Kirjoittaja Aihe: Henrik Haapala  (Luettu 247872 kertaa)

Poissa Calzo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 461
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #690 : Marraskuu 24, 2015, 22:09:38 »
"Henrik Haapalaa odotellaan takaisin kokoonpanoon."
Suora lainaus:
tappara.fi

Itse päättelin tuosta että paluu tapahtuu pian. Itse löisin rahani lauantain puolesta.
Maanantaina oli mukana reeneissä ja ihan siinä meni missä muutkin, luisteli ja ampui jne...joten lienee vain kysymys koska saa luvan. Olisiko jo huomenna Lahdessa...

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #691 : Marraskuu 24, 2015, 22:09:49 »
Joten ei ylävartalovamma välttämättä estä luistelutreeniä.

Mutta päävamma yleensä estää ainakin toipumisen alkuvaiheessa luistelun ja kaikenlaisen muunkin sykettä nostavan liikunnan, ja päävammahan Haapalalla taitaa olla mikäli en nyt ihan omiani muista lukeneeni jostain lehtijutusta. Sikäli kovat luistelutreenit on hyvä merkki siitä että paluu on varmasti lähellä.
My bad then.. olin jostain jäänyt käsitykseen olkapäävammasta.
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #692 : Marraskuu 25, 2015, 00:44:54 »
Joten ei ylävartalovamma välttämättä estä luistelutreeniä.

Mutta päävamma yleensä estää ainakin toipumisen alkuvaiheessa luistelun ja kaikenlaisen muunkin sykettä nostavan liikunnan, ja päävammahan Haapalalla taitaa olla mikäli en nyt ihan omiani muista lukeneeni jostain lehtijutusta. Sikäli kovat luistelutreenit on hyvä merkki siitä että paluu on varmasti lähellä.
My bad then.. olin jostain jäänyt käsitykseen olkapäävammasta.

Henkankin paluu lähenee Tapolan mukaan. Ylen haastattelussa vinkkasi, että olisi mahdollisesti(?) jo lauantaina pelikunnossa

Lainaus
- Haapala on vielä sivussa, toistaiseksi saadaan hänet lauantaina mukaan.

Lähde: YLE: Kapteeni koppiin avauserässä – SaiPa voitti jatkoajalla Tapparan
http://yle.fi/urheilu/kapteeni_koppiin_avauserassa__saipa_voitti_jatkoajalla_tapparan/8479614


Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #693 : Marraskuu 25, 2015, 15:44:14 »
Sois Henkalle jo lonkkavaivojen menevän lopullisesti ohi...
"Varo ettei talos pala!"

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #694 : Marraskuu 25, 2015, 15:49:28 »
Nyt ei aukee tuo Vilttitossun kommentti ?
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa cace6969

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 633
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #695 : Marraskuu 25, 2015, 15:54:57 »
Nyt ei aukee tuo Vilttitossun kommentti ?
Juu ei oikein.

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #696 : Marraskuu 25, 2015, 15:57:55 »
Nyt ei aukee tuo Vilttitossun kommentti ?

Nii, ku oli todennu ite, et on lonkka aika kipee.
Ni toivoisin, et ei ois, eikä tuliskaan enää kipeeks.
"Varo ettei talos pala!"

Poissa tappawafanfoeva

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #697 : Marraskuu 25, 2015, 16:01:03 »

Tämän päivän iltasanomissa: Haapala todennäköisesti askissa lauantaina ja Ilomäki ensiviikon aikana. Toimittaja Jari Perkiö arvelee Peltolalla olevan kylkiluu murtunut ja saikkua useampi viikko. Vahvistuksia tuskin hankitaan tai ainakaan Tapola ei niitä kaipaa.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2015, 16:03:13 kirjoittanut tappawafanfoeva »
"– Tiesin, että olen aika nopea. Kaverit jäi kuin täit tervaan, Kankaanperä sanaili."

"-Parantamisen varaa jäi paljon. En kai mä - saatana - ala kertoa teille, mitä muutetaan. Katsokaa lauantaina, Kankaanperä tuumi"

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #698 : Marraskuu 25, 2015, 16:04:41 »
Nyt ei aukee tuo Vilttitossun kommentti ?

Nii, ku oli todennu ite, et on lonkka aika kipee.
Ni toivoisin, et ei ois, eikä tuliskaan enää kipeeks.

Minulla ei ainakaan ole sellaista tietoa, että lonkka olisi yhtään ollut kipee. Totaalisesti mennyt ohi, jos näin on.
Tämä nykyinen poissaolo johtuu aivan muusta tällistä.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #699 : Marraskuu 25, 2015, 16:09:21 »
Nyt ei aukee tuo Vilttitossun kommentti ?

Nii, ku oli todennu ite, et on lonkka aika kipee.
Ni toivoisin, et ei ois, eikä tuliskaan enää kipeeks.

Minulla ei ainakaan ole sellaista tietoa, että lonkka olisi yhtään ollut kipee. Totaalisesti mennyt ohi, jos näin on.
Tämä nykyinen poissaolo johtuu aivan muusta tällistä.

Jos oli sit vaikka vähän jekuttanu...
"Varo ettei talos pala!"

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #700 : Marraskuu 25, 2015, 16:26:08 »

Tämän päivän iltasanomissa: Haapala todennäköisesti askissa lauantaina ja Ilomäki ensiviikon aikana. Toimittaja Jari Perkiö arvelee Peltolalla olevan kylkiluu murtunut ja saikkua useampi viikko. Vahvistuksia tuskin hankitaan tai ainakaan Tapola ei niitä kaipaa.

Tallaisiin luuloihin olisi hyvä olla linkki liitettynä, niin jokainen voisi käydä jutun lukemassa.

Esim tämä juttu on ristiriidassa tuon kanssa:

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1448363131454.html
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2015, 16:28:26 kirjoittanut Messi »
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa tappawafanfoeva

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #701 : Marraskuu 25, 2015, 16:37:43 »

Tämän päivän iltasanomissa: Haapala todennäköisesti askissa lauantaina ja Ilomäki ensiviikon aikana. Toimittaja Jari Perkiö arvelee Peltolalla olevan kylkiluu murtunut ja saikkua useampi viikko. Vahvistuksia tuskin hankitaan tai ainakaan Tapola ei niitä kaipaa.

Tallaisiin luuloihin olisi hyvä olla linkki liitettynä, niin jokainen voisi käydä jutun lukemassa.

Esim tämä juttu on ristiriidassa tuon kanssa:

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1448363131454.html
Lahjakkuuteni IT hommissa ei oikein veny siihen että saisin linkitettyä paperisen iltalehden sähköiseen nettifoorumiin. No kaikki joka tapauksessa tietävät että mistä nuo luulot ovat ja kenen kirjoittamia.
"– Tiesin, että olen aika nopea. Kaverit jäi kuin täit tervaan, Kankaanperä sanaili."

"-Parantamisen varaa jäi paljon. En kai mä - saatana - ala kertoa teille, mitä muutetaan. Katsokaa lauantaina, Kankaanperä tuumi"

Poissa c-paaty

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 462
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #702 : Marraskuu 25, 2015, 16:51:12 »
Sois Henkalle jo lonkkavaivojen menevän lopullisesti ohi...

JYP pelissä Henkan pää/niska jäi kahden JYP perseen väliin jossain kahinassa minun käsittääkseni? Meni hallilla ohi koko tilanne, mutta Ruutu oli näyttänyt (kuulemma) mitä tapahtui. Lonkasta ei ole kukaan mitään puhunut.

Poissa Calzo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 461
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #703 : Marraskuu 25, 2015, 17:01:00 »
Sois Henkalle jo lonkkavaivojen menevän lopullisesti ohi...

JYP pelissä Henkan pää/niska jäi kahden JYP perseen väliin jossain kahinassa minun käsittääkseni? Meni hallilla ohi koko tilanne, mutta Ruutu oli näyttänyt (kuulemma) mitä tapahtui. Lonkasta ei ole kukaan mitään puhunut.
Totta, eikä se oikeastaan mikään kahinakaan ollut, vaan jäi pihviksi kahden kookkaan sämpylänpuolikkaan väliin. Meni sen jälkeen vaihtoaitioon, yritti vielä noin vaihdon verran ja taas istumaan. Näkyi silloin lähikuvassa miten "silmät pyöri päässä" ja oli tuskaisen näköinen....siihen se sitten jäi. Toivottavasti lauantaina kunnossa ja palaa rosteriin.
Lonkkahan leikattiin jo viime kaudella joten voidaan ainakin olettaa että se on kunnossa.

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #704 : Marraskuu 25, 2015, 17:19:20 »
Testataan onnistuuko tuon IS:n paperisen ottelurapon tuominen tänne. Vaikkei varmaan kenellekään epäselvää, että toimittajan omaa spekulointia nuo poissaolojen pituudet.