Kirjoittaja Aihe: Marko Ojanen  (Luettu 54958 kertaa)

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Marko Ojanen
« Vastaus #150 : Elokuu 22, 2008, 14:18:37 »
Marko Ojasesta Tapparan harrastemanageri.

http://www.tappara.fi/uutiset/080822.htmlhttp://
Ei saa säikytellä ihmisiä. Avasin selaimen, joka aukesi pienenä ja näkyi vaan kuva ja teksti pomosta "Marko Ojanen taas Tapparassa."  :P
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"

Poissa Mari

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 152
    • Profiili
Vs: Marko Ojanen
« Vastaus #151 : Elokuu 22, 2008, 17:37:50 »
Säikytellä, miten niin säikytellä? Juuri oikea mies puuhaan junnujen kanssa, varmasti hyvä mies tehtävään..

Poissa karsson

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Profiili
Vs: Marko Ojanen
« Vastaus #152 : Elokuu 22, 2008, 18:29:57 »
baldie varmaan hämmästyi samaa kuin minä, eli luuli Pomon ensi kaudella tavoittelevan paikkaa Tapparan rosterissa.

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: Marko Ojanen
« Vastaus #153 : Elokuu 23, 2008, 00:12:11 »
baldie varmaan hämmästyi samaa kuin minä, eli luuli Pomon ensi kaudella tavoittelevan paikkaa Tapparan rosterissa.
Otsikko oli niin hauskasti (ihan varmasti tahallaan) laitettu, että sekunniksi hämmennyin aamulla.
Vielä kun oli vanha kuva sotisopa päällä siinä.
Pomo on jo varmaan jollain teinin ylläpitämällä hu-huuhu areenalla varmana siirtona Tapparan rosteriin.

-Henkilökohtaisista syistä-

Poissa veka3

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 367
    • Profiili
Vs: Marko Ojanen
« Vastaus #154 : Elokuu 23, 2008, 00:43:11 »
Pomo  :) Olen miehen kans jutellut ja tullut tulokseen,et täst äijäst ois apuja...
Uskoisin että tästä sopparista on Tapparalle paljon hyötyä..
Pomo on pelannut "mun mielestä" aina omalle joukkueelle.. mut Tappara sydän näkyy
sykkivän miehellä edelleen..  :)

Pomo rules :D


Poissa Henkka

  • aasian tuntija
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 736
  • I quarantee we will...
    • Profiili
Vs: Marko Ojanen
« Vastaus #155 : Elokuu 23, 2008, 02:54:26 »
Tää on just tätä hienoa organisaatiorakentamista. Luotetaan omiin tuttuihin miehiin ylemmillä tasoilla. Uransa lopettaneille ja hyviksi tyypeiksi havaituille pelaajille annetaan mahdollisuus edetä uran jälkeen organisaatiossa. Jumankauta, tulee ihan Detroit Red Wings mieleen, joka on ylivertainen ja lähes ainoa esimerkki täydellisesti hoidetusta jääkiekko-organisaatiosta koko maailmassa.

Leinonen ja Tappara on täysin oikealla tiellä. Pomon tietää kaikki ja sitä 110% työmäärää ei tarvitse kyseenalaistaa, oli miehen homma sitten mikä hyvänsä kentällä tai sen ulkopuolella.
"Se on ihmiset sillä lailla, että oli siellä kirvesnuttujen alla ketä hyvänsä, niin heitä mennään kannustamaan, eikä itketä joukkueen paskuutta, sillä Tappara on aina terästä."
-ajl