Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Lainaus käyttäjältä: rämä - Maaliskuu 16, 2008, 23:34:24Näitä ei turhan usein liigassa nähdä. Minä en viime vuosilta muista Tapparasta kuin A.Kukin aloitus runkosarjassa (olisko ollu mestaruusvuonna??) Samaa tyyliä.Barkovhan näitä teki useamman...
Näitä ei turhan usein liigassa nähdä. Minä en viime vuosilta muista Tapparasta kuin A.Kukin aloitus runkosarjassa (olisko ollu mestaruusvuonna??) Samaa tyyliä.
Nyt taisi sitten Immonen kyykyttää Jannea ihan kunnolla aloituksissa. 957:n mukaan hävisi käytännössä kaikki aloitukset ottelussa, toisessa erässä hävisi 4 kertaa aivan putkeen aloituksen. Ala-arvoinen suoritus.
Tänään kulki erittäin paljon paremmin ja viestitulva loppui.
Lainaus käyttäjältä: 50vkirves - Maaliskuu 13, 2008, 14:14:46Jannen vaimo sanoi viime viikolla, että nyt saa riittää, siis Janne pelaaminen. Itse en kyllä usko Jannen lopettamiseen. Toivottavasti naiset ei tee näitä ratkaisuja:) Ai näinkö teki? Tietyistä syistä en oikein jaksa tuohon uskoa (ellei sitten läppänä heittäny grillijuhlissa). Voisitko viiskytvuotias kirves selventää hieman noita sun lähteitä. Jätkä muutenkin jauhaa sitä ruskeaa turhan paljon.edit. kirves sanasta unohtui "r" -kirjain....
Jannen vaimo sanoi viime viikolla, että nyt saa riittää, siis Janne pelaaminen. Itse en kyllä usko Jannen lopettamiseen. Toivottavasti naiset ei tee näitä ratkaisuja:)
Lainaus käyttäjältä: Wille - Maaliskuu 19, 2008, 22:32:41Tänään kulki erittäin paljon paremmin ja viestitulva loppui.Wanhan kone vaan tarvii aikaa käynnistyäkseen. Tällä tahdilla Janne on parhaimmillaan finaaleissa.
Jannen ennen peliä antama haastattelu tänään vähän vihjaili siitä että jotain häikkää Jannella on.
Tän hetkinen veikkaus mulla, että Janne lopettaa tähän kauteen.
Lainaus käyttäjältä: baldie - Maaliskuu 28, 2008, 23:02:08Tän hetkinen veikkaus mulla, että Janne lopettaa tähän kauteen.Mulla taas et ei lopeta,kysyin kyl inffoo ex Tappara pelaajalta kuka on jo eläkkeellä peli hommista niin ei ollut Janne paljastanut viälä kavereillekkaan päätöstä.