Kirjoittaja Aihe: Tappara-TPS 25/9  (Luettu 14676 kertaa)

Poissa Kadg

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 486
    • Profiili
Vs: Tappara-TPS 25/9
« Vastaus #75 : Syyskuu 25, 2015, 20:17:56 »
Oon nyt muutaman matsi kattonu ja täytyy sanoo, että ei tolla pelillä tulla kauheesti pisteitä kerään. Suurimmat kaappaukset ollut aika yössä ja sotureista varmin, Kristian Kuuselakin näyttää kuolevaiselta.

Itseäni tässä paljon sapettaa se, että nimenomaan oltiin niin Lukkoa kuin TPS:ääkin vastaan parempi joukkue, mutta itse ryssittiin molemmat parilla mokalla todella pahasti. Varsinkin Lukko oli melko surkea 55 minuuttia pelistä, kunnes Tappara tarjoili maalit.

Poissa toinen aalto

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 433
    • Profiili
Vs: Tappara-TPS 25/9
« Vastaus #76 : Syyskuu 25, 2015, 20:19:22 »
Mielestäni tämäkin matsi, kuten se lukko pelikin kustiin siihen, että viimeisen kympin aikana ei hyökätä ollenkaan. Ymmärtäisin vielä jotenkin tän, jos oltais johdossa kahdella maalilla.

Mutta kyllä varmaan on jätkät tästä viikosta puhki, kun 3 peliä neljään päivän ja tämä varmasti on myös osasyy tän illan tappioon. Tosta tasoituksesta tulee mieleen yks v****maisimmista maaleista, minkä oon eläessäni nähny ja on muuten samalta pakilta unohtunu se mies sinne selän taakse.

Mutta en syytä pelkästään Saravoa on silti hyvä pakki. Joukkueena hävitään ja joukkueena voitetaan.

Poissa Jopi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 52
    • Profiili
Vs: Tappara-TPS 25/9
« Vastaus #77 : Syyskuu 25, 2015, 20:23:40 »
Mielestäni tämäkin matsi, kuten se lukko pelikin kustiin siihen, että viimeisen kympin aikana ei hyökätä ollenkaan. Ymmärtäisin vielä jotenkin tän, jos oltais johdossa kahdella maalilla.

Eikö sitä Lukko peliä just johdettu kahdella maalilla?
Yhtä kaikki, kyllä sais äijät saada nyt palautetta rankemman mukaan.