Kirjoittaja Aihe: Sinioranssit (-SO11-)  (Luettu 218278 kertaa)

Poissa kapri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 705
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #645 : Huhtikuu 18, 2015, 11:52:41 »
Kysyn oliko hallissa  teidän mielestä semmoinen fiilis kun odotitte???

Ei. Ainoastaan ajoittain.

Poissa Kadg

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 486
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #646 : Huhtikuu 18, 2015, 12:15:21 »
Kysyn oliko hallissa  teidän mielestä semmoinen fiilis kun odotitte???

Ei. Ainoastaan ajoittain.

Lukko game sevenissä oli kieltämättä parempi tunnelma keskimäärin. Finaalisarja on vasta alussa ja tunnelma oli jollain tapaa vähän odottava välillä. Ei ollut niin paljon sitä suoranaista hurmosta mitä game sevenissä.

Poissa Bee

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 12
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #647 : Huhtikuu 18, 2015, 14:07:09 »
Voitais lopettaa C-päädyssä pahvilla läpsytys ja taputtaa käsillä. Läpsyttimistä lähtee kamala ääni!

Läpsyttelyn sijaan koko C-pääty voisi yhtyä perushuutoihin ja taputtaa tosiaan käsillään. Se ei ihan hirvesti eroa läpsyttimen käytöstä, eihän? Vai onko liian raskasta liikuttaa molempia käsiä?

Nyt vaan hirveä tsemppi G4:een ja volat kaakkoon! Turha ääntä enää säästellä, tää kausi on kohta ohi ja on kesä aikaa lepuuttaa äänijänteitä.

Poissa Melu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 113
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #648 : Huhtikuu 18, 2015, 18:07:42 »
Ei hän tässä kukaan hauku sinioransien kulmaa,vaan kaikki muut katsomon osat o
Ihan hanurista,nyt se o aika paljon siitä kiinni miten
Sinioranssin ryhmän vetäjä vetää tän muuhallin mukaan,koska muualta
tätä hallia ei saada huutaan...

Perus huudolla pelin ollessa käynnissä,kun peli aaltoilee . Tapparaa Tapparaa Tapparaa

Kun on paine meidän hyökkäys päässä....kättä yhteen ja heiheihei tai nopee tempoinen maali maali maali
huutoo mukaan.

Omissa paine niin ihan perus huuto...Taistele Tappara Taistele

Ja vastustajien viive lähdöille ja ajan peluulle....armoton vislaus päälle..

Mainos katkot ja aikalisä ja mitä näitä on  pitempiä taukoja ,niin sillon voi vetää peppiä ja
vaikka tangoa katsomossa ja tietenkin ,kun peli o selvä meille tyyliin 100- 0

Näillä mä menisin jos mulla olis kova ääninen....mutta niillä mennään
mitä alakerran mies vetää,aina mukana.

Poissa Jaukki

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1147
  • Tappara.co --> Treppu
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #649 : Huhtikuu 18, 2015, 20:09:59 »
Ei hän tässä kukaan hauku sinioransien kulmaa,vaan kaikki muut katsomon osat o
Ihan hanurista,nyt se o aika paljon siitä kiinni miten
Sinioranssin ryhmän vetäjä vetää tän muuhallin mukaan,koska muualta
tätä hallia ei saada huutaan...

Perus huudolla pelin ollessa käynnissä,kun peli aaltoilee . Tapparaa Tapparaa Tapparaa

Kun on paine meidän hyökkäys päässä....kättä yhteen ja heiheihei tai nopee tempoinen maali maali maali
huutoo mukaan.

Omissa paine niin ihan perus huuto...Taistele Tappara Taistele

Ja vastustajien viive lähdöille ja ajan peluulle....armoton vislaus päälle..

Mainos katkot ja aikalisä ja mitä näitä on  pitempiä taukoja ,niin sillon voi vetää peppiä ja
vaikka tangoa katsomossa ja tietenkin ,kun peli o selvä meille tyyliin 100- 0

Näillä mä menisin jos mulla olis kova ääninen....mutta niillä mennään
mitä alakerran mies vetää,aina mukana.
Olen aikalailla samaa mieltä koko kirjoituksesta ja varsinkin tuosta lihavoidusta. Perjantaina käytettiin sitä vaikeaa "Tappara taistelee loppuun asti" chanttia. Monta kertaa toivoin että oltais palattu perus "Taistele Tappara taistele!".
Titta på ylähylly!

Poissa JuZa69

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 525
  • Elämä on lyhyt mutta elä sekin vähä täysillä.
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #650 : Huhtikuu 20, 2015, 19:39:38 »
Lauo, Tappara Lauo

Poissa Melu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 113
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #651 : Huhtikuu 20, 2015, 22:03:49 »
Kivaa kesää kaikille,jos ei perjantaina sitä taas törmätä hallilla ....


Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #652 : Huhtikuu 20, 2015, 22:48:06 »
Ei liity varsinaisesti SiniOransseihin, koska hoitivat tänäänkin hommansa kunnialla. Mutta onko tunnelma jotenkin vaisumpi verrattuna kahteen aikaisempaan finaalikevääseen? Tosin kahtena edelliskeväänä olen istunut E-parvella ja nyt C2:ssa, välittyiskö tonne parvelle tunnelma jotenkin paremmin? Ässät-sarjassa nyt oli meininki ihan eri planeetalta kun porilaiset oli tullu paikalle sankoin joukoin ja huudettiin kilpaa, mutta jotenkin musta tuntuu että viime vuoden finaaleissakin oli Hakametsässä tiiviimpi tunnelma kuin nyt. Johtuuko Tapparan laskusuhdanteisista peliesityksistä finaalisarjassa?

Poissa himmmaaa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 603
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #653 : Huhtikuu 21, 2015, 13:15:17 »
Itse kiinnitin huomiota siihen, että Tapparan ollessa tappiolla, läpsyttäjät eivät vaivaudu edes läpsyttämään. Kyllä pahvi sitten saa kyytiä kun johdetaan. Oksettavaa. Ok-set-ta-vaa.
"Leikitään jossain muualla, ei kaukalossa"
-Ville Nieminen

Poissa zacaroni

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 55
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #654 : Huhtikuu 21, 2015, 14:10:18 »
Edellisen kirjoittajan kanssa katsoin ihan samaa C3-katsomosta käsin. Itseäni myös se jotenkin ihmetytti että C-päädyssäkin oli erittäin hiljainen ja jotenkin saamaton tunnelma juurikin niillä hetkillä kun oltiin häviöllä & esim lopun alivoimalla. Tietenkään ei voi yleistää ja olihan paikalla niitäkin jotka hakkasivat käsiään yhteen koko pelin ajan, mutta jotenkin itseä oikein ärsytti ja teki mieli pariin otteeseen kysäistä vierustovereilta että miksi he edes ovat hallissa jos eivät Tapparaa kannattamassa. Oletan siis heidän olleen meikäläisiä yllä olleista vaatteista päätellen. Kuitenkin ISO KIITOS SO, te hoiditte hommanne!

Poissa Melu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 113
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #655 : Huhtikuu 21, 2015, 19:09:37 »
On tää meidän kirkko kyl semmoinen kirkko.
Jos ei SO:ta olisi niin ,kyllä halliin nukahtais,EI NÄIN!!!
Eilen katoin 1,2,&je  toisesta päästä niin siälä vasta on väsynyttä porukkaa..
Kyl saa näkee punasta tää suomen kannatus kulttuuri,oli laji oikeastaan mikä tahansa.

Tänne muka viälä pitäisi saada uusi ja komee halli tehtyä,huokaus
anteeksi nukahdin kesken lauseen.

Viälä kiitos SO kulmalle..

Poissa Unelma_Sirpa_Leena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #656 : Huhtikuu 23, 2015, 06:05:07 »
Moro

Perjantain finaalissa kun halli toivottavasti on loppuunmyyty ja porukka menee ajoissa seisomakatsomoon, niin olisko mitään jos annettas kärppien aloittavalle maalivahdille painetta jo alkuveryttelyssä? Ajatuksena olis että aina kun kiekko menee maaliin lämmittelyn aikana niin kauhee buuaus ja seula-huudot. Ja sitten kun kakkosmolari maalissa, hiljaisuus.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #657 : Huhtikuu 23, 2015, 07:38:47 »
Ei mun mielestä pidä lähtä alkuverryttelyihin huutelemaan mitään. Tässä menee minun mielestä mauttomuuden raja. Toisekseen ne huutelut todennäkösesti vaan sytyttää sen maalivahdin huippupeliin.
Pelin aikana sitten asia erikseen, mutta kyllä kirkkokansan pitää se energia suunnata oman joukkueen kannatukseen.
Kannattamisesta niin SO on profiloitunut äänekkääksi kannattajaryhmäksi ja hemmetin hyvä, tekee myös mitä lupaavat. Muut hallille tulevat ovatkin sitten yksilökannattajia jotka toimivat hallilla täysin oman luonteensa mukaisesti. Kritisoijilta unohtuu nyt kyllä meidän kulttuuripohja täysin. Vaikka me kaikki kuinka käytäisi keskieuroopassa ja eteläamerikassa kokemassa sen katsomon voiman niin se elämöinti ja mekkala ei vaan tartu meihin kaikkiin kannattajatyyliksi.
Toisekseen oman joukkueen tekeminen tuntuu ohjaavan voimakkaasti reaktioita ainakin siinä B katsomossa missä itse olen. Kun joukkue pelaa tunnustelevasti niin katsomo jää odottamaan mitä nyt tapahtuukaan ja kun pelissä on hyviä suorituksia kyllä tulee ääntäkin tosin ei millään Rion karnevaalityylillä. Mutta kaikki ovat aivan joka saatanan solulla pelissä ja joukkueen mukana, siinä meitä on hiljaisia rivissä joilla deodorantti on pettäny joka pelissä runkosarjan jälkeen.

Poissa Unelma_Sirpa_Leena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #658 : Huhtikuu 23, 2015, 08:39:58 »


"Ei mun mielestä pidä lähtä alkuverryttelyihin huutelemaan mitään. Tässä menee minun mielestä mauttomuuden raja. Toisekseen ne huutelut todennäkösesti vaan sytyttää sen maalivahdin huippupeliin."

Totta, huono idea, anteeks. Annetaan joidenkin muiden ottaa kaikki keinot käyttöön tukalassa selkä seinää vasten tilanteessa kun kotivoittoja on 0 kappaletta ja vastustajan maalivahdeille ei oo koppi oikein tarttunut viime ottelussa ja lehdistö kirjoittaa maalivahtiongelmasta.

Poissa Kadg

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 486
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #659 : Huhtikuu 23, 2015, 10:20:05 »
Mun mielestä tuo idea jo lämmittelyissä huutelusta on erinomainen. Porissa 2013 Metsola sai ainakin kuulla melkoista huutoa jo lämmittelyissä. Ei siellä nyt mitään seulaa jatkuvalla syötöllä kukaan jaksa huutaa, mutta jos nyt imaisee jonkun vedon niin sitten vähän painetta ja "hurrausta", kun kiekko verkon perukoille napsahtaa.