Vastaus Aksu2000 ilmeisesti 10 vuotta vanha nimimerkille? Olin myös minäkin tänäänkin pelissä (sinä ilmeisesti et). Erittäin kokeneena fanina voin kertoa, että näitä hetkiä on eletty ennenkin ja en voi ymmärtää, että henkilöt, jotka vastaavat valmennuksesta kertovat itseään toistaen syväanalysoiden mikä meni pieleen taas kerran. Tuomarit olivat tosi huonoja ja edesautoivat vastustajaa, mutta, jos Mattila sanoo ennen peliä, että 90% suoritus ei piisaa niin kuka siihen vaikuttaa, että nuo sällit antais 100% pelissä? Ja jos tuomarit on toisessa erässä täysin yksi silmäisiä, miksi Tapparan valmentajat eivät yhtään jututa tuomareita? Arvostan Mikkoa ja toivon hänelle kaikkea hyvää, mutta pian lähes 2 vuotta kestänyt aikakausi, josta onnistumisia on reilu kuukausi ei vaikuta kovin hyvältä... Tämä on valitettavasti tulosurheilua ja tällä menolla kausi päättyy runkosarjaan. Myönnän, että minäkin ilmaisen itseäni vain silloin kuin on aihetta valittaa, mutta olen yksi niistä, jotka vuodesta toiseen maksaa näiden pelimannejen kuluja ja ikäänkuin rahoittajana minulla on oikeus vaatia positiivista tulosta!