Kirjoittaja Aihe: Hallin järjestysmiehet  (Luettu 11968 kertaa)

Poissa lupu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 204
    • Profiili
Hallin järjestysmiehet
« : Syyskuu 24, 2007, 12:01:40 »
Pakollinen purkautuminen on nyt pakko suorittaa, kun ahdistaa niin pahasti katsomon sisäänmenossa seisovat järjestysmiehet. Ainakin kun fanikatsomoon tulee A käytävän puolelta, niin järkkärit kysyvät kausikorttia ja syynäävät sen, kun olisi passintarkastuksessa. Mielenkiintoista tästä tekee sen, että pelin alun jälkeen kukaan ei enää kysele korttia, vaan ennen peliä voidaan pariinkin kertaan tarkastaa(jos käy hakemassa kahvin alkuveryttelyn jälkeen). En ymmärrä, kuka kortiton/liputon menee ennen pelin alkua istumapaikalle istumaan, kun ei tiedä mikä istuin on vapaa. Ymmärtäisin paremmin, että lippuja/kortteja syynättäisiin tarkemmin ensimmäisellä ja toisella erätauolla, mutta paskan marjat, silloin on vapaa pääsy.Silloinhan vasta liputtomat/seisomasta tulleet menee katsomaan peliä istumakatsomosta.
On tietenkin mahdollista, että joku, joka on ostanut B2:sta paikan, niin yrittää röyhkeesti tulla istumaan halvemmille paikoille fanikatsomoon,varsinkin kun fanikatsomossa on varmaan tosi paljon vapaita paikkoja.
Missään muussa hallissa en ole vastaavaan törmännyt(Voi olla tietenkin, että aika kuultaa muistot).

Poissa breido

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 15
    • Profiili
Vs: Hallin järjestysmiehet
« Vastaus #1 : Syyskuu 24, 2007, 16:28:13 »
Olen kyllä ihan saman huomannut kuin sinäkin, tosin ei kai se nyt noin hirveä asia kuitenkaan ole? Nykyään omistan kausikortin fanikatsomoon ja ihme kyllä, kukaan ei ole kertaakaan pyytänyt näyttämään korttia edes pelin alussa. Aikaisempina kausina istuin lähinnä E-katsomossa ja siellä pelin alussa aina piti lippu näyttää, tosin ei sitä mitenkään tarkemmin alettu syynään. Ehkä sekin sitten vaikutti, että kun sama järkkäri oli koko ajan siinä, niin alkoi naama käydä tutuksi.

Minulla ainakaan ei ole mitään valittamista ole meidän järkkäreiden toiminnasta. Tosin aika helppoahan niillä yleensä on, kun hyvin harvoin Hakametsässä mitään järjestyshäiriöitä tms. edes tapahtuu ja hyvä niin. Ei jäähallin pidäkään olla mikään paikka, jossa joutuisi pelkäämään terveytensä puolesta. 

hammer

  • Vieras
Vs: Hallin järjestysmiehet
« Vastaus #2 : Syyskuu 25, 2007, 09:11:21 »
Ainaski palvelualttius parantunut viime vuodesta jolloin oli monta liian virkaintoista pikku-pomoa todistamassa omaa kyynistä tehokkuuttaan.Tehtävä soveltuu parhaiten hyvän palvelualttiuden ja terveen itsekunnioituksen sekä maalasjärjellä varustetulle tee- se - itse miehelle/naiselle.

Poissa Simoes

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 294
  • Nemo = Juudas
    • Profiili
Vs: Hallin järjestysmiehet
« Vastaus #3 : Syyskuu 25, 2007, 12:28:58 »
Joskus melkeinpä huvitti, kun ennen peliä nautitut keppanat painoi sen verran rakossa, että lähdin käymään kesken erän kusella ja joku äärimmäisen pätevä järjestysnainen tuli ohjeistamaan, että tämä vessassa juokseminen kesken pelin häiritsee muita. WTF!  ;D

Leffateatterissa tämän huomautuksen olisin vielä ymmärtänyt, mutta että jäkismatsissa...
"Pohjanmaalla oli ennenvanhaan sanonta, että eivät olleet kunnon häät, kun ketään ei tapettu. Nykyisin ei jääkiekko-ottelu ole mikään, ellei siinä tapella."

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Hallin järjestysmiehet
« Vastaus #4 : Syyskuu 25, 2007, 12:47:44 »
Joskus melkeinpä huvitti, kun ennen peliä nautitut keppanat painoi sen verran rakossa, että lähdin käymään kesken erän kusella ja joku äärimmäisen pätevä järjestysnainen tuli ohjeistamaan, että tämä vessassa juokseminen kesken pelin häiritsee muita. WTF!  ;D

Leffateatterissa tämän huomautuksen olisin vielä ymmärtänyt, mutta että jäkismatsissa...

Minua ainakin v-tuttaa nämä, jotka ryntäilevät kesken erän joko vessaan, tai kaljalle. Tekisivät sen edes pelikatkon aikana, mutta tälläkin kaudella jo yksi maali on jäänyt livenä näkemättä tämän vuoksi. Kyllä siinä järjestyksen valvojien pitääkin antaa valistusta, jos ei itsellä älli riitä.

Poissa Manse-Fani

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1131
  • "Te voitte lähtee."
    • Profiili
Vs: Hallin järjestysmiehet
« Vastaus #5 : Syyskuu 25, 2007, 13:07:59 »
Mulla ei oo ollu oikeastaan moitteen sanaa Hakamettän järkkäreistä. Hyvin ovat tonttinsa hoitaneet, ja jos ei kaikkia miellytä niin muistakaamme että eipähän Hakassa ole asiat yhtä huonosti kuin joissain muissa liigahalleissa. Ja tuskin ne tahallaan ovat veemäisiä välillä, taitaa virka pakottaa.

Ja se nyt on selvää että jääkiekko-ottelussa joku saattaa kävellä edestäsi, jopa pelin aikana.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2007, 13:12:20 kirjoittanut Manse-Fani »

Poissa Simoes

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 294
  • Nemo = Juudas
    • Profiili
Vs: Hallin järjestysmiehet
« Vastaus #6 : Syyskuu 25, 2007, 13:45:52 »
Minua ainakin v-tuttaa nämä, jotka ryntäilevät kesken erän joko vessaan, tai kaljalle. Tekisivät sen edes pelikatkon aikana, mutta tälläkin kaudella jo yksi maali on jäänyt livenä näkemättä tämän vuoksi.

Voi sinua poloista, oletpas joutunut kokemaan kohtuuttoman kovia. En suosittele tällaisille kitisijöille muuta kuin Inkerin itkuvirsien seuraamista paikan päällä. Jää kotiin jos muut ihmiset häiritsee  ;)
"Pohjanmaalla oli ennenvanhaan sanonta, että eivät olleet kunnon häät, kun ketään ei tapettu. Nykyisin ei jääkiekko-ottelu ole mikään, ellei siinä tapella."

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Hallin järjestysmiehet
« Vastaus #7 : Syyskuu 25, 2007, 14:04:07 »
Voi sinua poloista, oletpas joutunut kokemaan kohtuuttoman kovia. En suosittele tällaisille kitisijöille muuta kuin Inkerin itkuvirsien seuraamista paikan päällä. Jää kotiin jos muut ihmiset häiritsee  ;)

Joo, en minäkään ymmärrä näitä ketkä tulevat hallille ottelua seuraamaan. Pysyisivät vaan kotonaan niin saataisiin hallissakin kaljoitella kaikessa rauhassa.

Poissa lupu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 204
    • Profiili
Vs: Hallin järjestysmiehet
« Vastaus #8 : Syyskuu 25, 2007, 15:18:40 »
Valitettavasti ulosantini oli taas niin heikkoa, että tarvitsee tarkentaa joitain kohtia. Turhaa kait kaikkia järkkäreitä on sormella näyttää, että toimivat siten mitä kerroin ja on se huomattavasti palvelu parantunut parin vuoden aikana. Pari vuotta sitten järkkärit kävivät kesken pelin kyselemässä lippua/kausikorttia ihmisiltä katsomossa asti. Kyllä siellä ihan fiksujakin järkkäreitä löytyy.
 Toinen asia, mikä minua ärsyttää, on hipelöinti sisääntulossa. Edelleenkään missään muualla en ole joutunut hipelöinnin kohteeksi. Ihmeelliseksi tekee vielä se hipelöinissä, että olin tullut katsomaan peliä pienen poikani(1v 5kk) kanssa. Onneksi eivät ottaneet 2dl hylamaitoa pois, että pystyin tekemään Ville Vallattomia erä tauolla itselleni ;D . Hmm, olenkin varmaan tuomassa halliin alkoholia/pommeja/aseita. Toisen kerran olin tulossa sisään normaalit farkut ja aika tiukka t-paita päällä, niin eikö perkele silloinkin pidä vielä hipelöidä. Alkaa pikku hiljaa tuntua ,että ne tykkää hipelöidä...

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Hallin järjestysmiehet
« Vastaus #9 : Syyskuu 25, 2007, 16:20:38 »
...Toisen kerran olin tulossa sisään normaalit farkut ja aika tiukka t-paita päällä, niin eikö perkele silloinkin pidä vielä hipelöidä. Alkaa pikku hiljaa tuntua ,että ne tykkää hipelöidä...
Olen täysin, läpikotaisin tyrmistynyt! Tuo ei todellakaan ole järjestysmiehelle soveliasta käytöstä.
Järkytykseni määrää ei voi mitata: vilkaisin kaltoin kohdellun profiilia ja havaitsin lupun olevan aikuinen mies.
Kuinka viehättävät nuoret naiset uskaltavat milloinkaan tulla hallille,
kun aikuiset miehetkin joutuvat vasten tahtoaan karvakouraisten järjestysmiesten käpälöinnin uhreiksi?
Tai ehkäpä juuri siksi naiset ovatkin turvassa järjestysmiehiltä... :D
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2007, 17:04:57 kirjoittanut Trafan »

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Hallin järjestysmiehet
« Vastaus #10 : Syyskuu 25, 2007, 17:06:16 »
...Toisen kerran olin tulossa sisään normaalit farkut ja aika tiukka t-paita päällä, niin eikö perkele silloinkin pidä vielä hipelöidä. Alkaa pikku hiljaa tuntua ,että ne tykkää hipelöidä...
Olen tyrmistynyt! Tuo ei todellakaan ole järjestysmiehelle soveliasta käytöstä.
Järkytykseni määrää ei voi mitata, vilkaisin kaltoin kohdellun profiilia ja havaitsin lupun olevan aikuinen mies.
Kuinka viehättävät nuoret naiset uskaltavat milloinkaan tulla hallille,
kun aikuiset miehetkin joutuvat vasten tahtoaan karvakouraisten järjestysmiesten käpälöinnin uhreiksi?
Tai ehkäpä juuri siksi naiset ovatkin turvassa järjestysmiehiltä... :D
Niinpä. Valitettavasti laki ei salli tämän ruumiintarkastuksen tekemistä vastakkaiselta sukupuolelta. Itse ainakin tykkäisin paljon enemmän, jos joku neitokainen tekisi minulle hyvinkin perusteellisen tutkimuksen.

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Hallin järjestysmiehet
« Vastaus #11 : Syyskuu 25, 2007, 17:54:30 »
Toinen asia, mikä minua ärsyttää, on hipelöinti sisääntulossa. Edelleenkään missään muualla en ole joutunut hipelöinnin kohteeksi. Ihmeelliseksi tekee vielä se hipelöinissä, että olin tullut katsomaan peliä pienen poikani(1v 5kk) kanssa. Onneksi eivät ottaneet 2dl hylamaitoa pois, että pystyin tekemään Ville Vallattomia erä tauolla itselleni ;D . Hmm, olenkin varmaan tuomassa halliin alkoholia/pommeja/aseita. Toisen kerran olin tulossa sisään normaalit farkut ja aika tiukka t-paita päällä, niin eikö perkele silloinkin pidä vielä hipelöidä. Alkaa pikku hiljaa tuntua ,että ne tykkää hipelöidä...

Ne järjestysmiehet onneksi tekevät vain työtään siellä. Kyllä sitä vuosien aikana on varmasti nähty yks jos toinenkin juoman salakuljetus yritys sinne halliin niin juomien kuin teräaseiden kohdalla. Varmasti olet kiitollinen sillekin järkälle, joka takavarikoi jonkin teräaseen pois, ettei pääse esim. sinun pientä poikaa uhkailemaan kännipäittensä.
Jos itseä noin paljon ottaa päähän kaikki kannattaa hallille tulo jättää väliin ja katsoa/kuunnella se peli ihan kotosalla.
Mitä siihen lippujen tarkastukseen tulee, niin parempi mennessä kuin, että joku menee sinunkin paikalle istumaan ja sitten pitäisi niitä paikkoja alkaa selvittämään siellä keskellä katsomoa. Kunhan ne järkät oppivat sinut naamasta tuntemaan, niin ei ne sitten sitä korttia ala kyselemään.
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

Poissa Dolphin

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 93
    • Profiili
Vs: Hallin järjestysmiehet
« Vastaus #12 : Syyskuu 25, 2007, 18:28:48 »
Marjon kanssa samoilla linjoilla. Ennemmin vähän liiankin tarkat turvatoimet, kun leväperästä touhua, jonka seurauksena joku hörhö salakuljettaa halliin jatimatikin ja alkaa räiskimään. Nykypäivänä kun tuntuu olevan jonkinlaista muotia aiheuttaa kaikenlaista karmeeta hämminkiä paikoissa minne väki kokoontuu ja mikäs oivallisempi paikka kun jäähalli.

Ja tuosta lippujen tarkistamisesta sen verran, että kyllä mua ainakin ottais kupoliin jos katsomossa mun vieressä istuis joku pummilla, kun mä oon viimeiset rahani pulittanut kausikorttiin. Nih!

Eli siis, ei mitään pahaa sanottavaa Hakametsän järkkäreistä. Niin monessa hallissa on tullu käytyä ja monenlaisia järkkäreitä nähtyä ja kyllä nää meitin järkät on selkeesti liigan parhaimmistoa.

Poissa lupu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 204
    • Profiili
Vs: Hallin järjestysmiehet
« Vastaus #13 : Syyskuu 25, 2007, 18:41:00 »
Toinen asia, mikä minua ärsyttää, on hipelöinti sisääntulossa. Edelleenkään missään muualla en ole joutunut hipelöinnin kohteeksi. Ihmeelliseksi tekee vielä se hipelöinissä, että olin tullut katsomaan peliä pienen poikani(1v 5kk) kanssa. Onneksi eivät ottaneet 2dl hylamaitoa pois, että pystyin tekemään Ville Vallattomia erä tauolla itselleni ;D . Hmm, olenkin varmaan tuomassa halliin alkoholia/pommeja/aseita. Toisen kerran olin tulossa sisään normaalit farkut ja aika tiukka t-paita päällä, niin eikö perkele silloinkin pidä vielä hipelöidä. Alkaa pikku hiljaa tuntua ,että ne tykkää hipelöidä...

Ne järjestysmiehet onneksi tekevät vain työtään siellä. Kyllä sitä vuosien aikana on varmasti nähty yks jos toinenkin juoman salakuljetus yritys sinne halliin niin juomien kuin teräaseiden kohdalla. Varmasti olet kiitollinen sillekin järkälle, joka takavarikoi jonkin teräaseen pois, ettei pääse esim. sinun pientä poikaa uhkailemaan kännipäittensä.
Jos itseä noin paljon ottaa päähän kaikki kannattaa hallille tulo jättää väliin ja katsoa/kuunnella se peli ihan kotosalla.
Mitä siihen lippujen tarkastukseen tulee, niin parempi mennessä kuin, että joku menee sinunkin paikalle istumaan ja sitten pitäisi niitä paikkoja alkaa selvittämään siellä keskellä katsomoa. Kunhan ne järkät oppivat sinut naamasta tuntemaan, niin ei ne sitten sitä korttia ala kyselemään.

Ei kai siinä paljoa selvittelemistä ole, kun näyttää kausikorttia, että on oma paikka ja toisella ei ole lippua olleenkaan. Tämä on nyt kahdeksas kausi, kun on oma kausikortti, joten kauanko pitää omistaa kortti, että ne oppii tuntemaan naamasta? Enpä ole vielä ikinä joutunut humalaisen hyökkäyksen kohteeksi oli lapsi mukana tai ei. Tämänkin välttää aika pitkälle omalla käytöksellä.
Miksi minun pitäisi jättää tulematta halliin siksi, että minua ärsyttää joidenkin järjestysmiesten käytös? Miten niin "noin paljon" ottaa päähän? Onko mittari, että jaksaa avata siitä ketjun tänne, niin silloin tarvii ottaa jo todella paljon aivoon?
Pieniä ärsykkeitä tarvii kestää, se on vaan sillain. Tässä tapauksessa Tapparan peli voittaa ärsytyksen.Istumaan päästyäni voin huokaista helpotuksesta ja nauttia kahvista ja kunnon pelistä.

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Hallin järjestysmiehet
« Vastaus #14 : Syyskuu 25, 2007, 20:18:48 »
Siitä käytöksestä voi ihan siinä paikanpäällä sanoa, niillä järkillä on siellä hallissa esimies, joka hoitaa nämä asiat. Omalla käytöksellä voi vaikuttaa moniin asioihin, totta. Minä ainakin tapaan hallille mennä ainakin lauantai-peleihin tämän turvatarkastus hässäkän takia aikaisemmin, kun tietää, että siinä menee aikaa. Ja kun valmiiksi on jo asennoitunut siihen, että siellä tutkitaan myös se kroppa laukkujen ym. lisäksi ei se paljon päätä purista.
Multa ei kausaria kyselty enää tokan kauden jälkeen, kun ainakin siinä C3 vasemmalla puoliskolla on yleensä ne samat järkät pelistä toiseen.

14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "