Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Niin säälittävää toimintaa Kärpiltä! Isot kakarat haluaa vaan leikkiä isojen kakaroiden kanssa mestareiden liigassa. Eihän se nyt sovi jos joku Helsingin lähiöistä edustaisi Suomea mestareiden liigassa - Ruotsalainen karkaisi silloin narrien kanssa Venäjälle. Todella moraalitonta toimintaa - kehtaavat kehua itseään puolen Suomen joukkueena! Mun sympatiat lähti Kärpiltä lopullisesti!
Lainaus käyttäjältä: jani73 - Maaliskuu 04, 2008, 20:44:41Niin säälittävää toimintaa Kärpiltä! Isot kakarat haluaa vaan leikkiä isojen kakaroiden kanssa mestareiden liigassa. Eihän se nyt sovi jos joku Helsingin lähiöistä edustaisi Suomea mestareiden liigassa - Ruotsalainen karkaisi silloin narrien kanssa Venäjälle. Todella moraalitonta toimintaa - kehtaavat kehua itseään puolen Suomen joukkueena! Mun sympatiat lähti Kärpiltä lopullisesti!Huikeeta.Miten iso mies jaksat valittaa muitten joukkueiden peleistä? Eikö se olisi ollut parempi että Rauli ja muu valmennusjohto olisi painottanut pelaajistolle sitä että kannattaa itse hoitaa oma ruutunsa kunnolla ettei tarvii muiden pelien tuloksia seurailla.
No mutta tottakai! Kyllähän tässä kuitenkin haisee niin se itse mistä herrat Radio Suomessa eilen puhuivat. Isot suosivat isoja ja haluavat pitää kaiken itsellään. Tappara ei sitten edes ottanut Lehtoa lopussa pois - halusikohan Leinonen sittenkin taktikoida JYP:n vastaan? Ken tietää ...