Kirjoittaja Aihe: Tappara-aiheiset unet osa 2  (Luettu 11591 kertaa)

Poissa peterra

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1211
    • Profiili
Vs: Tappara-aiheiset unet osa 2
« Vastaus #15 : Marraskuu 13, 2014, 22:42:56 »
Täikampa mainoksesi on huikea ja paljon parempi kuin keskimäärin Tapparan mainokset. Toivottavasti Tapparan toimistolla huomataan ideasi, loistavaa! :)

Poissa warthog

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 45
    • Profiili
Vs: Tappara-aiheiset unet osa 2
« Vastaus #16 : Marraskuu 21, 2014, 23:37:48 »
Hmm...päätin nähdä unta, jossa Tapparan pelaajat, valmentajat ja huoltajat kasvattavat marraskuussa valtavat viikset. Ne roikkuvat maahan asti. Seuraukset ovat suurimittaisia. Pelaajien luisteluvauhti putoaa, ja kiekot lähtevät mihin sattuu, esim. omaan maaliin. Kukaan ei pysty keskittymään mihinkään, kun vaan suitaan viiksiä ja kompastellaan omiin ja toisten roikkuviin viiksin. Valmennus on sinne päin ja luistimet tylsiä. Otteluita hävitään yksi toisensa jälkeen. Maalivahtia vaihdetaan kesken pelin. Valmentajaa kritisoidaan. Sitten heräsin.

Poissa kustomi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 23
    • Profiili
Vs: Tappara-aiheiset unet osa 2
« Vastaus #17 : Marraskuu 28, 2014, 14:06:09 »
Meinasin kirjoittaa tämän unen jo finaalien aikaan,mutta jätin kirjoittamatta etten pilaisi toistenkin tunnelmaa. Eli tälläistä unta näin kun johdettiin finaali sarjaa 3-1 tilanteessa 23.4 vastaisena yönä, olin unessa seuraamassa finaali peliä Oulussa ja jokin ääni kertoi että me ei voiteta tätä peliä,eikä me voiteta mestaruutta tänä vuonna,seuraavaksi olin joutunut kärppien mestaruus juhliin... uskomattomalta ainakin tällähetkellä tuntuu ,samainen ääni kertoi kun olin unessa murheenmurtama että Tappara voittaa mestaruuden ensivuonna  :D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 28, 2014, 14:09:47 kirjoittanut kustomi »

Poissa Jaukki

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1147
  • Tappara.co --> Treppu
    • Profiili
Vs: Tappara-aiheiset unet osa 2
« Vastaus #18 : Marraskuu 28, 2014, 14:20:00 »
Meinasin kirjoittaa tämän unen jo finaalien aikaan,mutta jätin kirjoittamatta etten pilaisi toistenkin tunnelmaa. Eli tälläistä unta näin kun johdettiin finaali sarjaa 3-1 tilanteessa 23.4 vastaisena yönä, olin unessa seuraamassa finaali peliä Oulussa ja jokin ääni kertoi että me ei voiteta tätä peliä,eikä me voiteta mestaruutta tänä vuonna,seuraavaksi olin joutunut kärppien mestaruus juhliin... uskomattomalta ainakin tällähetkellä tuntuu ,samainen ääni kertoi kun olin unessa murheenmurtama että Tappara voittaa mestaruuden ensivuonna  :D

Mää oon nähny näitä mestaruusunia kymmenkunta kevään jälkeen. Joissakin voitetaan, joissakin hävitään.
Toivottavasti ääni päässäsi on oikeessa!  ;) :)
Titta på ylähylly!

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Tappara-aiheiset unet osa 2
« Vastaus #19 : Joulukuu 24, 2014, 11:15:32 »
Näin unta että tein Tapparan paidassa (puolustajana) pari maalia, vastustajaa en muista mutta kuten tosielämässäkin, "meidän" maalinteko tökki ja pahasti ja ottelusta tuli aika tiukka vääntö. Pakkiparina hääri Zdeno Chara Bostonin paita päällään. ;D
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Tappara-aiheiset unet osa 2
« Vastaus #20 : Joulukuu 24, 2014, 12:07:20 »
Olisko ollu parempi, jos pakkiparina olis Ollut Chara Zafak? :D
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Kalumummo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 411
    • Profiili
Vs: Tappara-aiheiset unet osa 2
« Vastaus #21 : Joulukuu 24, 2014, 13:51:12 »
Tämäkö
Ville Nieminen @TampereenPoika 
Onnea Hakametsä 50v. Mulla on taskussa avaimet KOTIIN.

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Tappara-aiheiset unet osa 2
« Vastaus #22 : Joulukuu 25, 2014, 20:18:43 »
Olisko ollu parempi, jos pakkiparina olis Ollut Chara Zafak? :D
Luulen että Zdenosta on maalin edessä enemmän iloa, Zafakista ehkä sitten vasta pelin jälkeen. ;D
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa KILO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1903
    • Profiili
Vs: Tappara-aiheiset unet osa 2
« Vastaus #23 : Tammikuu 30, 2015, 08:47:36 »
Näin unta, että soitin Erkinjuntille. Numeron sain netistä. Puhelin hälyytti pitkään ja ehdin jo empiä, että oliko tämä nyt sittenkään hyvä idea. Lopulta EJ vastasi etäiseltä kuulostavalla robottiäänellä. Tunnistan sen siitä huolimatta Antiksi. Olin hiljaa, koska en edes tiennyt, miksi olin ylipäätään soittanut. EJ kyseli hiljaisuuden keskellä, onko toisessa päässä ketään. Tällä kertaa ääni oli normaali. Sanoin tervehdyksen. Erkinjuntti kutsui minua nimellä – tiesin välittömästi, että hän oli käyttänyt Fonecta Calleria. Minua ärsytti, sillä nyt hän tiesi, kuka minä olen. Olin juuri tajunnut olleeni aikeissa soittaa pilapuhelun. En toteuttanut ideaani, koska olisin tuntenut itseni ilvesläiseksi. Näin itseni jo Ilves-paidassa, joten halusin sen mielikuvan pois.

Kerroin, että arvostan häntä pelaajana ja toivoisin, että hän jatkaa Tapparassa. Huhujen mukaan hän oli/on lähdössä pois. Mainitsin myös siitä erinomaisesta vaihdosta, jonka hän pelasi HPK:ta vastaan tiistaina. Erkinjuntti tiesi heti, mistä vaihdosta oli kyse. Lopulta minulle alkoi selvetä, että hän on matkaamassa JYP:iin. Hänellä oli ehtona sopimuksessa, että JYP alkaa pelaamaan punaisilla paidoilla. He kuulemma suostuivat, joten EJ:n nimi löysi tiensä sopimuspaperiin.

Kävimme erilaisia asioita läpi, kun huomasin, että tauot Erkinjuntin puheessa alkoivat pitkittyä. Taukojen pidentyessä myös puhe alkoi muuttua sopertavaksi ja ääni takaisin robottimaiseksi sekä etäiseksi. Ääni tuli koko ajan kauempaa. Lopulta en saanut mitään selvää enää, kun kaiken lisäksi AE:n taustalta kuulunut häly nousi dominoivaksi äänenalaksi. Lopulta suljin puhelimen.

Olin surullinen, koska olin menettänyt Erkinjuntin vaikka hetken aikaa tuntui jo, että olisimme voineet olla kavereita. Hän oli juuri kertonut minulle PS4-nikkinsä, jotta olisimme voineet pelata vaikka Fifaa. Mutta jokin sisälläni kertoi, että EJ:tä ei enää ollut. Hän oli menetetty tapaus.
Numerot ei valehtele, mutta tilastot ei kerro koko totuutta.

Poissa KILO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1903
    • Profiili
Vs: Tappara-aiheiset unet osa 2
« Vastaus #24 : Helmikuu 02, 2015, 08:41:32 »
Näin unta, että pääsin salakuuntelemaan Leinosen puheita tulevista pelaajahankinnoista, joita hän kertoili jollekin naiselle. Seisoimme parkkipaikalla suoalueen oloisessa ympäristössä, ehkä Louisianassa. Mikki otti Mersunsa etupenkiltä suurella fonttikoolla kirjoitetun nimilistan. Myös lista itsessään oli suuri kooltaan. Siihen oli listattu kaikki pelaajahankinnat tulevalle kaudelle kuukausikohtaisesti. Eli joka kuussa hankittaisiin uusi pelaaja. Oliko kyse sitten jostain markkinointikampanjasta, en tiedä.

Anyways, muistan listalta kaksi nimeä. Ensimmäinen on Heikki Leime eli joku konkaripakki vuosien takaa. Esitti tässä unessa kehittyvää mestislaituria. Toinen oli Dani Donut. Unessa yritin pakottaa itseni muistamaan koko nimilistan, mutta huonosti jäi nimet muistiin. Dani Donutin löysin onneksi eliteprospectista ja minulle selvisi, että hän on pelannut Ilveksessä ja takoi aivan tolkuttomat pisteet puolustajan tontilta. Tyyliin 28+40 ja pelattuja pelejä vain kolmenkymmenen paikkeilla. Pelihistoriaa löytyi myös HPK:sta.

Ukko oli saatanan pelottava näky: tupakan turruttamat kasvot, kiekkojen syömät poskipäät ja tatuointien peittämä iho. Muutoinkin ukkelista huokui monivuotinen alkoholismi. Muistutti melko paljon Danny Trejoa, mutta mukaan oli sotkeutunut myös hieman youtube-hitiksi noussutta Ted Williamsia.

Tappara.info ei ottanut ukon hankintahuhua lämmöllä. Tai siis otti lämmöllä ja kävi aika kuumana itse asiassa.
Numerot ei valehtele, mutta tilastot ei kerro koko totuutta.