Äänestys

Pitäisikö ryhmällä olla kotisivut?

Kyllä
6 (31.6%)
Ei
13 (68.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 16

Kirjoittaja Aihe: C1 Fans -Tiensä päässä  (Luettu 44903 kertaa)

Poissa Moderaattori

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 483
    • Profiili
Vs: Ääniryhmälle & C1fanseille palautetta
« Vastaus #75 : Huhtikuu 24, 2008, 22:20:17 »
Ketjun avausviestissä kannattajaryhmät toivoivat palautetta toimintansa kehittämiseen.
Tämä ketju on sitä varten. Inttäminen kannatustavasta ei todellakaan kuulu tänne.
Ääniryhmä & C1fans: Ottakaa palaute vastaan, hyödyntäkää parhaat ideat ja unohtakaa loput.

Ääniryhmä & C1fans kehittänevät kesällä kotisivujaan,
toivottavasti sinne tulee myös chatti-osio, jota tämän palstan säännöt eivät sido: Inttäkää siellä.

Jos kaikilla kirjoittajilla on yhtä hyvät tiedot palstan säännöistä kuin hippolla,
ei ole ihme, että tämä ketju on tällainen kuin se on.
Tässäkin ketjussa tulee noudattaa palstan säätöjä - myös §3.
Palstan säännöt

Poissa Juniori

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 100
    • Profiili
Vs: Ääniryhmälle & C1fanseille palautetta
« Vastaus #76 : Huhtikuu 25, 2008, 12:55:06 »
Jos joillain on jotain valittamista niin menkööt itse keksimään lauluja tuosta vaan. Ei se niin helppoa ole.

Kaikki varmaan kuvittelevat Ääniryhmän ja C1fans:in olevan jotain tyyliin " Ultras Jokerit " jokaisella fani ryhmällä menee aikaa kehittyä. Itse sanoisin, että olisi hienoa saada Tapparan ensimmäiseen koti-otteluun jonkunlainen tapahtuma. Jos saisimme vaikka sen kirves tifon ja kaks´ keppisiä mukaan niin voisimme saada vaikka minkälaista aikaan.

Jos jollain olisi tähän ideoita niin kertoisi.

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Ääniryhmälle & C1fanseille palautetta
« Vastaus #77 : Huhtikuu 26, 2008, 23:02:07 »
ylärivin Willen "äijät nää ei suostu enään häviää" LOOOL
Olipas outo veto tuohon loppuun, tosin ei se alkukaan pahemmin päätä huimannut. Riikassa ollessa täällä näköjään tapahtuu kuin C1 fanien ja Ääniryhmän väittelyssä, eli ei mitään.

Pistetään pieni fakta pöytään ettei huudettaisi ihan vääriin osotteisiin, väärällä sävelellä ja väärällä tahdilla. Kyseinen laulu kehitettiin Eläkeläisten Humppamedian pohjalta eräiden tamperelaisten Tappara-fanien Etelän kiertueella. Päivä oli 8.10.2004 ja paikkana ravintola Praha, Helsinki. Siihen mennessä yhtäkään vierasvoittoa ei oltu saatu ja Jokerit-pelin katkeran jatkoaikahäviön jälkeen myöhään illalla jäsen koohoo löysi sävelen ja joukko innokkaita (ja hieman ikääntyneitä) Tappara-faneja liittyi jäsen koohoon mukaan kehittämään sanoja. Sanat pistettiin paperille ja sen jälkeen harjoiteltiin laulua kuorossa niin kauan, kunnes ravintola Prahan henkilökunnalle riitti. Kyseisen tapahtuman (siis kyllästymisen) ajankohtaa ei ole kirjattu historiaan.

Blues-hallissa sitten tämä laulu kajautettiin ilmoille jo hyvissä ajoin (sanat olivat hyvin tiedossa kaikilla, jotka Prahassa olivat, sekä muutamalla muulla) ja täytyy sanoa, että monelle Tappara-pelaajalle se riitti pään kääntymiseen ja jälkikäteen kyselemiseen, että mitä te lauloitte. Eikä muuten hävitty sitä peliä. Kunnia tästä kuuluu sille joukolle, joka silloin Prahassa olivat (te itse tiedätte) ja varsinkin koohoolle.

Ainoa syy miksi mainitsen jäsen koohoon nimeltä on se, ettei Bling Blingin tai kenenkään muun tarvitse sitä hienoa kunniaa minun päälle kaataa. Eikä jäsen koohookaan noita tee kunnian takia, paitsi Tapparan kunnian.

Toinen fakta on se, että sitä fanikulttuuria on ollut jo ennen kuin osa tänne kirjoittavista on edes ollut vaipoissa. Jos ette usko, niin etsikää Kirvesrinnat-kirjasta "Tappara-tytöt".

edit: Tää on niin off-topic, että varmaan kanssamoderaattorit hoitaa, jos on hoitaakseen.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 26, 2008, 23:07:08 kirjoittanut Wille »
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Ääniryhmälle & C1fanseille palautetta
« Vastaus #78 : Kesäkuu 12, 2008, 20:14:50 »
Tää ei oo mikään palaute vaan kutsu.
Kerätkääs ryhmänne kokoon ja suunnistakaa Lauantaina tesoman jäähalliin kello 16 kannustamaan Pahalampi Suomen Mestariksi ;D
- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.

Kahvara

  • Vieras
Vs: Ääniryhmälle & C1fanseille palautetta
« Vastaus #79 : Kesäkuu 12, 2008, 21:45:31 »
Tää ei oo mikään palaute vaan kutsu.
Kerätkääs ryhmänne kokoon ja suunnistakaa Lauantaina tesoman jäähalliin kello 16 kannustamaan Pahalampi Suomen Mestariksi ;D
Vastaan omasta puolestani, ei onnistu laivareissun vuoksi.

Enkä usko että ÄR olisi paikalla, C1fanseista en tiedä.

Kahvara

  • Vieras
Vs: Ääniryhmälle & C1fanseille palautetta
« Vastaus #80 : Heinäkuu 19, 2008, 21:11:55 »
Ääniryhmä on päättänyt jättää istumakatsomon lopullisesti, ja siirtyy nyt seisomakatsomoon useiden vuosien jälkeen c3:sta.
Uusi katsomomme on joko c3, c2 tai c1 seisomakatsomo.
Tulemme kuitenkin tekemään yhteistyötä C1fanssien, Tappara-fanien, ja mahdollisesti myös TFC kanssa, emme ole kilpailjoita TFC:lle, vaan pyrimme kannustamaan seisten joukkueen voittoon kotona & vieraissa.
Edelleenkin jokainen on tervetullut mukaan Ääniryhmään, ja meille voi tulla antamaan palautetta kotipeleissä aivan suoraankin.
Yksityisviestillä voi ottaa yhteyttä minuun mikäli on kiinnostunut tulevan kauden suunnitelmistamme.

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Ääniryhmälle & C1fanseille palautetta
« Vastaus #81 : Heinäkuu 20, 2008, 18:41:03 »
Ääniryhmä on päättänyt jättää istumakatsomon lopullisesti, ja siirtyy nyt seisomakatsomoon useiden vuosien jälkeen c3:sta.
Uusi katsomomme on joko c3, c2 tai c1 seisomakatsomo.

Ihan vakavastiko harkitsitte c3:n ja c2:n seisomakatsomo-osioita?

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Ääniryhmälle & C1fanseille palautetta
« Vastaus #82 : Heinäkuu 20, 2008, 19:25:18 »
Ääniryhmä on päättänyt jättää istumakatsomon lopullisesti, ja siirtyy nyt seisomakatsomoon useiden vuosien jälkeen c3:sta.
Uusi katsomomme on joko c3, c2 tai c1 seisomakatsomo.

Ihan vakavastiko harkitsitte c3:n ja c2:n seisomakatsomo-osioita?

Ei sitä harkita enää vaan se on päätetty... Kyllä niin C2 kuin myös C3 takana pystyy seisomaan, vaikkei siälä erillistä seisomakatsomoa olekkaan...
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Ääniryhmälle & C1fanseille palautetta
« Vastaus #83 : Heinäkuu 20, 2008, 19:50:43 »
Ei sitä harkita enää vaan se on päätetty... Kyllä niin C2 kuin myös C3 takana pystyy seisomaan, vaikkei siälä erillistä seisomakatsomoa olekkaan...

No, en tiedä miten siihen seisomiseen enää siinä vaiheessa suhtaudutaan, kun se alkaa olla säännöllistä ja väkeä enemmän. Kyseessähän on kuitenkin ymmärtääkseni kulkuväylä, joka menee tuollaisesta tukkoon.

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Ääniryhmälle & C1fanseille palautetta
« Vastaus #84 : Heinäkuu 20, 2008, 20:21:24 »
Ei sitä harkita enää vaan se on päätetty... Kyllä niin C2 kuin myös C3 takana pystyy seisomaan, vaikkei siälä erillistä seisomakatsomoa olekkaan...

No, en tiedä miten siihen seisomiseen enää siinä vaiheessa suhtaudutaan, kun se alkaa olla säännöllistä ja väkeä enemmän. Kyseessähän on kuitenkin ymmärtääkseni kulkuväylä, joka menee tuollaisesta tukkoon.

Ja ymmärtääkseni siälä on seisty jo useita vuosia... Kannattaisi mennä katsomaan. Kyllä siinä kaiteella ollaan oltu iät ja ajat. Mikä hitto siinä on ettei me saataisi siihen mennä?
Provoa?
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Ääniryhmälle & C1fanseille palautetta
« Vastaus #85 : Heinäkuu 20, 2008, 21:11:40 »
Ja ymmärtääkseni siälä on seisty jo useita vuosia... Kannattaisi mennä katsomaan. Kyllä siinä kaiteella ollaan oltu iät ja ajat. Mikä hitto siinä on ettei me saataisi siihen mennä?
Provoa?

Luepas se viestini uudelleen ennen kuin alat asiasta piikittelemään. Jos haluat nähdä sen provona niin ok, mutta ajattelin vain tosiaan varmistaa, että tiedätte mihin ryhdytte. Minusta ainakin on aika hazardia lähteä suunnittelemana vakiopaikkaa käytävälle.

Tarkoitus ei tosiaan ollut alkaa asiasta enempää vääntämään, toin vain ajatukseni asiasta julki.

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Ääniryhmälle & C1fanseille palautetta
« Vastaus #86 : Heinäkuu 20, 2008, 21:36:56 »
Juuri äskenhän tässä ketjussa pyydettiin antamaan palautetta Ääniryhmälle. Miksi siihen palautteeseen ei taaskaan voi vastata asiallisesti? Jotenkin aistin taas, että tämä kommentti nähtiin kauheana uhkana.

Mun käsittääkseni ne päätyjen käytävät on edelleen virallisesti seisomakatsomoita. Muutaman kerran olen itsekin seurannut peliä D-päädyssä sieltä yläkäytävältä, eikä kukaan ole tullut ajamaan pois. Aikanaan siellä ylhäällä sai todella pujotella, että pääsi käytävää pitkin läpi. Nytkin varmaan vielä täydemmissä peleissä. Se että kyseisiä käytäviä voi liikkua hallin puolelta toiselle osoittaa kai lähinnä nykyisten katsojien todellista halukkuutta seistä. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että jos aiotte tehdä paljon jotain tilaa vaativia juttuja, niin kannattaa valita paikaksi C1. Siellä ei ole niin paljon ohikulkuliikennettä kuin C2:n tai C3:n takana olevissa seisomakatsomoissa. Jos päätätte mennä sinne C1-kulmaan, niin toivon, että sovitte asiasta C1 fansien kanssa. Tehän saatte myös isomman porukan toteuttamaan ideoita, jos saatte sovittua yhteistyöstä C1 fansien kanssa.

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Ääniryhmälle & C1fanseille palautetta
« Vastaus #87 : Heinäkuu 20, 2008, 21:58:09 »
Jos haetaan niitä positiivisia puolia niin ajatus siitä, että aktiivista kannustusta olisi muuallakin kuin C3:ssa on kieltämättä hyvältä kuullostava asia. Nykyään valitettavasti pelissä kuin pelissä äänekkäästä aktiivikannustuksesta huolehtii vain C3. Tunnelma voi olla kohdallaan viereisissä lohkoissa, mutta varsinkin kauimmaisiin katsomonosiin ei kuulu juurikaan mitään. Aktiiviinen faniporukka jokaisessa mahdollisessa kulmassa hallia on hieno juttu, kunhan vain muistetaan se, että tarkoitus on kaikkien katsojien kesken kannustaa kotijoukkuetta. Yhteistuumin voisi päästä vaikka miten pitkälle. Toimikaa tiiminä niin hyvää tulee!

Kahvara

  • Vieras
Vs: Ääniryhmälle & C1fanseille palautetta
« Vastaus #88 : Heinäkuu 20, 2008, 22:02:34 »
Juuri äskenhän tässä ketjussa pyydettiin antamaan palautetta Ääniryhmälle. Miksi siihen palautteeseen ei taaskaan voi vastata asiallisesti? Jotenkin aistin taas, että tämä kommentti nähtiin kauheana uhkana.

Mun käsittääkseni ne päätyjen käytävät on edelleen virallisesti seisomakatsomoita. Muutaman kerran olen itsekin seurannut peliä D-päädyssä sieltä yläkäytävältä, eikä kukaan ole tullut ajamaan pois. Aikanaan siellä ylhäällä sai todella pujotella, että pääsi käytävää pitkin läpi. Nytkin varmaan vielä täydemmissä peleissä. Se että kyseisiä käytäviä voi liikkua hallin puolelta toiselle osoittaa kai lähinnä nykyisten katsojien todellista halukkuutta seistä. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että jos aiotte tehdä paljon jotain tilaa vaativia juttuja, niin kannattaa valita paikaksi C1. Siellä ei ole niin paljon ohikulkuliikennettä kuin C2:n tai C3:n takana olevissa seisomakatsomoissa. Jos päätätte mennä sinne C1-kulmaan, niin toivon, että sovitte asiasta C1 fansien kanssa. Tehän saatte myös isomman porukan toteuttamaan ideoita, jos saatte sovittua yhteistyöstä C1 fansien kanssa.
Jep, olisihan C1 kulma paras ratkaisu meille kaikille, olen kuitenkin käsittänyt että Jasu haluaisi silti olla lähellä virallista fanikatsomoa. Itse olen valmis kylläkin menemään C1fanssien kanssa, sillä joukossa on voimaa (enkä nyt tarkoita Jouko nimistä miestä). Uskon että kulkuväylällä oleminen on kuten jo sanoitkin sallittua, koska paikallispeleissäkin käytävät ovat täynnä seisomakatsomoissa. Tietenkin se on omanlainen turvallisuus uhka, mutta uskon että toistaiseksi pienehkö ryhmä mahtuu seisomakatsomon "käytävälle", mikäli järjestyksenvalvojilla on kuitenkin jotain tätä vastaan, mietimme katsomon vaihtamista.
Kuten jo sanoinkin tuossa muuttoilmoituksessa, olemme nykyään hyvissä väleissä C1fanssien kanssa, sillä kaikkillahan meillä on sama tavoite. Aijomme täten viettää myös joitain pelejä (ellei kaikkia?) C1fanssien kera. Näin ollen ei ole lainkaan vielä varmaa, missä vietämme tulevan/tulevat kaudet.
Pidetään lippu korkealla ja odotellaan kauden alkua, hallissa halataan kun tavataan  :)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 20, 2008, 22:12:56 kirjoittanut T-a-p-p-a-r-a »

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Ääniryhmälle & C1fanseille palautetta
« Vastaus #89 : Heinäkuu 21, 2008, 08:17:39 »
Juuri äskenhän tässä ketjussa pyydettiin antamaan palautetta Ääniryhmälle. Miksi siihen palautteeseen ei taaskaan voi vastata asiallisesti? Jotenkin aistin taas, että tämä kommentti nähtiin kauheana uhkana.

Mun käsittääkseni ne päätyjen käytävät on edelleen virallisesti seisomakatsomoita. Muutaman kerran olen itsekin seurannut peliä D-päädyssä sieltä yläkäytävältä, eikä kukaan ole tullut ajamaan pois. Aikanaan siellä ylhäällä sai todella pujotella, että pääsi käytävää pitkin läpi. Nytkin varmaan vielä täydemmissä peleissä. Se että kyseisiä käytäviä voi liikkua hallin puolelta toiselle osoittaa kai lähinnä nykyisten katsojien todellista halukkuutta seistä. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että jos aiotte tehdä paljon jotain tilaa vaativia juttuja, niin kannattaa valita paikaksi C1. Siellä ei ole niin paljon ohikulkuliikennettä kuin C2:n tai C3:n takana olevissa seisomakatsomoissa. Jos päätätte mennä sinne C1-kulmaan, niin toivon, että sovitte asiasta C1 fansien kanssa. Tehän saatte myös isomman porukan toteuttamaan ideoita, jos saatte sovittua yhteistyöstä C1 fansien kanssa.
Jep, olisihan C1 kulma paras ratkaisu meille kaikille, olen kuitenkin käsittänyt että Jasu haluaisi silti olla lähellä virallista fanikatsomoa. Itse olen valmis kylläkin menemään C1fanssien kanssa, sillä joukossa on voimaa (enkä nyt tarkoita Jouko nimistä miestä). Uskon että kulkuväylällä oleminen on kuten jo sanoitkin sallittua, koska paikallispeleissäkin käytävät ovat täynnä seisomakatsomoissa. Tietenkin se on omanlainen turvallisuus uhka, mutta uskon että toistaiseksi pienehkö ryhmä mahtuu seisomakatsomon "käytävälle", mikäli järjestyksenvalvojilla on kuitenkin jotain tätä vastaan, mietimme katsomon vaihtamista.
Kuten jo sanoinkin tuossa muuttoilmoituksessa, olemme nykyään hyvissä väleissä C1fanssien kanssa, sillä kaikkillahan meillä on sama tavoite. Aijomme täten viettää myös joitain pelejä (ellei kaikkia?) C1fanssien kera. Näin ollen ei ole lainkaan vielä varmaa, missä vietämme tulevan/tulevat kaudet.
Pidetään lippu korkealla ja odotellaan kauden alkua, hallissa halataan kun tavataan  :)


Seuraava palaute ryöppy alkaa siitä kun siirrytäänkin kokonaan C1-katsomon seisomakatsomoon, sitten tulee palautetta että siälä huudetaan eri huutoja jnejne... Tätä ollaan kokeiltu, viime kaudellakin.

Lisätään ny viälä, kyllähän se C1 yläpuoli olis todellakin parempi paikka. Mutta sitten tulee niitä ihmisiä jokka ei tykkää että on kaksi erikseen kannustavaa katsomoa ym. Kaikkia ei tietenkään voi aina miellyttää.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 21, 2008, 08:28:20 kirjoittanut Jasu »
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit