Kirjoittaja Aihe: Tapparan epäviralliset jälkipelit  (Luettu 50501 kertaa)

Poissa Grainger

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 305
    • Profiili
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #75 : Huhtikuu 09, 2006, 15:59:39 »
Tuo nimittäin ei ole provo vaan ihan totuus.

Niin onkin.

Mutta silti tuosta saa sen käsityksen, että olen alempiarvoinen, ettei minulla ole kausikorttia yhdenkään liigajoukkueen peleihin. No, jos asia sitten on niin. Provona tuota en ottanut, mutta melkoisen halveksivasti kirjoitit.

Ja mielestäni olen joa käyttäytynyt ihan hyvin Tapparan epävirallisissa jälkipeleissä. Ei tarvite heti hyökätä kimppuun, kun olen eri mieltä asiasta.

pelejä näkemättä voi/saa tehdä sen tyylisiä analyysejä mitä sieltä purskahti.

En sanoisi, että se oli kovinkaan kummoinen analyysi. Mainitsin sen olevan henkilökohtainen mielipiteeni ja näkemieni otteluiden pohjalta syntynyt mielikuva.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 09, 2006, 16:01:41 kirjoittanut Grainger »

Poissa ippe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #76 : Huhtikuu 09, 2006, 16:08:31 »
Mulla tulee Mäkinen nähtyä livenä kentällä noin 35-40 kertaa kaudessa ja tässä nyt useamman kauden ajan. Kertomasi luonnehdinta kyseisestä pelaajasta täytti mielestäni parjauksen tunnusmerkit (joka on muuten Suomen laissa kielletty) ja meinasin kirjoituksesi poistaa, mutta päätin nyt kuitenkin laittaa siihen voimakkaan vastineen. Jos se olisi ollut ensimmäinen viesti uudelta nimimerkiltä siitä olisi paiskahtanut varoitus.

Se sinun henkilökohtainen mielipiteesi tällä kertaa nyt vain hyvin suuresti muistutti jatkoajassa 10 typerimmän trollin paskanjauhantaa, ihan jopa sanasta sanaan, että sitä ei todellakaan tarvita. Hyvin oletkin käyttäytynyt, muista jatkossakin jättää nuo provot pois.

Patu

  • Vieras
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #77 : Huhtikuu 09, 2006, 16:50:06 »
Mielenkiintoinen juttu näillä sivuilla on, että kun ne pistettiin pakon edessä nopeasti pystyyn, niin organisaatioon pääsi moderaattoreiksi henkilöitä, joilla ei mielestäni ole siihen asemaan edellytyksiä. Muut tosin eivät ole minun silmääni pistäneet, mutta Ippe käyttäytyy näillä sivuilla koko ajan siten, etten itse antaisi omilla sivuillani hänen mitää "moderaattorioikeuksia". Viimeisimmässä viestissään hän käyttäytyi taas lapsellisen provosoivasti kirjoittajaa kohtaan, joka nyt ei satu olemaan tapparalainen (mikä juttu toistuu hänen jutuissaan). Edellisessä viestissään hän taas muuten harrasti mielestäni sellaista chattailua, etten sitäkään oikein ymmärrä.

Yleisesti ottaen olen saanut täällä erittäin asiallisia kommentteja, joten tuollainen "aseman väärinkäyttöö" pistää silmään.
Mutta tällä sivustolla on hienoa se, että täällä pyrkii moderoimaan myös vieraan vallan edustajat. Vaikka asiasta on taidettu jo ennestäänkin puhua. Ja sitten välilä heittäydytään marttyyriksi, kun ei muuten saa ymmärrystä.

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #78 : Huhtikuu 09, 2006, 20:24:39 »
Mielenkiintoinen juttu näillä sivuilla on, että kun ne pistettiin pakon edessä nopeasti pystyyn, niin organisaatioon pääsi moderaattoreiksi henkilöitä, joilla ei mielestäni ole siihen asemaan edellytyksiä. Muut tosin eivät ole minun silmääni pistäneet, mutta Ippe käyttäytyy näillä sivuilla koko ajan siten, etten itse antaisi omilla sivuillani hänen mitää "moderaattorioikeuksia". Viimeisimmässä viestissään hän käyttäytyi taas lapsellisen provosoivasti kirjoittajaa kohtaan, joka nyt ei satu olemaan tapparalainen (mikä juttu toistuu hänen jutuissaan). Edellisessä viestissään hän taas muuten harrasti mielestäni sellaista chattailua, etten sitäkään oikein ymmärrä.

Yleisesti ottaen olen saanut täällä erittäin asiallisia kommentteja, joten tuollainen "aseman väärinkäyttöö" pistää silmään.
Mutta tällä sivustolla on hienoa se, että täällä pyrkii moderoimaan myös vieraan vallan edustajat. Vaikka asiasta on taidettu jo ennestäänkin puhua. Ja sitten välilä heittäydytään marttyyriksi, kun ei muuten saa ymmärrystä.

Syy, miksi tein tämän kannanoton täällä, enkä tuolta "ilmoita moderaattorille" osiosta, on se, että siellä tulee tällainen teksti:

Huomioi myös että valvojat näkevät sähköpostiosoitteesi jos käytät tätä toimintoa.

Minulla ei ole tällä hetkellä täyttä luottamusta näin laajan "moderaattorikolleegion" toiminnasta, joten en halua sähköpostiosoitettani kovin laajaan jakeluun.

Poissa Moderaattori

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 483
    • Profiili
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #79 : Huhtikuu 09, 2006, 20:42:03 »
Nimimerkki Naapurilla on kova halu moderoida, asia josta varoitettiin jo kerran. Jos "ilmoita moderaattoreille" nappi ei kelpaa, sitten on syytä pitää moderointihalut sisällään.