Äänestys

Kuinka HIFK-Tappara ratkeaa? (Lopputulos: 4-3)

HIFK voittaa varsinaisella peliajalla
6 (13.6%)
HIFK voittaa jatkoajalla
3 (6.8%)
HIFK voittaa rangaistuslaukauksilla
3 (6.8%)
Tappara voittaa varsinaisella peliajalla
22 (50%)
Tappara voittaa jatkoajalla
7 (15.9%)
Tappara voittaa rangaistuslaukauksilla
3 (6.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 36

Kirjoittaja Aihe: HIFK-Tappara 27.11.07  (Luettu 9122 kertaa)

Poissa le Magnifique

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 183
    • Profiili
Vs: HIFK-Tappara 27.11.07
« Vastaus #15 : Marraskuu 28, 2007, 22:51:41 »
Tällöin Tappara sai neljä minuuttia ylivoimaa, kuten oikein oli.

Kyllä vain, minun mokani. Olin jo alistunut nollaan pisteeseen ja Tapparan taaperrukseen, niin en sitä Pikkaraisen pelin loppuun asti istumista osannut havaita. Se, mikä minut sai pienen kuumenemisen (Kiilholma, Pikkarainen) jälkeen tämän huomaamaan, oli DDR:n videokuutio. Sinne kun lätkäistiin vain kaksi minuuttia IFK:lle. Selvitin asian, ja oikein tehtynä taululla loistaisi 4min jäähyn (2+2) alkaessa - Helsingin vanhemmassa jäähallissa tuo vain kuulemma on mahdotonta, tiedä häntä. Se siis sekoitti minut, itse kun olen tottunut näkemään yhteenlasketun jäähyajan taululla.

Ei Salmelankaan kannata lähteä Tapparasta mihinkään, js mestaruuden haluaa. Eri asia sitten jos raha kaiken ratkaisee.

Olen eri mieltä. Salmelan ei kannata ruveta vetämään pitkää projektia Tapparan kanssa. Hän on sentään liigan paras puolustaja - ainakin hyökkäyssuuntaan. Hän saa valita joukkueensa. Tapparan kohdalla parhaimmassa tapauksessa pelataan kerran mitalista viiden vuoden sisällä, Kärpät taasen pelaa finaaleissa joka vuosi. Samalla joka vuosi tulee Champions Hockey Leagueta, hienoja näyttöpaikkoja ja erittäin kannustavia rahallisia korvauksia. Jos yhtään maajoukkue, kansainväliset pelit ja NHL kiinnostaa, ei noin taitavan pelaajan ole järkeä jatkaa uraansa Tapparassa tuon ikäisenä. Jos mies Suomeen jää, näen ainoina vaihtoehtoina Jortikan Jokerit ja Jalosen Kärpät. Suosittelisin jälkimmäistä, mutta kyllähän kokonaispaketti ja muu pakkikalusto saattaa jotain merkitä. Ruotsiin en lähtisi, sieltä kun taitaa olla vaikeampi päästä taalajäille.
Enkä sano tätä sillä, ettenkö haluaisi Salmelaa Tapparan paidassa nähdä jatkossakin. Kyllä se syö, kun koomailevat Brosin kanssa hattutemppuja vuorotellen. No, toivottavasti Tappara-organisaatioon jää hyvät välit, niin voi elätellä toiveita, että Anssi tulisi uransa ehtoopuolella takaisin.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 28, 2007, 22:53:56 kirjoittanut le Magnifique »

Poissa ramsau

  • Global Moderator
  • Jr. Member
  • *****
  • Viestejä: 75
  • ??
    • Profiili
Vs: HIFK-Tappara 27.11.07
« Vastaus #16 : Marraskuu 29, 2007, 00:35:12 »
Juu. En tiedä mistä ihmeestä te saatte Salmelalle noin paljon kehuja tuosta ottelusta?

Anssi munasi ratkaisevat hetket (niin omassa päässä kuin keskialueellakin) hyökkäyspäässä mies loisti, mikä on puolustajalle sinänsä hieman outoa. En unohda kuka sen kiekon kikkailullaan menetti keskialueella, josta sitten HIFK alivoimalla erän viimeisellä minuutilla tasoitti ja sai uutta pontta peliin. Myöskin ylivoimalla 3. erän lopussa Salmela jäi ihan käsittämättömiin paikkoihin kikkailemaan ja muutamaan otteeseen menetti jälleen kiekon. Siis omalla alueella ja ylivoimalla. Ei todellakaan näin. Keskittyisi siihen omaan hommaansa tai siirtyisi hyökkääjäksi.

Hemmetti ku syä miestä.

En toki kuitenkaan sano että Salmela munasi jatkuvasti, mutta miehen munaukset johtivat joko a) omiin b) kotijoukkueen todella vaarallisiin tilanteisiin

Poissa Hagish

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Vs: HIFK-Tappara 27.11.07
« Vastaus #17 : Marraskuu 29, 2007, 06:23:18 »
Olin kattomas hifk-Tappara matsii tiistaina. Pitkäst aikaa lätkämatsiin eksyneenä odotin että saa huutaa Tappara-Fanien kanssa. Ostin lippuni Tapparan katsomoon. Kun tulin katsomoon oli viel jopa 5 minsaa ennenku kiekko tippuu jäähän. Kattelin et vähän on viel Tapparalaisilla hiljasta mut kai se täst paranee... Ei parantunu. Oon itte vahavasti mukana HJK fanitoiminnassa ja odotin vähintään HJK vierasmatkan tyyppistä meininkii katsomoon mutta sain pettyä ja pahasti. Niinkutsutut fanit vaan istuu ja ehkä 4-5 kertaa vähän innostuu taputtamaan ku tappara pyörittää. Yhtään chanttia tai laulua ei saada aikaseks. Ainoastaan kun tulee maali jengi innostuu vähä seisomaan ja taputtamaan. Ei hirveesti innosta ihan heti uudelleen matsiin lähtee jos meno on ku huonon leffan katsojilla leffateatteris.
Let's Go Blackhawks, HJK, Tappara... Taidan tykätä urheilusta.

Poissa Memmu26

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 172
    • Profiili
    • Irc-galleria
Vs: HIFK-Tappara 27.11.07
« Vastaus #18 : Marraskuu 29, 2007, 11:21:05 »
Olin kattomas hifk-Tappara matsii tiistaina. Pitkäst aikaa lätkämatsiin eksyneenä odotin että saa huutaa Tappara-Fanien kanssa. Ostin lippuni Tapparan katsomoon. Kun tulin katsomoon oli viel jopa 5 minsaa ennenku kiekko tippuu jäähän. Kattelin et vähän on viel Tapparalaisilla hiljasta mut kai se täst paranee... Ei parantunu. Oon itte vahavasti mukana HJK fanitoiminnassa ja odotin vähintään HJK vierasmatkan tyyppistä meininkii katsomoon mutta sain pettyä ja pahasti. Niinkutsutut fanit vaan istuu ja ehkä 4-5 kertaa vähän innostuu taputtamaan ku tappara pyörittää. Yhtään chanttia tai laulua ei saada aikaseks. Ainoastaan kun tulee maali jengi innostuu vähä seisomaan ja taputtamaan. Ei hirveesti innosta ihan heti uudelleen matsiin lähtee jos meno on ku huonon leffan katsojilla leffateatteris.

Menee ehkä hiukan OT ja sopisi tuonne katsomokulttuurin puolelle, mutta vastaanpa tähän. Olen nimittäin huomannut ihan saman asian, että oli pk-seudun peli lähes mikä tahansa niin ei me osata huutaa. Paitti tietty, kun maali tulee ja lopussa, jos vielä korjataan voitto. Jokerit-peleissä, lauantaisin, on ollut ihan hyvä meno, mutta kyllä viikolla on köyhä tunnelma. Mestaruuskaudella kyllä muistan, että oli menoa ja meininkiä jopa Länsi-auto areenalla. Siinä oli Blues-faneilla ihmettelemistä. Sellaista soisi jatkossakin täällä etelässäkin pelissä olevan  :D Älkääkä nyt ampuko mua ja keskekö yksin huutaa, olen tehnyt sitäkin nimittäin.
Tappara - Till I Die!

Poissa Pee

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Neitikiekon kannattaja
    • Profiili
Vs: HIFK-Tappara 27.11.07
« Vastaus #19 : Marraskuu 29, 2007, 11:25:05 »
Ei hirveesti innosta ihan heti uudelleen matsiin lähtee jos meno on ku huonon leffan katsojilla leffateatteris.
Pahoittelen kokemaasi laimeaa jääkiekkoelämystä. Tänä syksynä on valitettavasti ollut vähän hiljaista. Osasyynä on varmasti ollut sekin, että joukkueen esitykset eivät ole sytyttäneet, kuten tästäkin ottelusta voi todeta. Ehkä meidän yksi tehtävämme olisi kuitenkin yrittää sytyttää joukkuetta.

Lauluja ei ole tekeillä, mutta olet oikeassa siinä, että kannustusta pitäisi olla. Se vaatii aloitteen tekijöitä katsomoon, ei siellä kukaan yksikseen ryhdy mellastamaan. Vielä viime kaudella Helsingin hallissa oli tällaista äänenpitoa. Tässä asiassa pitää tehdä parannus.

Pee/Tappara FC Helsinki
Katosiko kiekko näkyvistä?

Poissa Luuseri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1356
    • Profiili
Vs: HIFK-Tappara 27.11.07
« Vastaus #20 : Marraskuu 29, 2007, 19:17:10 »

Ei Salmelankaan kannata lähteä Tapparasta mihinkään, js mestaruuden haluaa. Eri asia sitten jos raha kaiken ratkaisee.

Olen eri mieltä. Salmelan ei kannata ruveta vetämään pitkää projektia Tapparan kanssa. Hän on sentään liigan paras puolustaja - ainakin hyökkäyssuuntaan. Hän saa valita joukkueensa. Tapparan kohdalla parhaimmassa tapauksessa pelataan kerran mitalista viiden vuoden sisällä, Kärpät taasen pelaa finaaleissa joka vuosi. Samalla joka vuosi tulee Champions Hockey Leagueta, hienoja näyttöpaikkoja ja erittäin kannustavia rahallisia korvauksia. Jos yhtään maajoukkue, kansainväliset pelit ja NHL kiinnostaa, ei noin taitavan pelaajan ole järkeä jatkaa uraansa Tapparassa tuon ikäisenä. Jos mies Suomeen jää, näen ainoina vaihtoehtoina Jortikan Jokerit ja Jalosen Kärpät. Suosittelisin jälkimmäistä, mutta kyllähän kokonaispaketti ja muu pakkikalusto saattaa jotain merkitä. Ruotsiin en lähtisi, sieltä kun taitaa olla vaikeampi päästä taalajäille.
Enkä sano tätä sillä, ettenkö haluaisi Salmelaa Tapparan paidassa nähdä jatkossakin. Kyllä se syö, kun koomailevat Brosin kanssa hattutemppuja vuorotellen. No, toivottavasti Tappara-organisaatioon jää hyvät välit, niin voi elätellä toiveita, että Anssi tulisi uransa ehtoopuolella takaisin.

Ei helvata miten ärsyttävää tekstiä. En tarkota etteikö ihan perusteltua, mutta pitääkö ne tosiasiat kaikille kertoo? Ei Salmela nyt sentään vielä ole liigan ykköspakki. Sitten jos pelaa koko kauden tasaisesti samaan malliin, tarkistetaan asia uudelleen...  Ja jos sanotaan ettei Tapparassa ole edes teoreettisia mahdollisuuksia menestyä lähivuosina, niin se on kyllä skeidaa. Kaikkihan tietää että Kärppiin tai Jokereihin pääsy on kuin lottovoitto pelaajalle, unelmien täyttymys ja varma väylä rahajäille - hah.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2007, 19:18:44 kirjoittanut Luuseri »
"Kerran vielä, Janne".
"Jaa ei enää?" No sitten paita kattoon!"