Kirjoittaja Aihe: Tosi-tv  (Luettu 10133 kertaa)

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Tosi-tv
« : Tammikuu 03, 2006, 23:23:23 »
Kun nyt kerran telkusta puhutaan niin mitäs tykkäätte tosi-tv:stä?
Jos ei joku jo tiedä niin myönnettäköön, moon ihan hulluna! Melkeinpä kaikki tulee katsottua(juuri nyt töllössä tulee "Kaunotar ja nörtti"), uusin villitys se tupakkalakko... (joo, menin tekemään uuden vuoden lupauksen) BB on ihan ykkönen, samoin Selviytyjät. Suomen Robinsonia tuli vähemmän katsottua, en tiä miks. Vaimot vaihtoon, ihan ykkönen(ihme perheitä Suomestakin vaan löytyy...). Onhan näitä vaikka muille jakaa!
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa Niina

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Tosi-tv
« Vastaus #1 : Tammikuu 03, 2006, 23:27:13 »
Big Brotheriin jäin ihan koukkuun, jopa niin pahasti, että meinasin hankkia sen DVD:kin. No toistaseks se on vielä ostamatta. BB:n brittiversiot oli kans ihan huippuja.
Ei sillä väliä, kuka matkalla johtaa.

Milita Forto

  • Vieras
Vs: Tosi-tv
« Vastaus #2 : Tammikuu 04, 2006, 10:47:41 »
Eihän siinä mitään. Jos ei omista omaa elämää niin silloin lienee pakko katsella kun toiset elää omaansa.

Poissa Niina

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Tosi-tv
« Vastaus #3 : Tammikuu 04, 2006, 13:24:26 »
Eihän siinä mitään. Jos ei omista omaa elämää niin silloin lienee pakko katsella kun toiset elää omaansa.

Entäs jos omistaa oman elämän ja silti jää koukkuun?
Ei sillä väliä, kuka matkalla johtaa.

Poissa lapamato

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Vs: Tosi-tv
« Vastaus #4 : Tammikuu 04, 2006, 13:45:03 »
Ei kai sitä aina jaksa 24 tuntia/vrk vetää tukka putkella, vaikka kuinka olisi omaa elämää? Ihan mukava välillä pistää aivot off-asentoon. Tiedä nyt sitten, kuinka paljon vaarallisempaa on illalla tuijotella lasittunein silmin tositeeveesarjoja, kuin esimerkiksi kahlailla lasittunein silmin läpi netin keskustelupalstoja. Nykyisin kun saa ohjelmat jopa nauhoitettua, eli muuta elämää ei tarvitse suunnitella ohjelmakartan mukaan.

Omalta osalta kyllästymispiste on jo sen verran ylitetty, että juuri nyt ei taida tulla yhtään tosi-tv sarjaa, jota jaksaisi seurailla. Amazing Race on juuri päättyneistä suosikki ja bb oli hyvä, joskin aivan liian pitkäksi venytetty.

Poissa Jerzy

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 146
    • Profiili
Vs: Tosi-tv
« Vastaus #5 : Tammikuu 04, 2006, 17:46:15 »
Mä en vaan millään jaksa ymmärtää eikö ihmisen omassa elämässä ole tarpeeksi purtavaa, että täytyy vielä vahdata jonkun Jantterin tyhjänpäiväisiä touhuja töllöstä. Samaan kategoriaan lasken myös Seitsemän Päivää-lehden tilaamisen huolimatta siitä että siitä löytyy TV-ohjelmat, turhan päivänen paskalehti kaikki tyyni!

Poissa Jalmus

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 300
  • Basisti luojan armosta huolimatta
    • Profiili
    • Oma sivuni
Vs: Tosi-tv
« Vastaus #6 : Tammikuu 04, 2006, 18:07:10 »
Mä en vaan millään jaksa ymmärtää eikö ihmisen omassa elämässä ole tarpeeksi purtavaa, että täytyy vielä vahdata jonkun Jantterin tyhjänpäiväisiä touhuja töllöstä. Samaan kategoriaan lasken myös Seitsemän Päivää-lehden tilaamisen huolimatta siitä että siitä löytyy TV-ohjelmat, turhan päivänen paskalehti kaikki tyyni!

Voi kuinka samaa mieltä olenkaan kanssasi!
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Tosi-tv
« Vastaus #7 : Tammikuu 04, 2006, 18:11:33 »
Mä en vaan millään jaksa ymmärtää eikö ihmisen omassa elämässä ole tarpeeksi purtavaa, että täytyy vielä vahdata jonkun Jantterin tyhjänpäiväisiä touhuja töllöstä. Samaan kategoriaan lasken myös Seitsemän Päivää-lehden tilaamisen huolimatta siitä että siitä löytyy TV-ohjelmat, turhan päivänen paskalehti kaikki tyyni!
Meille tulee seiskakin!  ;D Sanotaanko että mä vaan olen niin vahingonilonen ihmisten töppäilyille että mä rakastan kaikkea missä saan nauraa muille. Ei, en väitä että olisin itse mitenkään päin parempi/huonompi/erilainen mutta minäpä en hölmöilekään tv:ssä...(no olin mä kerran Tulosruudussa mutta ei mua sieltä kukaan huomannu)
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

ajl

  • Vieras
Vs: Tosi-tv
« Vastaus #8 : Tammikuu 04, 2006, 18:18:53 »
Omistan käsittääkseni elämän, elämän jossa riittää purtavaa ja sitä omaa realitya ihan kylliksi. Vaativa vaimo kaksi puberteetin kourissa taistelevaa poikaa, sekä kaksi jatkuvassa kiimassa sekoilevaa koiraa pitävät menon melkoisen vilkkaana.

Vielä kun työni on 6 pv viikossa ja työajat keskimäärin 11-12 h/vrk:ssa lisättynä harrastuksellani, joka on notkua Hakametsässä joka ikisessä Tapparan kotiottelussa, lisättynä muutamilla vierasottelu matkoilla, voi sanoa, että kyllä elämää löytyy. Tämän perkeleen netin kanssakin on niin naimisissa, että hirvittää.

Eli, kyllä sitä omaa elämää eletään melkoisessa vilskeessä. Siksi onkin todella hienoa joskus irtautua ja nauttia siitä kun ihka oikeat ihmiset sekoilee televisioruudulla. Kiireet unohtuu kummasti kun ihmettelee kuinka ihmeessä Pertulla voi olla niin helvetin karvainen perse tai miksi tuolla naisella on nainen miehenä.

Kummastusta on myöskin herättänyt se, minkä ihmeen takia ennen ja jälkeen ohjelmien käsiteltävien kuvat on niin valheellisia. Ennen suurta ja mahtavaa muodonmuutosta sammakolla ei ole tippakaan meikkiä ja naaman täytyy ehdottomasti olla vähintäinkin norsun vitulla. Kaippa siksi, että siitä muodonmuutoksesta saadaan todella dramaattinen.

Omaa elämän elämistä se on hetkittäinen irtautuminenkin oravanpyörästä huhaa viihteen parissa, viihteen joka auttaa hienosti laskemaan kierroksia vanhasta kiihtyneestä koneesta.     

Poissa Jalmus

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 300
  • Basisti luojan armosta huolimatta
    • Profiili
    • Oma sivuni
Vs: Tosi-tv
« Vastaus #9 : Tammikuu 04, 2006, 18:24:05 »
Omistan käsittääkseni elämän, elämän jossa riittää purtavaa ja sitä omaa realitya ihan kylliksi. Vaativa vaimo kaksi puberteetin kourissa taistelevaa poikaa, sekä kaksi jatkuvassa kiimassa sekoilevaa koiraa pitävät menon melkoisen vilkkaana.

Sullahan on sitten vähän niin kuin Ozzy Osbournella...  ;)
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Tosi-tv
« Vastaus #10 : Tammikuu 04, 2006, 18:30:06 »
Kummastusta on myöskin herättänyt se, minkä ihmeen takia ennen ja jälkeen ohjelmien käsiteltävien kuvat on niin valheellisia. Ennen suurta ja mahtavaa muodonmuutosta sammakolla ei ole tippakaan meikkiä ja naaman täytyy ehdottomasti olla vähintäinkin norsun vitulla. Kaippa siksi, että siitä muodonmuutoksesta saadaan todella dramaattinen.
Mä olen miettiny ihan samaa. Melkein kaikki ihmiset näyttää aina paremmalta jos ne hymyilee(riippuu tietty purukaluston kunnosta).

Ai niin, eiköhän mullakin omaakin elämää riitä 1v7kk, 7kk ja 29v lasten hoidossa, opiskelussa ja kohta päälle työnteko (äitiys"loma" ei todellakaan ole nimensä veroisesti lomaa, pääsis jo töihin).
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

ajl

  • Vieras
Vs: Tosi-tv
« Vastaus #11 : Tammikuu 04, 2006, 18:32:39 »
Omistan käsittääkseni elämän, elämän jossa riittää purtavaa ja sitä omaa realitya ihan kylliksi. Vaativa vaimo kaksi puberteetin kourissa taistelevaa poikaa, sekä kaksi jatkuvassa kiimassa sekoilevaa koiraa pitävät menon melkoisen vilkkaana.

Sullahan on sitten vähän niin kuin Ozzy Osbournella...  ;)

No ei kai nyt sentään. Ozzy on kone ja minä olen vain minä. Melkoinen sekametelisoppa siitä ilmeisesti syntyy kun on rahaa enemmän kuin paljon ja luonne kuin Ozzyllä. On se melkoista hulabaloota, ainakin sen sarjan mukaan. Tosin tuskin se ihan realitya oli, varmaan siihen on sävelletty melkoisesti.

Ps. Yhdistit asiat varmaan noiden kiimaisten koirien vuoksi, onneksi meillä nuo ei ainakaan kuseksi ja pasko mihin sattuu.

Poissa Jalmus

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 300
  • Basisti luojan armosta huolimatta
    • Profiili
    • Oma sivuni
Vs: Tosi-tv
« Vastaus #12 : Tammikuu 04, 2006, 18:37:42 »
Ps. Yhdistit asiat varmaan noiden kiimaisten koirien vuoksi, onneksi meillä nuo ei ainakaan kuseksi ja pasko mihin sattuu.

Joo, kyllähän se tarjosi herkullisen yhtymäkohdan  ;D. Sekä tietysti se, että on ne Ozzynkin kakarat sellaisia ikuisia puberteetikoita. Ja kaippa se Sharon osaa olla vaativakin.

Niin ja tietenkin Ozzy sopii myöskin aiheeseen, tuollaistahan Osbournejen elämä varmasti (??) oikeasti on...
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2006, 18:39:51 kirjoittanut Jalmus »
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.

Poissa kimis75

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: Tosi-tv
« Vastaus #13 : Tammikuu 04, 2006, 22:48:23 »
Tosi-teeveet on peräaukosta.

MisterI

  • Vieras
Vs: Tosi-tv
« Vastaus #14 : Tammikuu 05, 2006, 23:38:11 »
Tosi-teeveet on peräaukosta.

Sie ootki ihan ite sellainen pa rakkaani!

Niin siis Selviytyjät on enimmäkseen (=riippuen kauden kilpailijoista) erittäin hyvin tehtyä viihdettä. Etenkin vielä kun vertaa Suomen Robinsoniin. Usalaiset ovat vaan niin hyviä noissa leikkausohjausasioissa, että ei voi muuta kuin ihailla. Etenkin tämä viimeisin Survivorin Maya-jakso joka tulee Suomeen joskus parin vuoden päästä oli käsittämättömän hyvää "aivot narikkaan" -viihdettä.

Amazing race kärsii joka vuosi siitä, että kilpailijat kerätään yhteen ihan liian usein ns. aukioloajoilla/lentoajoilla ja muutenkin siinä sarjassa ottaa nupoliin se, että aina pitää olla ne samanlaiset stereotypiat mukana joka ikinen vuosi.

Suomen Big Brother oli oikeastikin yllättävän hyvä. Vaatii muutenkin paljon, että uskaltaa pistää itsensä tuolla tavalla likoon. Katsoin lähes tulkoon joka jakson. Itse DVD oli silti huono=liian pikaisesti väsätty lyhyte.
Innolla odotan jo seuraavaa kautta.



 
 
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2006, 23:40:36 kirjoittanut MisterI »