Kirjoittaja Aihe: NHL - pelisarja  (Luettu 20977 kertaa)

Poissa rocky4

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 72
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #15 : Lokakuu 18, 2009, 14:57:07 »
Pelin mm.laitaan sitomiset, yv:t, av:t, ilmasta ja maasta lyönnit, tappelut tuovat kyllä sitä extraa sen verta että siitä se 40e kannattaa maksaa kun vie vaihdossa vanhan NHL:n.

Verkkokaupasta peli lähtee 45€ ja vanhasta saanee ~15€ huuto.netissä -- jos siis haluaa kuluja minimoida.

Luulin että tuo 45e oli vain ilmestymistarjous.
Vanhasta saa gamestopissa sen 15e, jonka voi ottaa vaikka lahjakorttina minkä voi sit myöhemmin käyttää.

Poissa Metsurimies

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #16 : Lokakuu 20, 2009, 00:08:31 »

Sen saa edelleen Verkkokaupasta 45.40€:lla,se on ns. suoratoimitus Ahvenanmaalta ilman alv:tä ja vieläpä kotiinkannettuna samaan hintaan  8)
Kaikkeen tottuu.

Poissa rocky4

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 72
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #17 : Lokakuu 20, 2009, 17:52:55 »

Sen saa edelleen Verkkokaupasta 45.40€:lla,se on ns. suoratoimitus Ahvenanmaalta ilman alv:tä ja vieläpä kotiinkannettuna samaan hintaan  8)

Ei muuta ku sieltä tilaamaan. On hintansa veroinen.

Poissa Don Heinäluoma

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 48
  • Konna vie
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #18 : Lokakuu 25, 2009, 10:14:32 »
Itse en tykkää näistä uusista NHL-peleistä, tosin en ole uusinta nhl10 testannut, mutta aiemmissa peleissä selostus on tylsää.. ei yhtään semmosta mitä oli vaikka nhl 2001.

Päätin ladata jonnewebistä nhl2001 demon ja sen pelaaminen oli erittäin mukavaa. kunnon taklaukset ja äänitehosteet ym!!

Poissa Iceman88

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 188
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #19 : Toukokuu 02, 2010, 10:11:12 »
Niin vieläkös joku pelaa tota 2009:ää? Ite sain ton äsken kaverilta ja pettymyksekseni en löytänyt Niemisen Villee mistään.
Osaako joku sanoo, onko miestä tossa koko pelissä?

Poissa Jusu#25

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #20 : Toukokuu 02, 2010, 22:23:40 »
Mää oon joskus pelannu ja pitäs kyllä Tapparasta löytyy Ville. Xbox 360 versio kyseessä.

Poissa Ojasfani#8

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 677
  • Sinioranssit & Seinäjoen Hurjat
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #21 : Syyskuu 17, 2010, 19:19:37 »
Kaikki kynnelle kykenevät MurBBS:n NHL 11 -verkkoliigaan! http://murobbs.plaza.fi/pelit-ja-konsolit/696286-ps3-nhl11-verkkoliiga.html
Sinioranssit on täällä jäädäkseen
Ei meitä tap-piotkaan hiljentäis
On sydän sininen, on sydän oranssi
Ja suurin rak-kautemme Tappara

Laalaalallaalaa.......... ja suurin rakkautemme Tappara

Poissa ViinikanBostonbruins

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 149
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #22 : Maaliskuu 03, 2012, 11:48:25 »
Nonniin  :) nyt se Barkovikin on päässyt nhl 12:sen  virallisesti viimeisimmän rosteripäivityksen mukana.
Kaikki personal infot on oikein jne. Tämmöne pikku väli topicci vaan

Poissa Mr.Tappara

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 155
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #23 : Joulukuu 01, 2012, 00:29:47 »
Nhl-13 "00suomifinland" liigaan tarvitaan vielä rutkasti jäseniä.. Liittykää ihmeessä. Jokainen hyväksytään.
Ps3 network :Nikuulas

Poissa Jaukki

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1147
  • Tappara.co --> Treppu
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #24 : Helmikuu 23, 2015, 12:57:37 »
Ittellä on 06 (ja sitä kautta 94), 08 ja 15. 08 voitin mestaruuden Tapparalle, vaikealla pelaten. Alkukaudesta pelaaminen tuotti haasteita mutta mitä pitemmälle kausi eteni sitä ylivoimasempi olin.
Tuossa 15 on todella paljon puutteita/epäloogisuutta!

1.Pelinumerot
Tällä hetkellä ykkösveskani pelaa numerolla 8 (!). Ja ei kyseessä ei ole Janne Ojanen, joka on vaihtanut pelipaikkansa maalivahdiksi. Mää en ymmärrä miksei numeroita voi muuttaa.

2.Tuomarit
Myös pelin tuomareissa on paljon parannettavaa. Mont kertaa olen saannut n.10 jäähyä vastustajan 0 vastaa. En mielestäni pelaa mitään sikaa. Olen kuitannut nämä että EA:kin pitää Tapparaa kahvarana.

3.Maalinteon vaikeus.
Joo se on hyvä kun on haastetta mutta jos vastustaja laukoo 30 kertaa ja mää 80-90 ja teen silti maaleja selvästi vähemmän nii kaikki ei täsmää. Olen kokeillut kaikkia mahdollisia taktiikoita erikseen ja sekaisin. Laukomista (maskilla ja ilman), neuvostokiakkoo, maalille ajamista, vanhojen änäreiden 98% maalinteko tapoja mutta ei mistään ei uppoa. Ja vastustaja vetelee siniviivalta lörppöjä rannareita ilman maskia (!) nii johan heiluu verkko.
Ja mä pelaan toiseks helpoimmalla. Mikä hauskinta nää ongelmat poistuu kun vastassa on tekoälyn sijasta ihminen.

4.Bugit
Näitä on tullut kirottua. Siniviivalla pakki saa kiakon ja jätkä lähtee luistelee sivuttain eikä tottele komentoja ja vastustaja pääsee läpiajoon/ylivoima hyökkäykseen. Maalivahdit jumittuvat maalin taakse ja niin edespäin. Ja näitä  kun sattuu vaan ihmispelaajalle, ei tekoälylle.

Tää voi kuulostaa ruikuttamiselta mutta kaikki ovat aivan totta. Täytyy varmaan vaan tottua noihin...

Voin sanoa itteäni ihan ok peluriksi kun änäreitä on tullut hakattua satoja ja taas satoja tunteja.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 23, 2015, 13:00:53 kirjoittanut Jaukki »
Titta på ylähylly!

Poissa wild

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 251
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #25 : Helmikuu 23, 2015, 19:14:05 »
Tässä joku aika sitten xbox onelle uusimman änsyn hommasin. Kaverin kanssa piti ruveta onlinessa pelaamaan arvopeliä  kaksin samalla puolella, mutta se ei onnistunu!?!? Osaako joku sanoo onko tähän joku jippo miten onnistuu ja mä oon idiootti, Vaiko ei vaan pysty kaksin pelaamaa? Toivottavasti joku tajus epäselvästä viestistä mitä ajoin takaa  :D

Poissa JuZa69

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 525
  • Elämä on lyhyt mutta elä sekin vähä täysillä.
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #26 : Helmikuu 23, 2015, 21:19:52 »
Tässä vastaus ea:n sivuilla Eli ei pysty eikä varmaan ole tulossakaan. Nhl 15 on ollut suuri rahastuskeino jälleen pelisarjaa tukevilta. Näin on nyt käyny Varmaan jokaisessa pelisarjassa josta on tullut yli kaksi osaa..

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #27 : Helmikuu 24, 2015, 13:27:43 »
Ite en ole noita änäreitä pelannut, mutta kaverin puheista olen saanut semmosen kuvan että "on ihan yleisesti tiedossa" että joka toinen vuosi peli on vain ns. rahastusta ja merkittäviä muutoksia peliin tulee vain joka toinen vuosi. Ilmeisesti tämä NHL 15 on sitten se rahastuskappale ja NHL 16 olisi järkevämpi hankinta?
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa wild

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 251
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #28 : Helmikuu 24, 2015, 14:08:52 »
Tässä vastaus ea:n sivuilla Eli ei pysty eikä varmaan ole tulossakaan. Nhl 15 on ollut suuri rahastuskeino jälleen pelisarjaa tukevilta. Näin on nyt käyny Varmaan jokaisessa pelisarjassa josta on tullut yli kaksi osaa..
Kiitoksia! Joo kyllähän toi on ihan rahastusta, kun joka vuosi uus tulee, mutta silti se uusin tulee aina ostettua  :D

Poissa tomppa94

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1348
  • Tappara.co --> Donizimo
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #29 : Maaliskuu 08, 2015, 10:53:35 »
Ite en ole noita änäreitä pelannut, mutta kaverin puheista olen saanut semmosen kuvan että "on ihan yleisesti tiedossa" että joka toinen vuosi peli on vain ns. rahastusta ja merkittäviä muutoksia peliin tulee vain joka toinen vuosi. Ilmeisesti tämä NHL 15 on sitten se rahastuskappale ja NHL 16 olisi järkevämpi hankinta?

Oon ps3 ja Ps4 pelannut nhl15. ps3 versiolla peli on oikeastaan ihan sama kuin 14 ja pari bugia korjattu. Ps4 taas peli on ehkä hirveintä ikinä, se peli on täynnä bugeja ja juosten kustu. Omilla pelitaidoilla ei yksinkertaisesti ole mitään merkitystä, koska välillä pelin laukaukset on mulle 50-10 mut silti häviän tyylii 1-7 eikä pelaajilta saa kiekkoo pois millää sit seuraavassa pelissä laukaukset tasan 30-30 ja 8-2 voittoja. Ne ymmärtää parhaiten ketkä on pelannu.