Äänestys

Oliko maailmanmestareiden juhlakunto kohdillaan?

Kyllä, mitään ihmeempää ei tapahtunut
35 (71.4%)
Ei, toiminta oli epäasiallista
14 (28.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 48

Äänestys päättynyt: Kesäkuu 17, 2011, 20:50:58

Kirjoittaja Aihe: Maailmanmestareiden juhlakunto  (Luettu 13840 kertaa)

Poissa mrcrowley

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 553
    • Profiili
Vs: Maailmanmestareiden juhlakunto
« Vastaus #45 : Toukokuu 19, 2011, 21:39:06 »
Kyllä tässä juhlinnassa tuli esille ne kaikki patoutumat 16 vuoden ajalta. Mun mielestä juhlinta ei missään vaiheessa mennyt liian överiksi ja sen pienen överin ymmärtää kun katsoo tilastoja.

Hieno turnaus ja hienot bileet. Toivottavasti seuraava mestaruus tulisi nopeammin, niin juhlinta olisi inhimillisempää ja "kukkahattutädit" voisivat pitää suunsa kiinni.

Niemis Villen lausuntohan vaikuttaa joko pepun nuolennalta liiton suuntaan tai katkeruudelta voittajajoukkuetta kohtaan. Niin paljon kuin Nimoa pelaajana ja ihmisenä kunnioitan, niin toi kommentointi oli tekopyhää!

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Maailmanmestareiden juhlakunto
« Vastaus #46 : Toukokuu 20, 2011, 00:00:05 »
En nyt ymmärrä, että miksi tästä asiasta pitää edelleen jauhaa mediassa. Se tapahtuma oli ja meni, juhlittu oli selkeästi ja siinä tuoksinassa muutamalla kaverilla meni sen verran överiksi, että nilkkoja olisi ollut hyvä parannella vähän syrjemmässä enemmänkin. Mutta ei tätä enää jauhamalla paremmaksi saada, joka paikassa käydään samat keskustelut ja kirjoitellaan samat puusilmäiset mielipiteet puolin ja toisin, eikä asiaan ole tullut mitään uutta mielipidettä tai näkökulmaa sitten ensimmäisten uutisointien. Lähinnä tämä on enää vain eri tavalla asiat näkevien kimppuun hyökkäilyä.

Poissa Kolme Seppää

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1318
    • Profiili
Vs: Maailmanmestareiden juhlakunto
« Vastaus #47 : Toukokuu 20, 2011, 07:29:58 »
Totta on se, että pahiten tässä jupakassa epäonnistui Jutila, joka oli joukkueenjohtaja ja jonka vastuu päättyy vasta, kun joukkue hajoaa omille teilleen virallisten juhlien jälkeen. Nurminen nolasi itsensä kuten Salmelakin esiintymällä känniääliönä kameran edessä. Muiden osalta pysyttiin mun mielestä joten kuten kohtuuden rajoissa. Leijonista ei yksikään esitellyt juomistaan, vaan piti pulloa siveellisesti jemmassa bussin kaiteen takana eli siinäkin näki, että edes karvan verran tilannetajua löytyi.

Huvittavaa tässä on se, kuinka överiksi arvostelukin menee ja kuinka yhtäkkiä yksi juhla, jossa pari henkilöä on näkyvästi humalassa, pilaa Suomen nuorison ja glorifioi kännäämisen. Monilta meni yli, mutta jumalauta - kohtahan taas alkaa 24/7-kasvatuskoulu nimeltään Big Brother, joka perustuu siihen, että seurataan typerien nuorten ihmisten käyttäytymistä, kun näille juotetaan viinaa. Siinä saavat nuoret esimerkkiä myös siitä, kuinka näyttämällä kännissä tissejä pääsee 7 päivän sivuille ja saa kutsun myöhemmin johonkin Sedulan julkkiskekkereihin. Siihen verrattuna pari videoklippiä kompuroivista ja sammaltavista maajoukkueen edustajista on todella olematon asia.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Maailmanmestareiden juhlakunto
« Vastaus #48 : Toukokuu 20, 2011, 12:30:36 »
Kuten arvata saattaa, tästä on tulossa jo pienimuotoinen kulttuuri-ilmiö:

Nyt on jo myynnissä fanipaitaa: http://ssfk.fi/tuotekuvat/Optar%20Printti%2040%2061-028-AW.jpg
Ja tottakai kaikkien rakastama Lego versio: http://i.imgur.com/1Nv0o.jpg
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Hakkuri

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 307
  • "Finis coronat opus"
    • Profiili
Vs: Maailmanmestareiden juhlakunto
« Vastaus #49 : Toukokuu 20, 2011, 13:52:52 »
Olisi todella mielenkiintoista nähdä kuinka sivistyneesti Ville itse juhlisi maailmanmestaruutta. Se on varmaan helppo sanoa vierestä kun itse ei ole pistänyt tikkua ristiin kultamitalin eteen.
Hiukan tuommoinen ajatus kävi omassakin mielessäni. Mutta pois se minusta... Nimittäin on Villellä kyllä ihan asiaakin. Jos Summasen ja Villen kommentit laitetaan vastatusten, niin itse olen kyllä Villen kannalla. "Raato" saa hoidella petojaan siellä kaukalon puolella, suhdetoiminta- ja julkisuuskonsultiksi hänestä ei ole. Molemmat puolet pitää menestyvän urheilijan kuitenkin oppia hanskaamaan. Joukkueen johtoportaalle tuon nyt pitäisi olla itsestäänselvyys. Siellä on sitä ikää ja kokemusta...?    ;D

Poissa Nomadic

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Vs: Maailmanmestareiden juhlakunto
« Vastaus #50 : Toukokuu 24, 2011, 11:30:31 »
Lueskelin tässä työpäivän lomassa tämän ketjun läpi ja kyllä täytyy sanoa että se jo melkein sammunut kiukku nosti päätään uudestaan. Nää kommentit alkoholiongelmista ja alkoholismin merkeistä menee niin rajusti yli ettei mitään rajaa. Yhden jurrin perusteella on aika helkkarin kohtuutonta alkaa leimaamaan yhtäkään ihmistä tuolla tavalla. Samoin tuo että hyvä viinansietokyky viittaa alkoholismiin on suoraan sanottuna aivan täysin paskapuhetta. Itse pystyn edelleen juomaan lähes jokaisen miehenkin pöydän alle enkä mä todellakaan ole mikään alkoholisti, satunpahan vaan omaamaan hyvän viinapään kuten nähtävästi myös Salmela.

Olisihan tuon juhlan ehkä voinut klaarata paremminkin mutta ei tuossa musta mitään kauheen pahoja ylilyöntejä edes tullut. Yks vähän kaatuili, toisen lausunnoissa ei juuri ollut tolkkua ja presidenttiä vähän halattiin mutta mitään pahaa ei kukaan ole tehnyt. Ehkä Anssi olisi voinut jättää ne ruotsiksi sekoilut väliin mutta toisaalta Anssi teki silti sen mitä moni muu ei tehnyt eli yritti kiinnittää median huomion myös Hoviseen ja Joensuuhun. Tuossa kyseisessä pätkässä ei kyllä se toimittajaksan käy ihan täysillä joten en ehkä ihan kaikkea pistäisi pelkästään Anssinkaan piikkiin.

Ja on tää vaan kumma kansa kun kauhea valitus siitä että mestarit juhlivat muunkin kuin Muumi-limsan voimalla. Silti ollaan ihan hiljaa siitä että kolme ensimmäistä esiintyjää kyseisissä karkeloissa kirosivat kuin merimiehet ja huudattivat kansaa kaiken maailman dokausbiiseillä. Sekö oli sitten ihan okei?Ja mistä saakka vastuu nuorten juomisesta on ollut lätkäjoukkueen harteilla? Eiköhän se ole jokaisen vanhemman asia itse kasvattaa lapsensa ja toimia heille esimerkkinä. Jos kukaan olisi käyttänyt järkeään noiden juhlien suhteen niin ne olisi järjestetty vasta tiistaina tai keskiviikkona eikä heti kun joukkue palaa Suomeen. On sekin musta aika kohtuutonta että joukkuetta kiellettäisiin juhlimasta omaa suoritustaan, varsinkin kun kyseessä on maailmanmestaruus, siitä syystä että pitää mennä edustamaan torille missä kansa dokaa sen mestaruuden ilosta. Eiköhän se ollut kaikilla tiedossa että ei ne sieltä ihan selvistäpäin paikalle ilmaannu.

Koko asiasta ei taatusti olisi noussut yhtään niin suurta kohua jollei media olisi alkanut asialla repostelemaan. On sekin että ensin nostetaan mestarit kansallisiksi sankareiksi ja seuraavassa hetkessä lytätään koko joukko maanrakoon. En ymmärrä tollastakaan toimintaa ollenkaan. Tuon takia sitten tulee ontuvia selityksiä rikkinäisistä kengistä ja tulehtuneista nilkoista kun jotain täytyy kumminkin vastata. Täydet pisteet Salmelalle siitä että jälkeenpäin piti suunsa kiinni eikä lähtenyt selittelemään kun mitään selitettävää ei kerran ollut.

Ymmärrän jossain määrin joidenkin närkästymisen tästä mutta silti olisi kaikkia kohtaan reilumpaa keskittyä siihen mestaruuteen eikä joukkueen juhlakuntoon, varsinkaan niin että sieltä aletaan oikeen erikseen mainita nimeltä ja kaivamalla kaivamaan kaikki vähänkään töppäykseltä näyttävät toimet. Itse ainakin pahoitin jossain määrin mieleni noista "hyökkäyksistä" kyseisiä ihmisiä kohtaan. Valittakoon ne jotka eivät itse koskaan ole tehneet mitään väärin tai itse koskaan juhlineet hieman liikaa.

Poissa Kolme Seppää

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1318
    • Profiili
Vs: Maailmanmestareiden juhlakunto
« Vastaus #51 : Toukokuu 24, 2011, 12:37:26 »
Juu-u. Nämä "alkoholiongelmaisethan" ovat ensin vetäneet useiden viikkojen leirityksen läpi ja siihen päälle vielä pari viikkoa "katkolla" Slovakiassa turnauksen ajan. Kovin jyrkkiä johtopäätöksiä tunnutaan vedettävän ja hommahan menee överiksi joka saralla. Keskeisin ongelma ei ollut se, että juomia oli nautittu, koska sitähän kaikki odottivatkin. Ongelma oli joukkueenjohdon pelisilmän puute siinä, että ennakkoon olisi voitu ohjeistaa, kukaan ei mene kännissä lausumaan kameroiden edessä mitään ja että pahiten jurrissa olleet olisi voitu pitää poissa eturivistä. Siellä oli kuitenkin parikymmentä edustuskuntoistakin paikalla.

Poissa Number7

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 744
    • Profiili
Vs: Maailmanmestareiden juhlakunto
« Vastaus #52 : Toukokuu 24, 2011, 13:26:19 »
Ville Nieminen liittyy "kukkahattujen" puolueeseen ja kommentoi varsin jyrkästi Leijonien juhlintaa: Mä en jumalauta ymmärrä

Olen samaa mieltä Ljjp:n kanssa tämän tilanteen hoidosta, tai pikemminkin hoitamattomuudesta. Olisi heti pitänyt todeta vahingon tapahtuneen, ja pahoittelut päälle. Nyt tätä pyykkiä sitten käydään ja koko mestaruus tuntuu olevan aivan taka-alalla. En itse tuomitse pelaajien/valmentajien kuntoa tai tilaa, mutta olisi tosiaan voinut tuon esiintymisen hoitaa paremminkin.

Kuitenkin mikä ihmetyttää on tämä Niemisen tilitys; onko kyseessä katkeran pelaajan kyyneleet, kun ei tullutkaan hienon kauden jälkeen valituksi joukkueeseen ?  "- Tätä ei ikinä olisi voinut tapahtua Saku Koivun, Ville Peltosen tai Kimmo Timosen joukkueissa"; BULLSHIT. Noi samat jätkät olisivat 98%  todennäköisyydellä olleet täsmälleen samassa kunnossa, oli siellä mukana Saku tai ei. Ehkä jotkut henkilöt oltaisiin vaan laitettu aikaisemmin nukkumaan. Ville on aina ollut tunnettu räiskyvänä persoonana, jolla itsekin kaukalossa pallo karkaa välillä käsistä. Vaikka nämä tapahtumat sijoittuvatkin kaukalon ulkopuolelle, on jotenkin vaikea nähdä Niemistä esimerkiksi juuri mestaruusjuhlissa täysin selvinpäin, kraka kaulassa ylistämässä Jutin grillaamia makkaroita. Jotenkin todella aneeminen avautuminen, ja lähinnä sarjaan "kukkahatut" omalta osaltani, vaikka tuota sanaa yli kaiken inhoankin. Välit Jaloseen/Kummolaan poikki, vai mistä moinen itku ? Toivottavasti ei jatka samalla linjalla.

Loppuun vielä sellainen lisäys, että Nieminen on siinä toki oikeassa, että liiton puolelta pitää nuo jälkipelit hoitaa. Kuitenkaan nyt ei mielestäni tapahtunut mitään sellaista, joka oikeuttaisi nähdynlaiseen jeesusteluun ja draaman paisutteluun.

Poissa jupetappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 563
    • Profiili
Vs: Maailmanmestareiden juhlakunto
« Vastaus #53 : Toukokuu 24, 2011, 16:37:09 »
En ollenkaan ymmärrä ja toisaalta taas ymmärrän.

En ymmärrä sitä, että mennään täysin humalassa koko kansan eteen juhlimaan.
Eikö olisi voinut ottaa sitten pienemmällä porukalla sen "muutaman" ?
Mutta toisaalta, 16 vuotta on pitkä aika..  ;) Juti toimi hienosti, veti kunnon perseet ja jäi kotiin  ;D

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Maailmanmestareiden juhlakunto
« Vastaus #54 : Toukokuu 25, 2011, 18:13:58 »
Aikuisviihdelehti Hustler osti Pasi Nurmisen ilmaveivikengät ja aikoo loppusijoittaa ne museoon. Hinnaksi tuli mukavat 3500 euroa. Pasi sanoi aikaisemmin RadioRockilla, joka huutokaupan suoritti, että rahat menevät hyväntekeväisyyteen.

Taitaa siis näistä kengistä koitua paljon enemmän hyvää kuin pahaa, kun kokonaisuutta katsotaan. Joku rahan tarpeessa oleva taho saa kohta mojovan lahjoituksen.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa JonttaiN

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 33
    • Profiili
Vs: Maailmanmestareiden juhlakunto
« Vastaus #55 : Toukokuu 25, 2011, 19:22:14 »
Muuten oli asiallista koko juhlinta, mutta Anssin käytös oli todella huonoo. Muuten kaikki käyttäyty hyvi.
http://www.powerplaymanager.com/r39901 <-- Huippu manageripeli. Parempi kuin hattrick tai HA. Lajeina tällä hetkellä jääkiakko ja futis. Tulevaisuudessa mm. tennis, f1, koris, käsipallo, lentopallo, baseball ja ampumahiihto. Kokeilkaa ihmeessä

Poissa Hakkuri

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 307
  • "Finis coronat opus"
    • Profiili
Vs: Maailmanmestareiden juhlakunto
« Vastaus #56 : Toukokuu 25, 2011, 23:34:54 »
Taitaa siis näistä kengistä koitua paljon enemmän hyvää kuin pahaa, kun kokonaisuutta katsotaan. Joku rahan tarpeessa oleva taho saa kohta mojovan lahjoituksen.
Hyvä jos tuolla tempulla saadaan joku lati hyvään tarkoitukseen. Mutta viitti nyt iso mies, Nurminen, rikkoa kenkänsä tuolla tavalla. Selittelyä selittelyä. Reilusti olis sanonut, että olin kännissä kuin käki. Nyt sitten yritetään - minusta raukkamaisesti - piiloutua kenkien taakse. Eikä sanoa asia niinkuin se on. Vai onko niin, että Nupe kaatui kengät tuohon kuntoon... niin se sitten vois olla. Mutta noin repsottavalla kengällä ei koneen portaita lähdetty astelemaan. Se on nakki. Tais sitten heppu oli todella päissään!   ;D

Minulla ei enää viimeaikoina ole ollut mielessä kuin Leijonien upea MM-kulta, mutta nää selittelyt ja sepustukset saa ajattelemaan näitä jo villaisella painettuja juttuja.  ???

Poissa Luuseri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1356
    • Profiili
Vs: Maailmanmestareiden juhlakunto
« Vastaus #57 : Toukokuu 26, 2011, 11:44:01 »
Moka mikä moka, ei siitä mihinkään pääse. Ei pitäisi olla liian vaikeaa tajuta että jos kerran on heti pakko vetää pää täyteen, niin sitten hoidetaan hommat niin että kukaan ei pääse kameran ja mikin kanssa iskuetäisyydelle. Vastuutonta ja jonkin verran säälittävää eräiden kohdalla. Voisin vielä sanoa että itse ryyppäämistä vastaan minulla ei ole mitään, mutta en kyllä halua antaa sellaista viestiä palstalla pyöriville faneilleni, joten jääköön sanomatta.
"Kerran vielä, Janne".
"Jaa ei enää?" No sitten paita kattoon!"

Poissa jupetappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 563
    • Profiili
Vs: Maailmanmestareiden juhlakunto
« Vastaus #58 : Kesäkuu 06, 2011, 21:56:33 »
Miksi muuten juhlimisen kritisoijat leimataan armotta kokoomuslaisiksi, kun eikös se ollut rkp:n wallin joka sitä etunenässä paheksui ?