Kirjoittaja Aihe: Kristian Kuusela  (Luettu 167788 kertaa)

Poissa Ioni

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 833
    • Profiili
Vs: Kristian Kuusela
« Vastaus #405 : Joulukuu 15, 2015, 10:31:29 »
Oikeastaan kiinnostavinta on nyt se, koska Kuusela ja Lajunen lähtevät maajoukkueen mukaan.
Periaatteessa ehtisivät pelata Kalpaa ja Ipaa vastaan.
Ei Czecheihin torstaiksi kello 18.30

Seuran homma ei ole lepuuttaa omia kavereita, että jaksaisivat maajoukkueessa painaa.

Seuran etu on kuitenkin lepuuttaa pelaajia jotka varmuudella pelaavat maajoukkueessa loppuviikolla 2-3 peliä. Loukkaantumisriski kasvaa väsyneenä ja Tapparalle on taatusti parempi pelata hieman repaleisella kokoonpanolla nuo 2 peliä, kuin vaarantaa jopa Kuuselan ja Lajusen loppukaudet..

Noin niinkun äkkiseltään aateltuna.

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Kristian Kuusela
« Vastaus #406 : Joulukuu 15, 2015, 10:32:52 »
Käsittääkseni maajoukkue on jo kokoontunut Helsingissä/Tsekeissä, joten teoriassakaan ei olisi mahdollista peluuttaa Kuuselaa tai Lajusta.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Kristian Kuusela
« Vastaus #407 : Joulukuu 20, 2015, 22:18:09 »
Jäämiehissä Ika Lehkonen summasi syyskautta ja laittoi tapetille liigan 3 parasta laituria. Olen aina arvostanut hänen mielipiteitään, mutta nyt kyllä ropisi pisteet alas ja kunnolla.

http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/liiga/tulevaisuuden-suurnimi-noussut-sm-liigan-ykkoslaituriksi-siirtyy-ensi-kaudella-nhlaa

Joka väittä, että Kuusela ei kuulu syksyllä liigan 3 parhaan laiturin joukkoon Liigassa, ei tiedä jääkiekosta kovinkaan paljoa, sorry Ika.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa tappawafanfoeva

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Kristian Kuusela
« Vastaus #408 : Joulukuu 20, 2015, 22:23:54 »
Jäämiehissä Ika Lehkonen summasi syyskautta ja laittoi tapetille liigan 3 parasta laituria. Olen aina arvostanut hänen mielipiteitään, mutta nyt kyllä ropisi pisteet alas ja kunnolla.

http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/liiga/tulevaisuuden-suurnimi-noussut-sm-liigan-ykkoslaituriksi-siirtyy-ensi-kaudella-nhlaa

Joka väittä, että Kuusela ei kuulu syksyllä liigan 3 parhaan laiturin joukkoon Liigassa, ei tiedä jääkiekosta kovinkaan paljoa, sorry Ika.
Tuo on kyllä muuten ihan hyvältä kiekkoanalyytikolta pohjanoteeraus.
"– Tiesin, että olen aika nopea. Kaverit jäi kuin täit tervaan, Kankaanperä sanaili."

"-Parantamisen varaa jäi paljon. En kai mä - saatana - ala kertoa teille, mitä muutetaan. Katsokaa lauantaina, Kankaanperä tuumi"

Poissa Jaukki

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1147
  • Tappara.co --> Treppu
    • Profiili
Vs: Kristian Kuusela
« Vastaus #409 : Joulukuu 21, 2015, 11:30:25 »
Liigan tän hetken paras pelaaja ei kuuluu oman pelipaikkansa parhaimmistoon? Salli mun nauraa Lehkonen!  ;D
Titta på ylähylly!

Poissa Luuseri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1356
    • Profiili
Vs: Kristian Kuusela
« Vastaus #410 : Joulukuu 21, 2015, 12:34:29 »
Liigan tän hetken paras pelaaja ei kuuluu oman pelipaikkansa parhaimmistoon? Salli mun nauraa Lehkonen!  ;D
Sattuuhan niitä virheitä. Lehkonen on nyt vaan jotenkin unohtanut Kuuselan, muisteli varmaan sentteriks tai jotain. Listalta voisi ainakin Koiviston viskata huit hemmettiin, mutta hällä väliä, nää on vaan näitä.
"Kerran vielä, Janne".
"Jaa ei enää?" No sitten paita kattoon!"

Poissa Battleaxe73

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 338
    • Profiili
Vs: Kristian Kuusela
« Vastaus #411 : Joulukuu 21, 2015, 12:56:32 »
Liigan tän hetken paras pelaaja ei kuuluu oman pelipaikkansa parhaimmistoon? Salli mun nauraa Lehkonen!  ;D
Sattuuhan niitä virheitä. Lehkonen on nyt vaan jotenkin unohtanut Kuuselan, muisteli varmaan sentteriks tai jotain. Listalta voisi ainakin Koiviston viskata huit hemmettiin, mutta hällä väliä, nää on vaan näitä.

Lehkonen valitsi Lajusen syyskauden ykkössentteriksi. Kutsui Haapalaa ja Kuuselaa siipiveikoiksi, joille Lajunen mahdollistaa jopa riskillä hyökkäämisen. Ehkä laskee Kuuselan onnistumiset Lajusen ansioksi. No itse en ole samaa mieltä, mutta mitäpä näistä

Poissa mk80

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: Kristian Kuusela
« Vastaus #412 : Joulukuu 22, 2015, 14:11:15 »
Kuusela kuulemma jäänyt venäjälle reenaileen KHL porukan mukaan? Kertoi hevosmiesten tietotoimisto

Poissa tomppa94

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1348
  • Tappara.co --> Donizimo
    • Profiili
Vs: Kristian Kuusela
« Vastaus #413 : Joulukuu 22, 2015, 14:26:14 »
Kuusela kuulemma jäänyt venäjälle reenaileen KHL porukan mukaan? Kertoi hevosmiesten tietotoimisto
No mikiltä sitten tämmönen lahja mikäli pitää paikkansa. Ei siinä paljoo Enlundit mieltä lämmitä.

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Kristian Kuusela
« Vastaus #414 : Joulukuu 22, 2015, 15:17:42 »
Kuusela kuulemma jäänyt venäjälle reenaileen KHL porukan mukaan? Kertoi hevosmiesten tietotoimisto
No mikiltä sitten tämmönen lahja mikäli pitää paikkansa. Ei siinä paljoo Enlundit mieltä lämmitä.
Kyllä ne hevosmiehet on nähty ja kuultu, mutta en Mikkiä ja Krisseä syyttäisi ennen kuin paksu Tatjaana on laulanut tai virallisempaa lähdettä löytynyt...

25. pvä sen näkee ja kuulee sitten...

Poissa mk80

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: Kristian Kuusela
« Vastaus #415 : Joulukuu 22, 2015, 15:43:26 »
Kuusela kuulemma jäänyt venäjälle reenaileen KHL porukan mukaan? Kertoi hevosmiesten tietotoimisto
No mikiltä sitten tämmönen lahja mikäli pitää paikkansa. Ei siinä paljoo Enlundit mieltä lämmitä.
Kyllä ne hevosmiehet on nähty ja kuultu, mutta en Mikkiä ja Krisseä syyttäisi ennen kuin paksu Tatjaana on laulanut tai virallisempaa lähdettä löytynyt...

25. pvä sen näkee ja kuulee sitten...
Niinkuin kirjoitinkin, hevosmiesten tietotoimiston huhuja. En itse ainakaan usko moiseen...ja mitään kättäpidempää ei ole tähän antaa. huhuja liikkuu jos jonkinlaisia. VOihan se reenailla, ei siinä mitään.. tuskin kuitenkaan tällä kaudella siirtyy mihinkään.

Poissa Terzzi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 808
    • Profiili
Vs: Kristian Kuusela
« Vastaus #416 : Joulukuu 22, 2015, 15:49:47 »
Onko siinäkään mitää järkeä jos Kuusela olisi jatkosoppareissa, mutta siirtyykin pelaamaan loppukaudeksi Venäjälle?

Huhhuh meni ny liian jännäks. Piinalliset pari päivää kun nimenomaan 25.12 menee siirtoraja kii. Vaikka ny onkin näitä HTT:n juttuja.

Poissa Slobo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 145
    • Profiili
Vs: Kristian Kuusela
« Vastaus #417 : Joulukuu 22, 2015, 16:01:13 »
Kuusela kuulemma jäänyt venäjälle reenaileen KHL porukan mukaan? Kertoi hevosmiesten tietotoimisto

No ei pitkään viihtynyt kun eilen oli -09 jäällä Haapalan ja Järvisen kanssa

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Kristian Kuusela
« Vastaus #418 : Joulukuu 22, 2015, 16:45:54 »
Itse ainakin luulen ja olen varautunut siihen ettei Maestro ensi kaudella Tapparassa pelaa. Eiköhän nyt ole korkea aika lähteä ulkomaille takomaan niitä euroja pahan päivän varalle.


Poissa Hemuli

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 460
    • Profiili
Vs: Kristian Kuusela
« Vastaus #419 : Joulukuu 22, 2015, 17:02:20 »
En tiedä kuinka saatanan pahoja päiviä Kuusela tulevaisuudessa odottelee, mutta ei tuo nyt täälläkään ihan tyhjän päälle jää. Ministerikin (tai pari) jää taakse keposesti, toistakymmentä vuotta jo kumin läpsyttelyä takana. Jos ei kaikkia rahojaan ihan näädän perseeseen ahda, niin eiköhän sitä jo kohtalaisesti pärjäile. Rahastoinnit yms. päälle eikä varmaan eläkepäivät samalla hetkellä lopu kun kiekkoura.
"Ilveksen kannattajien patologiseen kateellisuuteen sekoittunut krooninen vahingonilo yhdistettynä aidon ja oikean kunnioituksen puutteeseen sekä paskaan asenteeseen on kyseisen jengin kannattajien tyypillisin luonteenpiirre." -Kankaantaan profeetta