Kirjoittaja Aihe: Tatuointeja!  (Luettu 56865 kertaa)

Poissa kimis75

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Tatuointeja!
« : Maaliskuu 27, 2006, 11:27:12 »
Ei oo mun silmiin sattunut sellaista ketjua jossa olisi puhetta tatuoinneista, siispä uhmaan julmaa luontoa ja avaan keskustelun siitä aiheesta. Tulee siihen sitten yksi tai sata vastausta ;)

Niin, mitä mieltä porukka on tatuoinneista?

Omasta mielestä ne on siistejä jos niitä on kohtuudella ja ne on tehty taidokkaasti ja että niistä saa selvää. Itse en tykkää sellaisesta sekametelistä, jossa ei ole mitään varsinaista kuvaa vaan vain värejä sikinsokin.

Nykypäivänä tatuointi on jo sellainen jokamiehen/naisen juttu,eikä sellaisia enää katsota "kieroon". Ennenhän se oli vankilakundien ja merimiesten juttu. Mitä enemmän kuvia, sen kovempi jätkä.

Itse omistan pari, jotka sijaitsee molemmissa olkapäissä. Vasemmassa on kolmen lapsen nimet sellaisessa viirissä ja oikeassa on kaksiteräinen kirves eli Tappara liekeillä höystettynä. Katsotaan josko siihen Tapparan ympärille joskus tulisi hiukan täydennystä hyvällä maulla tiätysti.

Ai niin, meinas mainos unohtua. Molemmat kuvat on otettu Wild West Tattoossa Pirkkalassa.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 27, 2006, 12:16:03 kirjoittanut kimis75 »

Poissa Memmu26

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 172
    • Profiili
    • Irc-galleria
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #1 : Maaliskuu 27, 2006, 13:28:49 »
Tatskat tosi jees hyvällä maulla toteutettuna. Tribalit on siistei. Itsellä yksi pieni "sekameteli" rinnassa, sydän ja perhonen siin oikeesti on. Tapparan haluaisin yläselkään, ehkä joskus, kun uskaltaa.. ;D

Jaa niin off topic: Saisko joku mode tuon ruman laatikon pois tuosta mun nimen alta?? Kiittäen..
Tappara - Till I Die!

Poissa Mari

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 152
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #2 : Maaliskuu 27, 2006, 15:15:07 »
Mulla on ollut Tapparan logo tatuoituna alaselässäni jo muutaman vuoden. Hieno on!

Poissa karsson

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #3 : Maaliskuu 27, 2006, 18:06:52 »
"Nykypäivänä tatuointi on jo sellainen jokamiehen/naisen juttu,eikä sellaisia enää katsota "kieroon". Ennenhän se oli vankilakundien ja merimiesten juttu. Mitä enemmän kuvia, sen kovempi jätkä."
Siinäpä se lyhyesti. Mitähän nämä 30-40 vuotta sitten tatuontinsa hankkineet nyt mahtavat ajatella kun katselevat katukuvaa. Ennen tosiaan tatuointi lisäsi katu-uskottavuutta huimasti, nykyään taitaa olla päinvastoin ;)

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #4 : Maaliskuu 27, 2006, 20:54:53 »
Ei oo mutta voisin ottaa jos joskus on aikaa ja rohkaisen mieleni. :) Ja suunnitteilla olis kuumemittari kainaloon tai pahvilaatikko olkapäähän...
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa Dolphin

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 93
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #5 : Maaliskuu 27, 2006, 21:37:36 »
Viitisen vuotta on ollut tuo delfiini koristamassa vasenta kättä ja viime viikolla tuli otettua tuohon sydämen päälle A-kirjain, viitaten poikamme nimeen. Sen "aan" ympärille pitäs vielä suunnitella jotain. Tuskin nää tatuoinnit minun osaltani tähän jää, mutta en meinaa myöskään tehdä itsestäni mitään Tikkurilan värikartastoo.

Poissa Memmu26

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 172
    • Profiili
    • Irc-galleria
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #6 : Maaliskuu 28, 2006, 06:34:10 »
Viitisen vuotta on ollut tuo delfiini koristamassa vasenta kättä ja viime viikolla tuli otettua tuohon sydämen päälle A-kirjain, viitaten poikamme nimeen. Sen "aan" ympärille pitäs vielä suunnitella jotain.

No mutta siihenhän tulee seuraavan lapsen nimikirjain sitten!  :D
Tappara - Till I Die!

Poissa JoKaGO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1775
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #7 : Maaliskuu 28, 2006, 09:52:00 »

No sitä mieltä, että jokainen menee tyylillään. Jos on niin suunnaton tarve viestittää itsestään jotain, ja että siihen ei vaatteet, aatteet tai ulosanti riitä, niin mikä ettei.

********* vaan jotkut wannabe-gangstat, jotka purkavat nuoruuden ahdistustaan valtaviin tatuointeihin, jotka sitten “isona” poistatetaan kalliilla laser-operaatioilla tms. Ja tämän kaikenhan maksaa sitten yhteiskunta eikä artisti!

Jotain jännää vanki–merimies –romantiikkaa tähän täytyy vieläkin liittyä, kuten joistakin viesteistä näkee: Jos uskallan… Kun uskallan… Siis olen kova kundi / mimmi, kun uskallan ottaa tatuointeja. Toivon sydämestäni (se on tatuoitu sinne), että tekin saatte sitä mitä sitten niillä tavoittelettekaan!

Poissa Ponttooni

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #8 : Maaliskuu 28, 2006, 17:09:03 »
Olen sen verran tylsä kaveri, että tatskoja ei ole. Rouvalla on yksi, mutta sitä ei edes taidettu kysyä.
Ei mulla ole mitään lävistyksiäkään, mainitaan sekin nyt tässä yhteydessä.

muncci

  • Vieras
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #9 : Maaliskuu 28, 2006, 18:17:09 »
Tatuoinnit on aina kiehtonut minua ja kaksi tatskaa on tullut vuosien aikana hankittuakin (Molemmat Duck's Tattoossa. Koskaan en ole kadonnut päätöstä niitä hankkia. Päinvastoin "nälkä" on taas kasvanut ja on hyvin mahdollista että kuvia tulee vielä lisää. Tapparan logo on sen verran hieno kuva että se voi ihan hyvin olla seuraava tatskani..

Tatska 1
Tatska 2

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #10 : Maaliskuu 29, 2006, 01:56:51 »
Tatuoinnit on aina kiehtonut minua ja kaksi tatskaa on tullut vuosien aikana hankittuakin (Molemmat Duck's Tattoossa. Koskaan en ole kadonnut päätöstä niitä hankkia. Päinvastoin "nälkä" on taas kasvanut ja on hyvin mahdollista että kuvia tulee vielä lisää. Tapparan logo on sen verran hieno kuva että se voi ihan hyvin olla seuraava tatskani..

Tatska 1
Tatska 2

Ooh, mikä uros, slurps.

On olemassa ihan hienojakin tatskoja, kuten naisella esim. pieni tatska nilkassa. Mutta joku punainen ruusu olkapäässä 50-vuotiaalla tantalla, niin yök. Kaikki, missä jotain muuta väriä kuin mustaa on mielestäni mauttomia.
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #11 : Maaliskuu 29, 2006, 07:33:13 »
Baldien kommenttiin ei voi yhtyä, sillä mielestäni Kaivannon 50-luvulla suunnittelema tatuointi vaatii ehdottomasti värit.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Rejected

  • Vieras
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #12 : Maaliskuu 29, 2006, 13:11:44 »
Iteltä löytyy seittemän kuvaa, keväällä aattelin mennä ottaan yhen lisää ja samalla vähän paranteleen tota yhtä. Suosittelen putkatattootta kaikille ketkä on menossa ottaan kuvaa.

Silakkalapa

  • Vieras
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #13 : Maaliskuu 29, 2006, 14:38:42 »
Oliskohan jostain saatavilla sellainen kruunupäisen jalkapallon kuva (kuningas jalkapallo), jota tais veikkauskin käyttää joskus vakion yhteydessä?

Moon harkinnut tässä jonkun jalkapalloaiheisen tatuoinnin hakkaamista olkapäähän ja ruunupäinen pallo vois olla vastaus siihen huutoon.

Poissa kimis75

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #14 : Maaliskuu 29, 2006, 17:05:53 »
Silakka:Tatuoinnin saa millaisen haluaa.
Ainakin minä olen nämä kaksi hahmotellut vasta paikanpäällä. Ilmoitin millaista olen suunnitellut ja Jakke piirti hahmotelman paperille, josta se siirrettiin iholle.

Helppoa ja nopeaa!