Kirjoittaja Aihe: Jukka Peltola  (Luettu 169554 kertaa)

Poissa Mr.Peter

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2842
    • Profiili
Vs: Jukka Peltola
« Vastaus #195 : Maaliskuu 07, 2014, 10:28:37 »
Juki on aina ollu mun yksi suosikkipelaajia ja oon seurannu ihan junnuista asti Peltolan kehitystä.
Hiukan kun peliälyä ja käsiä kun Jukilla olisi enemmän, niin olisi varmasti ylemmissä kentissä jos ei jo ulkomailla.
Fysiikkahan Jukilla on melkoisen huikea... Go Juki :)

Poissa Kylmäpää-Kake

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 193
    • Profiili
Vs: Jukka Peltola
« Vastaus #196 : Maaliskuu 09, 2014, 15:49:14 »
IS arvioi Jukin liigan top 5 puolustavaksi hyökkääjäksi.
http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1288663284550.html?pos=ksk-trm-urhl-ostu
- Lähtökohtana on se, että kaikki yrittää niin helkkaristi. Pelikirjoilla siellä ei pärjää, Jukka Rautakorpi.

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Jukka Peltola
« Vastaus #197 : Maaliskuu 24, 2014, 21:40:47 »
Nostellaanpas Jukin ketjua myös. Tähän asti läpi kauden yksi varmimpia suorittajia koko joukkueessa ja tänään kylmän rauhallinen maali verkkoon, viimeinkin.

Ei paljoa virheitä tee ja täydellinen työmoraali nuorella herralla. Tästä pelaajasta ei voi kyllä kun tykätä, muutkin kuin tytöt.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa bastardo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1042
    • Profiili
Vs: Jukka Peltola
« Vastaus #198 : Maaliskuu 24, 2014, 23:04:46 »
Pleijjaripelaaja. Toinen erikoinen piirre on nuo alivoimamaalit, jotka tuntuvat osuvan Peltolalle silloin harvoin kun niitä tulee. Tärkeä kaveri, ja toivottavasti ensi kaudella kasvaa vielä suurempaan rooliin ja alkaa tehtailla pisteitä tasaisemmin.
Jotenkin mulla on sellainen kutina, että tämä kaveri ratkaisee jonkun tärkeän pelin vielä tänä keväänä.  ;)
"Yks kaks peli onkin kaks yks."

Poissa HuiHai

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1767
  • Don´t hate the player, hate the game
    • Profiili
Vs: Jukka Peltola
« Vastaus #199 : Maaliskuu 26, 2014, 20:56:15 »
Tänään taas maali. Hirmu kuti, joka meni ilmeisesti suoraan maaliin. Tärkeä pelaaja, tärkeissä peleissä.

Poissa toinen aalto

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 433
    • Profiili
Vs: Jukka Peltola
« Vastaus #200 : Maaliskuu 26, 2014, 21:14:15 »
Maali ja monta tärkeätä blokkausta taas. Ei voi kun tykätä äijästä

Poissa Harald

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 605
    • Profiili
Vs: Jukka Peltola
« Vastaus #201 : Maaliskuu 26, 2014, 21:24:39 »
Tasakentällisin latoo tehopisteitä joukkueen tehokkaimpien hyökkääjien tahtiin pienemmällä peliajalla, blokeissa varmasti joukkueen kärkeä ja sopii mihin tahansa kentälliseen mille tahansa hyökkäysketjun pelipaikalle. Onnistuisi epäilemättä pakkinakin. Sitä minä vain että TÄRKEÄ PELAAJA!

Poissa taakka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1230
    • Profiili
Vs: Jukka Peltola
« Vastaus #202 : Maaliskuu 26, 2014, 21:27:23 »
Peltola pelaa kyllä erittäin ennakkoluulottomasti ja uhrautuvasti joukkueen eteen. Hieno pelaaja, ei voi muuta sanoa.
Hei, mua ei huimaa!

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Jukka Peltola
« Vastaus #203 : Maaliskuu 26, 2014, 21:51:41 »
Kevään mies. Kahdessa pelissä putkeen nätit maalit ja miehen arvoa ei edes mitata tehoissa, vaan pikemminkin blokeissa ja riistoissa, missä myös on Tapparan ja koko liigan eliittiä. A tai C rintaan ensi kaudeksi ja tämän iltaisen kudin kaltaisilla suorituksilla mahdollisesti YV:lle vielä tänä keväänä?

Poissa HuiHai

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1767
  • Don´t hate the player, hate the game
    • Profiili
Vs: Jukka Peltola
« Vastaus #204 : Maaliskuu 26, 2014, 21:55:03 »
Juu, kuten jäsen #51 jo mainitsi ja joku toinen otteluketjussa, Juki voisi hyvinkin olla kapteenistomateriaalia ensi kaudella!
Seurauskollinen ja kunnon taistelija. Huolisin ihan kapteeniksi asti.

Poissa Koo.Koo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 150
    • Profiili
Vs: Jukka Peltola
« Vastaus #205 : Maaliskuu 26, 2014, 22:13:34 »
Itse olen kyllä myöskin tällä kaudella monet kerrat miettinyt hallissa ääneenkin, että Jukille voisin itse hyvinkin olla antamassa C-kirjainta ensikaudella,
toki siellä muitakin hyviä ehdokkaita varmasti on, mutta kyllä ainakin A-kirjaimen mies ehdottomasti ansaitsisi.
Kyllä mies sen verran kovaa esimerkkiä näyttää joukkueelleen kentällä, että oksat pois.

Olen jo viime kaudesta lähtien harkinnut/halunnut Peltolan pelipaitaa, vielä ei ole tullut hankittua, mutta viimeistään ensikaudeksi se on pakko saada.
Arvostan pelaajana todella korkealle, omia suosikkeja ollut jo pitkään. Taistelee, raataa, uhrautuu, lisäksi löytyy käsiä ja peliälyäkin. Todellinen Tapparasydän sykkii miehellä.

Kertoo jo paljon nuo Peltolan sopimukset, muistaakseni joku kausi ei ollut mahtua joukkueeseen (?), mutta halusi itse välttämättä saada pelata Tapparassa ja ilmoitti olevansa valmis vaikka Mestiksen kautta taistelemaan pelipaikasta.
Nyttemminhän mies sitten kirjoitti tuon pidemmän jatkon ja se oli lopullinen niitti, tie miehen sydämeen käy lätkän kautta.

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Jukka Peltola
« Vastaus #206 : Maaliskuu 29, 2014, 20:47:46 »
Nostetaas vähä Jugia ylös kanssa. Oli tän sarjan ehkä paras Tappara. Harmi kun blokatuista ei pidetä kirjaa liigassa(amatöörimäistä). Sen vois käydä laskemassa Peltolan osalta mustelmista viä jälkikäteenki. Varmaa toistakymmentä blokattua laukausta tähä sarjaa ja muutenki on kevään lapsia. Laitoin paidan tilaukseen netistä. Pääsee seinälle.
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa HuiHai

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1767
  • Don´t hate the player, hate the game
    • Profiili
Vs: Jukka Peltola
« Vastaus #207 : Maaliskuu 29, 2014, 20:49:57 »
Loistavia blokkeja tosiaan tänään. Ja ihan varmasti sattui.
Oon ollut jo jonkun aikaa paitaa hankkimassa ja Peltola taitaa lukea selässä, kun saan sen tilattua.

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Jukka Peltola
« Vastaus #208 : Maaliskuu 29, 2014, 20:57:40 »
Kompataan ylläolevia. Ennestään löytyy vain Ojasen#8, Tarvaisen#20 ja Niemisen#30. Nyt on aika pistää uusi paita tilaukseen.

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Jukka Peltola
« Vastaus #209 : Maaliskuu 29, 2014, 21:07:38 »
On se Juki kyllä arvokas työmies meille, todellinen playoffpelaaja ja työmies ! Eikä siinä kaikki ! Tämän lisäksi kaveri myy vielä pelipaitoja kiitettävästi näköjään  ;D