Kirjoittaja Aihe: Tappara.info hakee vahvistuksia!  (Luettu 39413 kertaa)

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Tappara.info hakee vahvistuksia!
« Vastaus #30 : Joulukuu 19, 2007, 17:58:35 »
Mua kyllä kiinnostaisi :)

Täytän ehdotkin mielestäni ihan hyvin.

Kerrotko hieman tarkemmin/lisää itsestäsi?
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Cissboll

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 545
    • Profiili
Vs: Tappara.info hakee vahvistuksia!
« Vastaus #31 : Joulukuu 19, 2007, 18:28:38 »
Kyllä mode virka kelpaisi minulle,vaikken sitä ole liiemmälti himoinnutkaan.
Mulla ei ole mitään modetaustaa mistään mutta olen aktiivinen palstalla kävijä päivittäin.Itse asiassa jos totta puhutaan niin tämä on ainoa keskustelupalsta jossa käyn.
Urheilutaustainen,ja Tapparalaisuus kulkee suvussa.
Korostan,että pettymys ei ole suuri jollei valita.Se tarkoittaa sitten sitä että tehtävään on valittu parempi Mies/Nainen.
Onnea joka tapauksessa valitulle(ille)!

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Tappara.info hakee vahvistuksia!
« Vastaus #32 : Joulukuu 19, 2007, 20:09:26 »
En tiedä, saiko täällä ehdottaa muita ja miten kyseinen henkilö tähän reagoi, mutta jos nimimerkillä Trafan on yhtään kiinnostusta ottaa vastuuta moderaattorin hommista, pitäisi kyseisen henkilön olla itsestään selvä valinta. Ehdottaisin tiedustelemaan kyseisen henkilön valmiutta moden hommiin.

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Tappara.info hakee vahvistuksia!
« Vastaus #33 : Joulukuu 30, 2007, 04:12:53 »
Pistetään jälleen haku auki. Haemme vahvistusta tai vahvistuksia mode-tiimiin. Halukkaat esittäytyköön tässä ketjussa!

Vieläkö on uusille moderaattoreille tarvetta, vai joko vaje on täytetty? Varmuuden vuoksi esitän kiinnostukseni hommaan, seuraavilla meriiteillä perustellen.

- Tapparalainen olen ja tulen olemaankin, vaikka joskus se onkin niin tavattoman rankkaa.

- Objektiivisuuteen kykenen työssä kuin työssä, myös intohimoni kohdalla. Esitänkin suosituksenani nimimerkki Graingerin lausahduksen Palauteketjussa. Obesiteettiakin on sen verran, ettei ihan pienet tuulet ja katkerat tappiot heittele. Mutta Ojasta ei tönitä.

- Moderointikokemusta minulla ei ole. Olen kuitenkin suht' nopea oppimaan, enkä yleensä tee samaa virhettä toistamiseen (paitsi naisten kanssa). Säännöt opettelen tarkkaan, mutta teknisen osaamiseni ylittäviä tehtäviä - kuten viestien siirtämistä toisiin otsikoihin - en edes yritä ilman asiaankuuluvaa perehdytystä.

- Aktiivinen palstankäyttäjä olen ollut jo aikaisemmilla Tapparan keskustelusivustoilla ja tännekin on viestejä kertynyt jo yli 300. Lisäetuna on se, että yökyöpelinä norkoilen täällä hyvin usein myös myöhään aamuyöllä. Näin tulisi valvotuksi myös ne baareista kotiutuneiden kiukuspäissään laatimat syväanalyysit.

Jos en tule valituksi, niin mökötän viikon ja jatkan entiseen malliin.
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Tappara.info hakee vahvistuksia!
« Vastaus #34 : Joulukuu 30, 2007, 20:10:23 »
Hakemus
Rohkenen osoittaa kiinnostukseni moderaattorin toimeen koska Eepi noin ystävällisesti rohkaisee.
Olen vailla aiempaa moderointikokemusta, mutta opin vielä asioita (ihan uusiakin).
Pidän itseäni objektiivisena optimistina ja kiukuttelen harvoin ääneen.
Lukaisemalla muutamia viestejäni paljastuu mitä joukkuetta kannatan
ja ehkäpä myös jotain siitä millainen itsekin olen.
Vietän paljon aikaa sivustolla ja voisin ehkä tehdä jotain hyödyllistäkin siinä samalla.
Jos minut valitaan, yritän toimia niin ettei valitsijaraati joudu häpeään.


Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Tappara.info hakee vahvistuksia!
« Vastaus #35 : Joulukuu 30, 2007, 23:04:14 »
Kannatan Romppaa ja Trafania mister moderööttöreiksi. Romppaa henk. koht. tuntien, uskon hänen istuvan kuin tatti koneen äärelle, niin kauan, että rikollisuudet tällä palstalla saadaan kuriin.

Trafanin henk.koht. viestihistoriaa, asiallista kommentointia ja linkitystä katsellessa, hän on mode moden paikalle. Valittaneen nämä molemmat?!
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"

Kahvara

  • Vieras
Vs: Tappara.info hakee vahvistuksia!
« Vastaus #36 : Joulukuu 31, 2007, 00:25:19 »
Kannatan Romppaa ja Trafania mister moderööttöreiksi. Romppaa henk. koht. tuntien, uskon hänen istuvan kuin tatti koneen äärelle, niin kauan, että rikollisuudet tällä palstalla saadaan kuriin.

Trafanin henk.koht. viestihistoriaa, asiallista kommentointia ja linkitystä katsellessa, hän on mode moden paikalle. Valittaneen nämä molemmat?!
Samoja kannatan!
He olisivat parhaat siihen työhön.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Tappara.info hakee vahvistuksia!
« Vastaus #37 : Tammikuu 01, 2008, 18:15:43 »
Mode-tiimin yksimielisellä äänestyksellä, sekä palstaveljien kannustuksen tukemana, nimitämme nimimerkit Trafan ja Romppa moderaattoreiksi. He tuovat kaivattua lisää palstan kurinpitoon, joten linja tulee pysymään tiukahkona jatkossakin.

Katsellaan mahdollisia lisärekrytointeja sitten kun tarvetta ilmenee. Toistaiseksi "näillä mennään".
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa hippo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 140
    • Profiili
Vs: Tappara.info hakee vahvistuksia!
« Vastaus #38 : Huhtikuu 14, 2008, 20:54:04 »
Montako moderaattoria on täällä tällä hetkellä?
Montako jäsentä foorumilla on?

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Tappara.info hakee vahvistuksia!
« Vastaus #39 : Huhtikuu 14, 2008, 21:12:10 »
Montako moderaattoria on täällä tällä hetkellä?
Montako jäsentä foorumilla on?

http://tappara.info/index.php?action=mlist;sort=ID_GROUP;start=0

Tuosta voi laskea...

Poissa klage

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 272
  • Hellsinki Rock City!
    • Profiili
    • Tappara Fanclub Helsinki
Vs: Tappara.info hakee vahvistuksia!
« Vastaus #40 : Huhtikuu 16, 2008, 08:12:36 »
Aateltiin, että pitää olla ihan fifty-fifty, niin kaikki saa sitten oman nimimerkin jota vahtia tarkkaakin tarkemmin.
Roskasakki - Vuodesta 2008

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Tappara.info hakee vahvistuksia!
« Vastaus #41 : Marraskuu 20, 2008, 22:21:53 »
Moderaattorilta edellytetään seuraavia ominaisuuksia:

+ Tapparalaisuutta
+ Kykyä hoitaa tehtävää objektiivisesti
+ Aktiivisuutta tehtävässä
+ Moderointikokemus muilta palstoilta on iso plussa
+ Aktiivista historiaa Tappara.info -kekustelupalstalla

Kiinnostuneet ilmoittautukoot tähän ketjuun vapaamuotoisella hakemuksella.

Mollivoittoinen kausi on ajanut Tappara.infon keskustelutkin jonkinlaiseen taantumaan. Täten avaankin jälleen haun uusille moderaattorivahvistuksille, tuomaan 'nuorempaa' verta kokeneeseen tiimiin. Jos hyviä kandidaatteja löytyy niin värväyksiä tullaan tekemään yksi tai jopa useampia.

Samassa yhteydessä haluan kiittää jäsen Keymania joka teki pitkän ja ansiokkaan työn moderaattorina, mutta on nyt luovuttanut virkamerkinsä, aseensa ja käsirautansa. Toivottavasti näemme Keymanin jatkossakin aktiivisena palstajäsenenä ja takaportti moderaattoriksi on auki.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 20, 2008, 22:25:41 kirjoittanut Ljpp »
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Kahvara

  • Vieras
Vs: Tappara.info hakee vahvistuksia!
« Vastaus #42 : Marraskuu 20, 2008, 23:00:38 »
Ilmoittaudun ehdokkaaksi
+ Olen ehdottomasti täysiverinen Tapparalainen.
+ Olen täällä aina kun netti on auki, eli todella usein.
+ Olen mielestäni todella aktiivisesti mukana kirjoitteluissa, ja herätän tunteita palstatovereissani niin hyvässä kuin pahassakin.

Kävin räkänokkana tutustumassa useinkin Tappara.infon jäähyaitioon ja olisin hyvä esimerkki siitä, että paatunutkin huligaani voi parantua, ja muuttaa tapojaan. Jäähyaitiossa istuessani tuli opeteltua säännötkin niin että muistaisin ne varmasti, mikäli yöllä joku tulisi niitä kysymään. ;)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 20, 2008, 23:09:19 kirjoittanut T-a-p-p-a-r-a »

muncci

  • Vieras
Vs: Tappara.info hakee vahvistuksia!
« Vastaus #43 : Marraskuu 22, 2008, 00:30:55 »
Mollivoittoinen kausi on ajanut Tappara.infon keskustelutkin jonkinlaiseen taantumaan. Täten avaankin jälleen haun uusille moderaattorivahvistuksille, tuomaan 'nuorempaa' verta kokeneeseen tiimiin. Jos hyviä kandidaatteja löytyy niin värväyksiä tullaan tekemään yksi tai jopa useampia...
Tutkittuani jäsenlistalta niitä henkilöitä jotka on palstalle kirjoittanut jokseenkin paljon ja pääasiallisesti erittäin asiallisia viestejä niin suosittelisin uudeksi modeksi ajl:ää. Jos vaan herralta itse kiinnostusta löytyy osallistua palstan "siivoamiseen".

ajl

  • Vieras
Vs: Tappara.info hakee vahvistuksia!
« Vastaus #44 : Marraskuu 22, 2008, 13:52:37 »
Kiitos muncci kauniista sanoistasi, jotka lämmittävät mieltäni syvästi!

Käytettävissä olevan ajan rajallisuus on yksi tekijä, joka rajoittaisi varmaan ainakin osittain kykyäni hoitaa ko. luottamustyötä niin hyvin kuin haluaisin. Toisaalta oto-sjysteemillä uskoisin pystyväni ainakin jonkin verran auttamaan foorumin kehityksen ja toimivuuden saralla. Ja toisaalta, mukana olen ollut niin pitkään, että johan se olisi aika minunkin tehdä jotain konkreettista täällä.

No, ne on isommat viskaalit jotka näistä asioista päättävät, mutta em. "ehdoin" mikä ettei!