Heh, ei siellä katsomossa ny niiiin hyvä meisinki ollu.. edelleen vielä lisää vettä myllyyn.
Mut hyvältä näytti aika ajoin.
Mulla oli kans kauden eka paikan päällä peli ja olin siihen nähden erittäin tyytyväinen Tapparan suoritukseen. Etenkin Savianon zembalot jäällä ja Lehterän ja Enskan peli-into josta oli tällä kertaa myös todellista hyötyä. Ja todellakin tästä pelistä uskoisin että jätkille tuli lisää myös itseluottamusta joka on TODELLA tärkeää ens viikon matseissa, kun kolme kovaa joukkuetta asettuu vastaan. Ja Lehdolle iiiisot taputukset hienosta pelistä. Vaikka ne kaks uppos sinne verkkoon, niin hyvin pelattu Lehdolta.
Mua harmittaa ihan yli paljon etten saanu hommattua kausaria, mut toisaalta Kureca kyllä pohjusti aika hyvin ja toi pointit noista varsinaisista peliajoista, kulkemisista yms. (Vielä kun miettii et jotkut kulkee busseilla.. saati sit oma auto), et toisaalta ookoo ettei ollu rahaa hankkia korttia, toisaalta.. noh, mä voisin kattoo Tapparan pelejä 24/7 jos se ois mahdollista (en vanhoja), joten..
Ja mikä ihme se "minuutin hengähdystauko" juttu on?.. Tässähän ollaa menossa ihan NHL touhuihin. Ei s**tana, ihan lapsellista touhua. Ja (tämä nyt ei sinällään liity tähän eikä tällä ees niin väliä, mut) miksi ihmeessä kuuluttaja ei välillä kuuluttanu ollenkaan "joukkueet täysilukuiset" yms. muita perus kuulutuksia, mitä es. viime kaudella?
Mutta joo.. on toi vähän liian vähän.. alle 5000 katsojaa.
No, mut kunhan vaan saadaa pidettyä tietty voittoprosentti (mielellään kunnon voittoputki) niin eiköhän sitä jengiä ala taas valumaan peleihin. Toivossa on hyvä elää.