Kirjoittaja Aihe: Lukko- Tappara 6 Välierä  (Luettu 34259 kertaa)

Poissa #66

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 179
    • Profiili
Vs: Lukko- Tappara 6 Välierä
« Vastaus #315 : Huhtikuu 11, 2015, 19:34:39 »
Minun mielestä tuomarit olivat jälleen eri pelissä, mihin jääkiekkosäänöt on tehty. Empä taida olla ajatukseni kanssa yksin. Jos tätä peliä olisi pelattu jääkiekon säännöillä, olisi Tappara jo huilaamassa ja valmistautumassa finaaleihin.

Ai? Tapparako hävis pelin?

Poissa 67

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1197
    • Profiili
Vs: Lukko- Tappara 6 Välierä
« Vastaus #316 : Huhtikuu 11, 2015, 19:36:51 »
Minun mielestä tuomarit olivat jälleen eri pelissä, mihin jääkiekkosäänöt on tehty. Empä taida olla ajatukseni kanssa yksin. Jos tätä peliä olisi pelattu jääkiekon säännöillä, olisi Tappara jo huilaamassa ja valmistautumassa finaaleihin.
Kokonaisuutena katsoen tätä sarjaa. Tappara toden totta olisi ollut jo muutaman päivän piirtämässä taktikoita fläppitauluun finaalia varten. Tätä mennyttä peliä tarkoitin.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Lukko- Tappara 6 Välierä
« Vastaus #317 : Huhtikuu 11, 2015, 19:37:15 »
Minun mielestä tuomarit olivat jälleen eri pelissä, mihin jääkiekkosäänöt on tehty. Empä taida olla ajatukseni kanssa yksin. Jos tätä peliä olisi pelattu jääkiekon säännöillä, olisi Tappara jo huilaamassa ja valmistautumassa finaaleihin.

Ai? Tapparako hävis pelin?

Nyt ei oikein auennut
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa c-paaty

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 462
    • Profiili
Vs: Lukko- Tappara 6 Välierä
« Vastaus #318 : Huhtikuu 11, 2015, 20:03:08 »
Ihan sama, sarja on 3-3 ja Lukolla Tiku ja Taku alkaa nakertaa itseluottamusta. Aivan sama tuliko lopussa kavennuksia vai ei, voitot ratkaisee! Maanantaina kaikki Hakametsään! Häpeä jos ei ole täysi tupa. Itse ajattelin 1-3 tilanteessa että 6. peli ratkaisee, se meni Tapparalle ja siihen usko edelleen!

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Lukko- Tappara 6 Välierä
« Vastaus #319 : Huhtikuu 11, 2015, 20:12:37 »
Ehyt suoritus ja kaikki toimi joukkueen eteen. Peli hallussa jopa avlla

Kotivoitto, paineet lukolla vierasvoitto ja nyt kotipeli. Näin eteenpäin mut ei vielä finaalissa