Selvennetään ny se verran, että ei ole mitään perää tuossa mun heittämässä Jesse-peksi kaupassa. Se oli ihan puhdas heitto lämpimikseen, eli ei kannata sen takia "yöunia menettää"
Se taas, että nykynäytöillä ja muita asioita punniten ei ensikaudeksi olisi kaukana peksi ipaan siirto.
Ei liigassa muuten loukkaantunutta kakkos veskaria pidetä. Ja kyllä Metso pelata jaksaa, ei se siittä kiinni ole. Varmasti kovassa kuormituksessa joitakin heikkojakin pelejä tulee, mutta kenttäpelaajien pitää sillon löydä mustaa reppuun. Itse lähinnä sillä olen sitä mieltä, että lähinnä siksi tulisi kakkosen saada myös tasaisesti pelejä (huom joko mestis tai liiga) jos ykkönen loukkaantuu. On se kakkonen sitten Tuokkola tahi vaikka Jari Halme.
Ei molarin paikka fyysisesti niin raskas peleissä ole, että siinä piippun menisi. Korvien välissä se isoin työ tehdää jotta voidaan pelata back-to-back hyviä pelejä. Kasetin on oltava timantissa. Ainoa mikä on niin lihashuolto jne pitää hoitaa esimerkillisesti ettei nivuset ym paukahtele.
Tämä oma näkemykseni vaatimattomalta omalta molariuralta junnuissa ja alasarjoissa ja jonkiasteisella valmennuskokemuksella.
Kyllä valmennus tietää mitä tekee. Niin riskit kun edutkin.
Ja jos nyt nhl alkaa, niin kyllä meille hyökkijä mahtuis viä... Nieminen-Barkov-Niinimäki