Kirjoittaja Aihe: Jatkoajan keskustelut  (Luettu 37421 kertaa)

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Jatkoajan keskustelut
« Vastaus #30 : Maaliskuu 19, 2011, 10:52:52 »
Minäkään en ensimmäisellä hakemuksellani päässyt Jatkoaikaan, mutta ei siitä kannata lannistua, vaan jatkaa sinnikästä yrittämistä. Perusteluissa kannattaa käyttää härskisti "perseennuolemista" eli tyyliin "lupaan olla asiallinen, enkä kritisoi muita, vaikka heidän näkemykset olisivat erilaisia kuin omani. Kirjoittaisin ahkerasti ja ennen kaikkea asiallista tekstiä, oikeisiin ketjuihin. Tapparafaneja palstalla ei ole vielä ainakaan liikaa, joten haluaisin nopeuttaa keskustelua Tapparalaisten piirissä." ym skeidaa. Toivottavasti mahdollisimman moni tämän palstan käyttäjä kirjoittelisi myös Jatkoaikaan, sillä Tapparan osio on siellä ylivoimaisesti hiljaisin.

Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Jatkoajan keskustelut
« Vastaus #31 : Maaliskuu 19, 2011, 15:03:54 »
Oon kans muutaman kerran vuoden parin vuoden sisällä koittanut sinne tunnukset saada, mutta eipä ole mitään kuulunut. Ehkä pitäis laittaa suosikkijoukkueeksi Jokerit tai Kärpät, niin voisi tunnukset saada!  ;D

Poissa janneojanenonjumala

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1177
    • Profiili
Vs: Jatkoajan keskustelut
« Vastaus #32 : Maaliskuu 19, 2011, 20:45:28 »
Itellä kesti aikoinaan melko kauan ennekuin sain kirjoitusoikeudet. Siittä meni varmaan joku vuosi ja ehdottivat nimimerkin lyhentämistä, kun on tämä sama nicci sielläkin :) Ilmoitin että lyhentää voi mut sit samalla myös poistaa kun muitakin pidempiä nimiä oli liikenteessä siihen aikaan ja sain pitää omani.
Kirjottelen sillontällön sinne jotain yleistä, harvemmin suoranaista Tappara-juttua. Aika helposti saa kuumenemaan tiettyjen joukkueiden kannattajakirjoittajat melko asiallisellakin propagandalla eli siis toi nimmari taitaa olla melkoinen punainen vaate etelän miehille ;)

Poissa Rautakoura

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 42
    • Profiili
Vs: Jatkoajan keskustelut
« Vastaus #33 : Maaliskuu 20, 2011, 21:42:14 »
Mä en ainakaan saanu mitään perusteluja hylkäämisestä, vaikka oikein erikseen kysyin niitä... Tuntuu olevan enimmäkseen jonkun sisäpiirin hiekkalaatikko toi koko Jatkoaika.com. Oon yrittäny saada tunnuksia sinne jo useempana vuonna, mut ei. "Ei tupata,jos ei tykätä", niinkuin jo Rampe ja Naukkis aikanaan totesi. Eipä sillä, onneks on tämmöset keskustelupalstat, meille "tapparalaisille"
"2-0! vaarallisin johto jääkiekossa" -Ville Nieminen-

Poissa IlvesMan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Vs: Jatkoajan keskustelut
« Vastaus #34 : Maaliskuu 21, 2011, 01:18:49 »
Kaukosäädinhän kirjottelee täällä jo.

Onko IlvesMan? :D Jos miettii niin voisi ollakin kun miettii nimimerkin aikaisempaa tuotantoa. Jokatapauksessa omaan kyllä viharakkaus-suhteen ko. kirjoittajaan!

Tämä imartelee mua kyllä (IlvesMan!) melko lailla.  ;D

Voisin veikata, että tuo käyttäjä ei koske tähän palstaan pitkällä tikullakaan. Onko se edes kirjoittanut yhtään (provo-) viestiä Tappara osioon Jatkoajassa?
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 21, 2011, 01:22:58 kirjoittanut IlvesMan »
IlvesMan
Hero Member

Jaakkima

  • Vieras
Vs: Jatkoajan keskustelut
« Vastaus #35 : Maaliskuu 21, 2011, 15:05:56 »
Olishan siellä ollut kiva keskustella mutta kun ei saa hakemusta lävitse eikä edes mitään vastausta niin antaa olla.
Epäilen erittäin vahvasti myös että tuo on jonkun sisäpiirin hallussa.

Sitäpaitti täällä on paljon mukavampaa ;)

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Jatkoajan keskustelut
« Vastaus #36 : Maaliskuu 21, 2011, 16:12:49 »
Kriteerit sinne pääsyyn on varmaan tiukentuneet, sillä 2000-luvun alussa sinne pääsi sisään perustellen tyyliin "haluan keskustella jääkiekkoaiheisista kysymyksistä".
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Jaakkima

  • Vieras
Vs: Jatkoajan keskustelut
« Vastaus #37 : Maaliskuu 22, 2011, 22:37:15 »
Kriteerit sinne pääsyyn on varmaan tiukentuneet, sillä 2000-luvun alussa sinne pääsi sisään perustellen tyyliin "haluan keskustella jääkiekkoaiheisista kysymyksistä".

OK, jos tuo on muuttunut niin sitten en tarvitse tuota. Aattelin ehkä naivisti että siellä keskusteltaisiin jääkiekosta.

Poissa ekunkikat

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 425
    • Profiili
Vs: Jatkoajan keskustelut
« Vastaus #38 : Marraskuu 19, 2011, 16:50:27 »


Hain nyt parin vuoden sisään jo neljättä kertaa asiallisella hakemuksella jatkoajan tunnuksia. Saapa nähdä tuleeko. Pariin viikkoon ei oo kuulunu mitään joten ei niitä todennäkösesti tuu nytkään. Olen aina vastannu kaikkiin asetettuihin kysymyksiin jne. Bannia ei oo ikinä tullu missään foorumilla niinkuin ei täälläkään, mutta joku mättää päästä tonne sisään.

Jos ei nytkään tuu oikeuksia niin enää en aio hakea.
"Elämää opitaan menneisyydestä, mutta se eletään eteenpäin" S. Kierkegaard
"Mennään eteenpäin" T. Jutila

Poissa jukka823

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 824
  • Läheltä ylös
    • Profiili
Vs: Jatkoajan keskustelut
« Vastaus #39 : Marraskuu 19, 2011, 17:46:11 »
Itse olen hakenut viisi kertaa ja ei pääse. Aina olen laittanut asiallisen hakemuksen/vastannut asiallisesti mutta ei
En viitsi nykyään edes hakea kun vastauksen tietää ennakkoon

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Jatkoajan keskustelut
« Vastaus #40 : Marraskuu 19, 2011, 17:53:45 »
Kannattaa hakiessa olla tarkkana ainakin kieliopin (isot kirjaimet yms.) kanssa ja perustella hyvin. Voisi jopa sanoa, että perseen nuolemista kannattaa harrastaa ;D Toivottavasti mahdollisimman moni koittaisi tuonne kirjautua, jotta Tappara ei täysin jäisi muista jälkeen.

Green Hill

  • Vieras
Vs: Jatkoajan keskustelut
« Vastaus #41 : Marraskuu 19, 2011, 17:54:37 »
aijaa.kyllä mää sain heti tunnukset sinne.Olen siellä kyllä eri nimellä ;D

Poissa Rouhija

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2434
    • Profiili
Vs: Jatkoajan keskustelut
« Vastaus #42 : Marraskuu 19, 2011, 20:13:18 »
Itsekin hakenut sinne ties kuinka monta kertaa, eikä tunnuksia tule. Ei pysty käsittämään.
Niitä keskusteluja kun katselee, niin kyllä siellä aika paskankirjoittajia/provosoijia löytyy, mutta jos itse haluaisi kirjoittaa asiallisesti, niin ei pääse joukkoon.

Poissa Hakkuri

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 307
  • "Finis coronat opus"
    • Profiili
Vs: Jatkoajan keskustelut
« Vastaus #43 : Marraskuu 19, 2011, 22:07:29 »
Hieman hämilläni tuosta "kynnyksestä" Jatkoaikaan... Luulin sinne mentävän nykyään heittämällä!! Silloin joskus aikojen alussa oma hakemukseni oli kyllä aika pitkä stoori ja taisi tehdä vaikutuksen. Olihan minulla silloin kokemusta sfnetin r.s.h-palstalta jo noin vuodesta 1990 vai oliko jo ennen?? Töissä tuli roikuttua aina välillä vax:ssa... Varsinkaan 1980-luvulla ei meillä siellä edes ollut mitään PC:itä ja verkko oli mikä oli. Luulis nyt kuitenkin normaalin asiallisille lätkästä kiinnostuneille paikka JA:ssa löytyvän. Ihmettelen.  ???

Poissa Iceman88

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 188
    • Profiili
Vs: Jatkoajan keskustelut
« Vastaus #44 : Marraskuu 19, 2011, 22:08:50 »
Ei saa mainita suosikkijoukkuetta ellei ole pääkaupunkiseudulta :) Itse pääsin kesällä sisään varmaan viidennellä yrittämällä :)