Sontaa riittää kyllä, mutta kuka haluaa maksaa ylimäärästä? Esimerkiksi, jos yrityksen pitäisi luopua ylimääräisistä kustannuksista muidenkin kuin henkilöiden osalta, niin kyllähän varmaan tällainen turhake kuin siivouspalvelu otetaan pois ja joku duunari yrityksen sisältä siivoamaan, eipähän tarvinnut lomauttaa/irtisanoa sitäkään duunaria, eikä tarvitse maksaa kuin tuntipalkka. Edullista.
Toisinkuin siivouspalvelun käyttäminen, jossa maksetaan hieman ylimäärästä vielä siivouspalvelunkin kassaan siivoojan tuntipalkan lisäksi.
Sen takia tuo ulkoistaminen on ollut niin yleistä viimeaikoina, kun yritykset haluavat maksaa enemmän niistä palveluista joiden tuottaminen itse on niin halpaa, että kannattaisi itse tehdä ne!
Siivota kuitenkin täytyy vaikka menisi vähän huonomminkin..
No se tästä asiasta ainakin minun osaltani(sittenhän se nähdään keväällä/kesällä tai koska ne tilinpäätökset sitten tulevatkin).
Niinimäki ipaan, olihan siinäkin taas veto. Onhan Tapparakin aiheuttanut päänpyörittelyä hankinnoillaan, mutta nämä ovat kyllä piristäviä uutisia tähän harmaaseen "talveen". Toivottavasti ei kuitenkaan kiskaise ihmetehoja hihasta heti ekassa pelissään ipassan nutussa