Harvemmin olen muita kirjoittajia syytellyt, enemmänkin useiden kirjoittajien huonoon provoon kyllä vastannut, mikä onkin omaa tyhmyyttäni. Edellisessäkään en syyttänyt ko. nm:ä. Olen koko kauden puolustanut joukkueen pelaajia joiden syyksi täällä on kaadettu koko sonta viime kaudesta ja tämän kauden alusta (ehkä myös lopusta). Totuus on se, että nyt on voitettu 4 ottelua putkeen jo, viime kaudella oli 5:n ottelun putki pisin. Missä kohtaa pakenen totuutta. Olen inho realisti ja vain siksi, että näitä on nähty vuosien varrella, muidenkin kuin Saarisen ja Tapparan kohdalla. "Jargoniastasi" senverran, että samaa toistat myös itse, huomaatko.
Tää nyt menee tällaiseksi väittelyksi jo koko homma, mutta tuossa mun aikaisemmassa viestissä oli vain yksi kysymysmerkki, mutta siihenkään et vastannut. Taisi olla sanan "sattumaako?" jälkeen. Lue myös se sitä edeltävä teksti ja vastaa siihen.
Edelleenkin jätetään viime kausi omaan arvoonsa. Se oli Saarisen keltanokkakausi, jota väritti huonosti kasattu rosteri (lue ei huonot pelaajat, vaan huonosti kasattu) ja myös se työkykyyn vaikuttanut vakava sairaus. Ja sinä pakenet totuutta siinä kohti kun tarkastellaan
tätä kautta kokonaisuutena. Minä en ole myöskään kaatanut sontaa pelaajien suuntaan. He ovat hyviä pelaajia, mutta eivät välttämättä edusta niitä heikkouksia, joita Tapparassa on voitu havaita. Nythän näyttää rosterin kyvyt ja Saarisen valmennusmetodit tukevan toisiaan, vai miten sinä selität kuntopuntarin tulokset kyseisten täsmähankintojen jälkeen?
Ennen kauden alkua henkilökohtainen "synninpäästötavoite" Saarisen suhteen oli PlayOff -paikka, seurajohdon tavoite on kuuden sakissa ja iltapäivälehtien toimittajat arvioivat Tapparan sijoille 7-10. Miltäs se tilanne nyt näyttääkään? Loppuun vielä kysymys, että mones
sinun mielestäsi Tapparan kuuluisi olla runkosarjassa/sarjan lopullisessa tilanteessa, että vihdoin myöntäisit olleesi väärässä Saarisen arvioinnissa?