Kirjoittaja Aihe: NHL - pelisarja  (Luettu 20586 kertaa)

Poissa Labrys

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 984
  • ^ Latinaa. Google it!
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #30 : Syyskuu 17, 2015, 20:42:25 »
Jahas. NHL16 on sitten ostettu ja kokeiltu. Ihan hyvät fiilikset pelistä. 15 jätin väliin ja ps3 nhl14:sta tähän ps4 nhl16 niin onhan siinä eroa aikalailla. Ainoa oikeastaan mitä tulee pelattua on toi eashl, se on hauska pelimuoto. Pää ylhäällä jos törmätään!

Poissa aakoo93

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #31 : Syyskuu 17, 2015, 21:06:12 »
Saiskohan eashl:ään Tappara henkisen joukkueen täältä?  8)

Poissa tomppa94

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1348
  • Tappara.co --> Donizimo
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #32 : Syyskuu 18, 2015, 14:55:08 »
Momentumin voi polkee helvetti suohon. Varma maali tietokoneelle kun niille semmone tulee. Syötöt oli alussa ongelma mutta sekin lähti pois kun otti sen avun pois päältä. Muuten on paljon parempi peli kuin edeltäjänsä.

+ laukaukset tasaantunut eli tietokone ei saa 6 maalia 10 vedolla vaan molemmilla on n. 25.
+ maalin tekon hieman vaikeampaa
+tietokonekkin saa jäähyjä
+ luistelu on parempaa kuin nhl15

------- MOMENTUM pilaa peliä aivan totaalisesti, kun kiekkoo ei saa vastustajalta pois ja pelaajat eivät kaadu vaikka ottasit vauhtia puolesta kentästä taklaukseen. Momentumin seurauksena lähes aina maali.
- Liigaa olisi kiva tahkoa urana, yks kausi on aika tyhmä.

Muuten on hyviä kokemuksia pelistä. Muutamia bugeja on mutta ilmeisesti päivitys tulossa.

Poissa Labrys

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 984
  • ^ Latinaa. Google it!
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #33 : Syyskuu 18, 2015, 15:26:52 »
Saiskohan eashl:ään Tappara henkisen joukkueen täältä?  8)
Olisin mukana.

Poissa Fever

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 188
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #34 : Syyskuu 18, 2015, 21:36:15 »
Saiskohan eashl:ään Tappara henkisen joukkueen täältä?  8)
Olisin mukana.
Kuin myös, ellei ole taitorajoitteita. :)

Viime vuonna vasta tuli hypättyä konsolimaailmaan, joten EASHL-kokemusta ei juurikaan ole. PS4 siis alustana.

Poissa Labrys

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 984
  • ^ Latinaa. Google it!
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #35 : Syyskuu 19, 2015, 09:41:47 »
Perustin ny kokeeksi seuran. Ps4 nhl16 seuran nimi Tappara club lyhenne TC. Hae seuraan jos kiinnostaa, kaikki Tapparamieliset hyväksytään. Mä oon xxLabrysxx.

Poissa JuZa69

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 525
  • Elämä on lyhyt mutta elä sekin vähä täysillä.
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #36 : Syyskuu 19, 2015, 22:42:34 »
Perustin ny kokeeksi seuran. Ps4 nhl16 seuran nimi Tappara club lyhenne TC. Hae seuraan jos kiinnostaa, kaikki Tapparamieliset hyväksytään. Mä oon xxLabrysxx.
Jos jengiin mahtuu niin mukana! Enemmänkin voisi olla tämmösiä turnauksia/joukkueita!

Poissa Labrys

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 984
  • ^ Latinaa. Google it!
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #37 : Syyskuu 19, 2015, 22:56:08 »
Perustin ny kokeeksi seuran. Ps4 nhl16 seuran nimi Tappara club lyhenne TC. Hae seuraan jos kiinnostaa, kaikki Tapparamieliset hyväksytään. Mä oon xxLabrysxx.
Jos jengiin mahtuu niin mukana! Enemmänkin voisi olla tämmösiä turnauksia/joukkueita!
No eipä oo ketään. Täytyy mennä vanhaan jengiin jollei porukkaa tule. Pistäkää siis seurahakuun toi seuran nimi tai lyhenne ja lähetä liittymispyyntö. Sieltä EASHL kautta.

Poissa Fever

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 188
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #38 : Syyskuu 19, 2015, 23:33:44 »
Laittelin liittymispyynnön. Nick on eisenvalia. Katellaan jos saatais porukka pystyyn, hirveän kauaa ei malttais odotella joten liittykäähän äkkiä joukkoon ennen kun pelurit kaikkoaa muihin joukkueisiin!

Poissa ViinikanBostonbruins

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 149
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #39 : Syyskuu 27, 2015, 20:03:29 »
En tiennyt kumpaan tämä nyt kuuluisi mutta ajattelin tähän laittaa :
Eli siis mietinnässä olisi tuon nhl 16 gm moodi.. ja pohdiskelin  Patrik Laineen editointia eli mitä muut sanois esim potentiaaliksi ja jotki suuntaa antavat pohjapisteet josta hyvä alkaa nousemaa?