Mä en nyt tiedä, mikä siitä seisomisesta tekee katsomossa viisaamman näköistä. Kertokaa toki mulle.
Tästä katsomossa seisomisesta on muka tullut joku kovakin muotijuttu. Taitaa olla jossain päin Suomea päät pehmentyneet sen verran, etteivät muista, kuinka itse kehuivat kotihallinsa valmistuttua, että vain juntti seisoo jääkiekkopelissä. Olisi hyvä näiden peesaajienkin muistaa, että Hakametsästä ei ole missään vaiheessa poistunut täysin pelissä seisomismahdollisuus. Se onnistuu edelleen seisomakatsomossa, kuten jo edellä on varmasti todettu.
Sitten tästä penkkien repimisestä C3:sta. Onko Hartwall Areenalta revitty penkkejä irti, jotta saadaan aikaan seisomakatsomo? Korjatkaa toki, jos olen väärässä, mutta väittäisin, ettei ole revitty. Eli nämä seisomalla paremman tunnelman aikaan saamisen nimeen vannovat istuvat halutessaan mukavasti pehmustetuissa nojatuoleissaan. C3:n penkinrepijät aikovat sitten istua kovalla betonilla? Ok. Mä voin siirtyä viereiseen istumakatsomoon. Täytyy varmaan alkaa käydä peleissä kypärä päässä, koska tiistain Pelicans-otteluissa tuskin pokka pitää, kun katselee porukan istumista kylmällä betonilla. Täytyisi käydä seuraamassa useampi Jokereiden kotiottelu, mutta väitän, ettei se tunnelma ole lähellekään niin ainutlaatuinen kuin täällä on annettu ymmärtää.
Mä en jaksa uskoa, että seisominen C3:ssa oleellisesti parantaisi tällä hetkellä tunnelmaa. Aika harva nousee kannustamaan pelin ollessa vielä käynnissä. Tämä on ihan oma kokemus. Jopa ne seisoaltaan kannustavien takana istuvat jäävät peittyneestä näköalasta huolimatta yleensä istumaan.