydy yhtä tehokasta ampujaa viivalle kuin Aalto oli.

Korhosessa näkisin suuren potentiaalin, jos saa yläpään kuntoon. Voi olla että vastapainoksi tulee ensi kaudella pahoja kämmejä omassa päässä, mutta jos niitä ei kovin usein tulisi, niin voi olla hyväkin vahvistus. 
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Poissa Mäkinen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 154
    • Profiili
Vs: Lasse Korhonen
« Vastaus #67 : Elokuu 09, 2008, 09:35:14 »
Hienoa kuulla iloisia uutisia Korhosesta! Itse en olisi uskonut että hänestä olisi Tapparan johtavaksi pakiksi vaikka ehkä Cook on parempi mutta tulipahan toinen hyvä yv pakki!

Tsemppari

  • Vieras
Vs: Lasse Korhonen
« Vastaus #68 : Elokuu 09, 2008, 09:42:29 »
Ihan yritteliäästihän Lasse eilen esiintyi. Asenne on kunnossa ja sitä potentiaaliakin on. Mutta kun ei niitä senttejä kroppaan saa enää lisää mistään niin se oman pään pelaaminen on iso kysymysmerkki. Vasta liigan alettua nähdään että miten pärjää vastustajien isojen äijien kanssa. Hyvä liikkuvuus on toki iso plussa.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Lasse Korhonen
« Vastaus #69 : Elokuu 09, 2008, 09:51:20 »
Mielenkiintoista, että olin suurinpiirtein ainoa joka ei nähnyt Korhosen illan esitystä mitenkään rohkaisevana. Viivapelit tuli tosin katseltua väärästä päädystä ja siten keskityttyä puolustuspelin arviointiin, mutta itse en vielä vakuuttunut. Tekee kentällä paljon, mutta kompensoiko tekemisen määrä laatua?

Hyökkäävän pakin rooli on luultavasti kuitenkin se kaikkein vaikein jääkiekossa? Pitää pystyä hyökkäämään ja rakentamaan tehokaasti ja ottaa oikea-aikaista riskiä, mutta kuitenkaan puolustuspelin liikaa kärsimättä. Kyseisen paikan pelaaminen vaatii erittäin hyvää peliälyä ja silmää, joka taitaa olla enemmän synnynnäinen kuin opittava ominaisuus. Toki aina joskus näkee tapauksia kun pelaajalla vain yhtäkkiä palikat osuvat kohdalleen ja haastavan roolin pelaaminen alkaakin sujua, mutta vastapainoksi on myös pitkä lista pelaajia jotka tätä roolia ovat yrittäneet siinä onnistumatta - kovista junnutehoista ja odotuksista huolimatta.

Mutta katsotaan nyt rauhassa miten kausi etenee Korhosen osalta. Itse vain olen pessimisti tuon pelikäsityksen riittämisen suhteen isossa ja vastuullisessa roolissa. Mielelläni olen väärässä ja mulle voi sitten tulla lällättelemään keväällä Korhosen tehtyä pisteet 10+20 tai enemmän.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Joksu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Lasse Korhonen
« Vastaus #70 : Elokuu 09, 2008, 09:56:19 »
Vasta liigan alettua nähdään että miten pärjää vastustajien isojen äijien kanssa. Hyvä liikkuvuus on toki iso plussa.

Onneks liigassa ei oo niin isoja hyökkääjiä kun oli Linköpingillä:D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 09, 2008, 21:25:03 kirjoittanut Joksu »

Poissa Mäkinen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 154
    • Profiili
Vs: Lasse Korhonen
« Vastaus #71 : Elokuu 09, 2008, 10:15:25 »
Vasta liigan alettua nähdään että miten pärjää vastustajien isojen äijien kanssa. Hyvä liikkuvuus on toki iso plussa.

Onneks liigassa ei oo niin isoja hyökkääjiä kun oli Linköpingillä :D
Tarkoitat kai Djurgårdenilla?

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Lasse Korhonen
« Vastaus #72 : Elokuu 09, 2008, 17:55:19 »
Mielenkiintoista, että olin suurinpiirtein ainoa joka ei nähnyt Korhosen illan esitystä mitenkään rohkaisevana. Viivapelit tuli tosin katseltua väärästä päädystä ja siten keskityttyä puolustuspelin arviointiin, mutta itse en vielä vakuuttunut. Tekee kentällä paljon, mutta kompensoiko tekemisen määrä laatua?

Eikö se nyt ainakin uuden hankinnan kohdalla ole tärkeätä, että se asenne on kohdallaan varsinkin näin harkkapeleissä. Varmasti ajan myötä laatukin paranee huomattavasti.
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Poissa Joksu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Lasse Korhonen
« Vastaus #73 : Elokuu 09, 2008, 21:25:55 »
Vasta liigan alettua nähdään että miten pärjää vastustajien isojen äijien kanssa. Hyvä liikkuvuus on toki iso plussa.

Onneks liigassa ei oo niin isoja hyökkääjiä kun oli Linköpingillä :D
Tarkoitat kai Djurgårdenilla?

ei kyllä mä meinasin Linköpingiä koska ne niitte hyökkääjät oli melkosen kokosia.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Lasse Korhonen
« Vastaus #74 : Elokuu 17, 2008, 00:50:24 »
Korhonen oli Ilves pelissä omassa päädyssä pahoissa vaikeuksissa. Kolmimetrisen Anttilankin pitely näytti aika koomiselta. Joten kyllä sitä peliä pitäisi Lassen kannalta pelata enemmän siellä vastustajan päädyssä ja kiekko hyvässä liikkeessä. Silloin tulee Lassen parhaat avut esiin. Joko huomattavasti lisää agressiivisuutta omissa tai sitten "järkeä", että nappaa vain sopivasti sen kiekon itselle ja lähtee sitten toiseen päätyyn.